Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-10-19 / nr. 42

eci Deale Hriste Zodic, in acest târg. ) No. 3967.-- Ștfan Aabija, la r Posteanic. Ioniță Pocan, șie din hotarul Broșutenii. 5 No. 4029. - Ileana Rapu, i Cotrina și ji ziii Ilenii, și Post. Alecsandru Vataau vândut de veci D. Post. Grigori Doni, et, moșie din hotarul Corneștii bătrănul lion Ciortan, și3et. din hotarul Flamatiniogu, 6)06- 4034. - iști nț Ținulea, țiav.- rina, au vândut de veci fă ei din a Arg 7) No. asun. - Alastasci Dimo blunar, au știut N. 8. ui oard vostachi vlet, cular au cumpnăret de la Mariia încin Boadteca și sora sa Ilinca, fiica cu doia sunt din „ter Geverii și No. fvo. da amvirie, v.fia eț. lecu .. de moșie din hosuz. - -eost. 3 nal72 lamicae.. lec. onst. Judecătoriia ținutului Vacău. No. 4617. - cacorii procesului următor fi Dlui Banua Costachi Lupu, cu casa grecatei Păhărnicesă Mariia mai nesșințit termin la 8 Noemvrie. 2) No. 4612. - Cercetarea prin carte de vlăstăm ce urmează a se face la hotarul Miliștii în predmetul vă săva ez cărui num ai înființa cărților puitoaare, Jjudecătoria ținutului Putnii. 1) No. 5119. - Dozsprezăce pogoane rvedgornia a Dsale Trandav Papnadopo lu, potrivit cererii unuia din creditoriilui Sarimanolachi Hristodor, urmeză a să îmvosestii prin mezit pe vreme de un an începător de la 23 April anul viitor 1848; deci se publică spre obșteasca șiință, ca toți anii ce vor fi doritori mușterei, să se înfăndeze la acest Tribunal lu „zic de âg zile No. 5110. Potrivit voroncii Divanului Apelativ urmată după cererea Ziitoriii titerilor Conastirii Sf. Spiridon din bai, sau scos a se vinde de veci prin mezat locurile Monastirii prorocului Samoil din Focșeni mahalaoa Tavanari;leni se publică spre obștesva știință, ca acii ce vor fi loritori ingeri sau vor ave pre un fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de AF zile. No. 5118. După cerirea Judecatoriei de Slam Brănic, rimă,ua să închirie prin mezat dugeana din acest oraș, acasti răps. Șefan Zalhanațiu, de la 1 Noemvrie; deci se publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor fi doritori mușeriei, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termne 30 zile. veci Ioan - o caav sin Papăa perțile lor le moară de cu locul lu 6a 40 prujini , o casă cu locul 3 Țibulca un din Bușiămneni, aceste și prin Adaosul No. 3 și 5 că acele cuuărie, cu greșalu . . și an riilecean cu sin „ oze.§ veci. an și . .a 1) mânt din vrie Pentru decari răzășii le moșiia Botții, ce, Dlorsale Vanului Zăastasie Zoste Șcliepni, din arătatul acea hotar, sau și regularisit ot. moște canduți regularisit chiitor. Deci răscumpărării în arătatele a să urma pe smintit mitelor iepe, precum în arbe anele hotară, la Boteștii ca starea locului, căci pentru păși Camn. 10 Poemzile să se toan la a acela o somă vie din de Alui Ver” Iancu țiurși a lator sin-n artași hetorșanești. seu la din îmnprozise publică spre înștiințarealatot nustă