Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-08-04 / nr. 31

IMP C  No. 10 ,093, 16, 457 și 16,602. Din slujba Miliției pământești, mnzertună redavon Nicolai ein Pasili Bungaru,, dat de satele Delenii, Macsutul și din Stroești de la ținutul Botoșenii; Nicolai Ghirgeliu înrolat de voe, de loc din satul Covasna ținut. Fuminiu, și Mihai sin Mihai Forcăș, dat de satele Miclăușănii și Criveștii cu cotunurile din ținutul Romanului, li se însamnă aice fisionumiia și totodată se publică spre știința lăcuitorilor de rriu sate, și cugmr din fericire, pentru pe vremii lătureșilor la urmări. fil comin, I. Nicolai sin N părul capului gru, fruntea mare, sprincenele castanii, ochii căprii, nasul și gura potrivite, mustețile roșietici, dinții mari, la față smolit. 2. Nicolai Gugheliu, părul capului negru, fruntea și nasul mare, ochii căprii, sprintenile și mustețile castanii, gura potrivită, dinții mărunți, la față smad. 3. Mihai sin Mihai Forcăș, părul capului negru, fruptea mare, sprincenile negre, ochii căprii, mustețile castanii, nasul și gura potrivite, dinții mărunți, la față smad. No. 16,069. Dâmnduse surgun peste hotarul Dunării pe linovanca Ana Simionova, cu hotărire de a nu se mai întoarce înapoi, i se însamnă lice fisiopomia și totodată se publică spre știința Dregătorilor și a tuturor de obște, ca oricând s'ar ivi în acest Principat, să se prindă negrepțit. Fisionomie. Ana Simionova, în vârstă de 27 ani, la stat de modoc, plină la trup, nărul capului castala față balae cam stricată de vărsat, O-uii căprui, sprincenele pălzi, nasul mare, borcăpos, gura potrivită. No. 16,411, iamara Ocnilor, prin raportul sulet No. 410 mijlocește cătră Departament, că așa precum după contracul ce din nou au închiet Ocărmuire, venitul ocnilor și de la anul viitor 1847, au rămas tot asupra vechilui ot copcic, și urmează ca de la încetarea curgătorului an, să se așege alte regule pentru căutarea interesurilor cu osepită care nu au a face nici un amestec cu socotelele recompanie la tovărășiei ciului contract, anoi că gege să se facă cu, de noscut acelor ce au agea pin oră, ca să grăveecă, ași o râdica de la ocnă pănă la sfârșitul acestui an, afurizit cu formal nicile contracturi ce au date, căci care nu va rădica o ori toată sau parte din trănsa, o vor păgubio pe cocotela Dlorsale și la Camară o vor plăti de plin după tocmală precum sânt legați, deci se publică spre cutee ca și urmare întocmai. Nou 17443. i eeremrintul de Stat prin adresul vet No. 1748, fate cunoscut că Consulatul Rosienesc, au mijlocit cătră d, a se publica apri ștință, că în basarabia este oprit neguțitorilor și altor fețe ce nu au meritul nopleșit de a căriga troptutăci de moșii lăcuite, precum și de a tace tocmele pentru ținere lor în posesie, deci se publică spre obșteasca șriință. Pisterița Moldaviei. 1) No. 6534. - Isprăvniciia ținutului Dorohoiu, prin raportul cu No. 6947, au făcut cunoscut Visteriei, că la 24 , au privegi din satul Novosulița de cuc, doi erindiui împreună cu femeele și coniei lor, a anume Vasili Cibotarul sau Scrincarul, în vârsta sa de 32 ani, la stat mic, la față smolit, părul capului negru, ochii căprii, mustețile negre, nasul și gura astrivite, barba rade; și Nicolai fratele seu, în vârstă ca de 28 ani, la stat mic, la față negricios, părul capului smad, ochii căsprii, mustețile emade, nasul și gura potrivite, barba rade. 2) No. 6709. - Isprăvniciia ținutului Fălciiu, prin raporttul cu Nobiul, au făcut cunoscut Visteriei, că un birnic din satul Hilița acel ținut, anume Simion Crâcimarul, prin micloșiri unei slugi avatorului acei moșii, care au luat silnic o bucată de pecete de la Vornicelul satului, și lipinduo pe lângă ceelaltă, și au luat răvaș de drum făcândusă nevăzut. 3) No. 6752. - Pârcălăbiia Galații, prin uncenua cu No. 6679, au făcut cunoscut Visteriei, că un Nicolai sin Postelnic, Ioan Dodul mazil, din satul Măstăcanii, au pribegit din acel sat. 1) No. 6753. - Isprăvniciia ținutului Făllciu, prin raportul cu No. 6561, au făcut cunoscut Nistoriei că din numărul treptelor da- 6 și u,