Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-01-26 / nr. 4

I N. - il M C?A Tei TG. . i peăruia a . A zapis pentru acestuiri numitei east țintuio Dechemvrie 65 și așa §. întrecerea prin acea sat fugă să amăndoi, și în urmă nomenita sau nu s'au făcut nevăzută, poate să, dă arepus „ă.? să fi pricinuit el omorărea În urmarucăria se publică spre știința Druzgeze și a tuturor di De obine, ca oriunde s'ar ivi pumitul fugar, el se prindă și prin competinta 7. unde să se ia nărcălzenia de Galați. 1) No. 30,229. - Părcălznia Galații, prin al seu roport mitunclesge aflarea unei țigance anume Sava, n vârstă cale 22 și, la stat de mijlon, la față balle, îmbrăsa? să cu „ chie de li, pestencă de lenă și sucman, ce la 10 Coodie trecut, s'au făcut pevăzută de la moșiia Pichițeanii a D. Snat. Costanchi Micuescu. 2) No. 299. - Doi lăcuitori din ținutul Bacăului, anume vecini Grumina, în vârstă va de 30 ani, la sfat mic, la față roșcovan, ochii verzi, părul capului, sprincenile și mustețile negri, nasul llungareț, barba rade, îmbrăcat cu cebie, contășăl, antereu de sunet, cibotei căciulă, și Sandul Grumeza, în vârstă ca de 28 ani, supțire, la față smad, p vurul capului, sprintenile, ochii și mustețile negri, nasul 426771) ascuțit, cu dive, civote și căciulă, ce să cer de Judecătoriia ținut. Romanu, delia vinovatului Dumitru Dianou, la sfat mic, îmbracat jăleteă, izmene, dubă pe cariine. 8) No.za. D.. etietraterul de coleghie în ducere lor, s'au scăpat de sunt mintirii vonariți, prin jalobă cătră Cepar- DNuo. 301.-- II Țivan (lastat de mijloc, părul capului castaniu, ochii căprii, nasul lungăreț, la față roșcovan cam stricat de vărsat, parba rale) ace face parte la furareasa doi bei a diaconului Miron din satul Trohanu ținutul Vasluiului, odată cu descoperirea făptuitorului, ei au făcut pevăzut. An No. 329. - Un Anahi sin Panaiti Grecul, în vârstă de 20 ani, la stat scurt și gros; parul capului lăsat pe opete, și îmbrăcat cu contăș de postac albastru prilănit cu plană pegru de ole, iibote de iușit, furcnd de la stăpănul său, D. Iancu Ghca, un puraz lilieciu cu gulerul de catife, o jăletcă de postac pigru, o pareche,pantaloni de materie de lână, un palton de postav negru-verde și o cămeși de pânză olanda, s'au făcut nevăzut la 23 Dechemvrie trecut, Jr. și cu bani. 43892.- bu ltura drumului Bunu, ai au raport înguințezu că în noapte spre 30 de la Cluj, s'au făcut nevăzut în pră apă cu o spălătoriță tot de acolo, anume Parasca, în vârstă de 30 ani, la sfatnică ochii albastri, ce sau luat tot jucul înaine. 6) No. 4885. - Deiulence Morcan, rin îmis cătră derortament miuloniște ai ramea uului țigan anume Țap, și în vârstă de 135 ani, părul capului creș și smad, puțin stricat deg, ce sau făcut nevăzut. 7) No. 533. - Ins ținutului Bacău prin al seun înștiințeză că la 1 spre 2a curgătoarei, o slujnică anume Marița, în curetă ca de 14 ani, la stat mică, la față nepricioasă,stricată de părsat, o vii sau vetră, rujul ț,iutui negru, îmbrăcată cu rochie de dbit galtizant, furănd de la stăpănul ei Dlui Piotr. Costandin Licescu, o rochie de cut galvănă, apă, o cămeșă de bumbac, un scut de dinți roșie și posma cu hărtii, s'au făcut jrută tament, s'au tânguit că în trecuta lună Dechemcrie, dând subt arestul. Comisiei ceastia al 4- le, pe Un țigan al seu anume Iordachi Picu, pumiu furareu al singuri argint, ce el lau arătat că leau amanetarisit la un neamț lăcătuș din târgul de sus, drept 2 sorocobeți, de acolo au scăpat și viind tenul în ogradă au mai furat din cuhne opărece cipote, un burnuz, un surtuc vrănit cu pelcică de melialsau săpat pevăzut, a căruia fisionomie este: la față un pre smolit, părul capului negru, nasul și gura rotunjite, la opraz are un semn de tutură, în vârstă de 21 ani, la sfat nalt. 9) No. 749.-- D. Alecu Seu prin jalloba cătră Departament au făcut arătare că un pleg apume Dumitru Apostol,lastat mic, perul capului castaniu, sprincepile și ochii negri, nasul și gura mare, la față stribat de vărsat, cu ml de postan pe gri sula trecutei luni Dechembrie, un Ioan pru, rătezat lipoveneșt, la față ce snaru al lașcăi, învârstă de mijloc, greș 3. Pah. Petrachi le 7 te lucruri, și spătos, Angeluțe, Mare barbarale, sinelede 20 ani, lastat furind în destupărul capului le să afla și sunțire, la față valae, nesmlada nacezeteu la „ai