Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-10-19 / nr. 42

32 Vitorița Pentru ctitornișteasca știință, sterei, să se înfățoșeze lui, preci și la malul Prutului,le mezatului Căzăneștii, se pot ceti. Glodeni ținut. 4) No. 7587. - prin mezat parti Diale 5 palmace. 5) No. 7820. - Dună le Vorn, Ioan Costachi, veni prin mezat nișe visericnii Sf. Apnostol Botoștenii. cerând trebuință a 5 ocă a 43 fănare fi doritori mugă Vforie la de tot fe în puterea documentela strigăriaice din capitași Răvrice de de 893 st. 3 cerirte Dsale Știr. din partea Dsala mahalaoa No ana se da în antrepriză teslimarisirea ghorghi Buzila, sau scos a se vinde la ținutul Vasluiului, în somă Anastasie Leon înputernicitul 50 cu 5, sasii dramuri 10 1) mezat lor și mezat vinde Betoșelii, 452 oloiu în luminarea lampe din acest oraș, se publică spre năină judăcătorbecă. Divanul Apelativ. No. 7501. - Dună cerire Dsale Spat. Dsale Ilișănii de la ținutul cu acareturile aflătoare pe dănsa, cu nănuitori, moară pe apa Corogii, și lene apa Prutului cu toate ale lor, și într'un vubant nu toate îmbunătaățirile No. 7833. - Dună crintî Dsale Vorn. Iancu Raletui, sau scos a se vinde fie devale de academie, cu locul lor vecinic în marine (după hotarnica înființată acum de cătră asesorua judecătoriei țint. Iașii secția I.. Dlui Sard. Alecu cirea), de 36 st. împregiur. 3) No. 7835. După periră șitropiei carăps. Pah. Gheorgi Băddugan, sau scos Vasluiui, rămasă de la răpsat. Pah. spre a se împărți pe clironomi. Duna cerirea Dsale Bănsii Catinca Angelichi, eau scosa de moșie ce are în hotarăie Crășuneștii, Graurii case cu locul lor, ce D. Vorn. le are aice în capitalie 6) No. 7821. Dună ceririlo reale lntorul Aga Costachi Barpev și Sard. Panaitecii ce vor fi deritori mușterii, șere la acest Divan să se înfureîn termin de 40 zile, Asemine și acii ce vor abe cre un fel de fiie, su și pornescă a lor inclamabil la Judecătoriia ținutului, tot în curgere prutatului termin, înculeștiințând și pe Divan. Judecătoriia ținutului gașii, Secția Ș. Co. 488. Pricina dintre Iconomul Iorgu de la Albu, cu Dlui Șard. georgi trimiea ci, pentr b ani, sau terminat spre căutare de că în cea mai de pe urmă dată, ai 39 Octomvrie. Deci se vusdise caru îngiințarea împrininaților, ca în aretuta ai 1 tutuioșeze la acest Tribunal, la din înprotiră să va hotară aiic, crima în ființa părților stăruitoare. Dedecatoria ținutului este No. 4544. Procesul următor din parte Decile S r Anastasie Zamfirescu, asupra csesrar le Șuliucani, Todirașc Solomon și Anaronic Simionovici, pentru nișe boi, sau terminatoare căutare la 30 a curgătorei luni Ostomvri; deci se publică spre înștiințarea munieilor, împricinați, ca în arătata zi să se înfățoșeze la acest Tribunal, căci la din papro tină să va căuta pricina numai în ființa staruitorilor. 1) No. 3864 - Lupu sin tucianeu și soția sa Maria, la vândut de veci Loane și del Nicolai Paoni, o casă cu pivoniță ș locul ei din acest târg 2) No. 3873. - del Smaranda Mommitcu, a vândut de veci nepotului său D. Slug. Ierdachi Momitcu, casele cu tot locul lor abut în acest târg, la mahalaoa Sf. Enisconicea 3) No. 3871. - Cliropomii răpsat. Acsin Andronic și soțiia sa Manușaga, au vândiu 2 moșiia i ca acii și 12 Noemvrie, o crâșmă a Dsele de plame ce vor fa ce de cu păduri aflătoare a patra parte din cu careșcare condiții de veci ceau sces a An arii, acea oeveci prin pedânde veci să vinde de prin a Borăști se vindese și prin mezat giumătate de moșie veci de Priste, vecii căi, împutercitul acest din urmă de Alui Scarlat Vârnav sau scos roboiului. Deci a să vinde de moșiile Hilișău și Livenii de deplin fratele Dsale prin mezat la ținut, doveci se publică spre obșteasca știință, nec