Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-03-02 / nr. 9

să, și la față roșcovan, lungăreț, ochii cam înțeleăt. Rucsanda de 30 an, la statuu s'au terminat spre mutare în vărstă a lua căprii, soții lui, și groanțiră, vănD. Medelnic, un vătrân din moșiia la față țegrimeaea, prusnatz și stricată de văreat, ochii tegri un an. ți No. 1522. dacuiturii din satul Vigoeștii acest ținut, ceostandin și Toader Davila, prin jalobă s'au tânguit că în lună Avgust, li s'au furat cinci vite cai, însă: o iapă murgă, țintată în frunte le mijloc; o spătănoagă de un picior și meruntă, strănut pe nas; un mânz un cal la trup mărunt, armasar, la păr murg Colmvia creață; deci se publică sre obșteasca știință pentru aflarea acelor vite. No. 1616, prim poetulare Dsale Camn. Ioan Grece. lu 500 galbini și a lor dobândit, deci vinde prin mezat 10 boi de giug, 2 vaci cu 5 viței, 3 vani cu mânzați, 2 mânzate, 3 mânzaci, 7 viței, o vacă arăta, un buhai, un gonitor, un balon, o droșcă balon, o droșcă purtată,7 cai de ham, 12 oi, precum și suma popușoilor dintr'un coșăuriu, ce sânt sechestruite pe moșiia Pogeștii, deși se publică spre îștiiințare atât a doritorilor mușterei, cum și a Dsale G. Negulici, de tăbreca în termin zile socotite de la data publicației, să se înfuțoșeze la această cprăvanie, spre a se se cuvenita lucrare, botftă jus dacă torovecă. Ficaneul Domneesc., No. 286. Pricina următoare între răzășii de Plădin moșiia Berchinaleții, cu tră acest Dian înzvade de 59 zile, socotit la data publicației, deci se publică spre înștințarea tuturor fețelor figuralisitoare întru adreșa, e ca la împlinirea arătatului termin să se înfățoșeze la acest Divan, cu toate dovezile ce vor avea, însuși sau prin toraaațiui vechili, căci atunce că va căuta pricina numai ființa părților stăruitoare. No. 318. -- - următoare 3, pe moniiia Cucutenii, saga Grigori Tufescu, cu Dlui Hat. P Nicu Mavrocordat, atingătoare de dritul adăpării vitelor de pe moșiia Țefăneștii, în zorile de s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 14 Martie curgător. 2) No. 373. - lucrarte ce are a face acest Divan în urma ri înaltei rezoluții, atingătoare de pricina urmată între răps. Vornic Dimitrie Buhuș, cu Dei Hătmăneasa Profira Scorțasca, pentru împresurarea moșiei Criveștii, despre moșiia Hăbășăștii, s'au terminat la 10 Apria viitor. Deci se publică spre înfiiințarte tuturor acelor ce facu parte în arztatele pricini, ca în însămnatele zile, reglemii să se înfățoșeze la Dian cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechimi, căci la din împrouvă Divanul va cerceta pricinile numai înființa părților stăruitoare, după Art. 371 din Reglement, fără a rămâne cuiva vreun cuvânt că nau fost încunoștințați. Divanul Apelativ. No. 1073. Spre înțestulare creditorilor Dsale Saatăresti Hristia Ranet, s'au scos a se vinde prin mezat inire case a sale aflătoare lice în capitalie la mahalidul Păcurarii, pe loc cu bezmăn a Dsalei Logoritesii Anica Roset Roznov,nu, deci se publică spre oașteteca știință, acii ce vor fi doritori de pretenție, să se îm întermin de 6 luni.u aceasta însă păratoriul ce va fi arease în vol nntarea locului pentru plata de No. 1131. Pricina următoare între Coacovnici tana Bosie, născută Agăriți, sa, Solși tropa orfanilor răposatului ei șoț Polcv, Ștefan Bosi, preotul Gheorghi Bosesie, Mihalachi Bosie și Costandin Bulizescu cu ai lor, cu Dlui Vornicul Scarlat Roset, pentru răscumpărarea unor st. pământ din moșii Pănteștii și Nițiganii, ei au terminat spre căutare de cătră acest Divan în vade de 50 zile deci se publică spre înștiințare tuturor fețelor figuralisitoare în această pricină, ca la împlinirea arătatului termin socotit de la data publicației, să se înfățoșeze la acest Divan 3 devezile ce vor fi având, căci la din împrotiră se va hotări critica numai în ființa părților stăruitoare, pe temeiul Soților, o copilă a lor de șoldită, o rană murm mânz de un apa, româncie, sugi la păr murg, și Aldili Pornis, pentru ace are de căde la Alui Gheorghi Negulici, urmează acte sau vor ave vreun răvoșete la acest Dn cdă cu a propriezmănului.