Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-01-26 / nr. 4

ANULIE. ZC. A PRIPATULUI Moldavian - - -7-- - iști, Duminică 2oiștuleie luat. -- ERERERSRSS REECEECCECENERER- Cracotă Fole ofițială esă odată ne săptămână, mai danid încă și patru Suplementuri pe lună., -- -- „K - Predumeriția se face în Iași la Redanție, în ținuturi pe la DR Sameși, în retrul pentru partiulari este cn galăn pe am r.. cliște . 3 No. ghiiie sare la picioare, a lui Ștefan Strecuțu. Deci se publică spre obireasca șiință, ca ort Aumitaneeeutotrevilor din lăuntru. „.e s'ar găci asemine vite, să se de și prin K- No. 562. prăvnicia competentă, întru înțălegere cu l Cu adresul hătmăniei supt No. 83, din cea de Putna, să se dee păgubașilor, iar pe fadusă mijlocirea să afla pe dezertoriul Jița la care s'ar găsi, să se de în deaproape cerdavoiu georgi săn Gavril Voureanul, dat de cetaret, spre a se descoperi și ne furi, satul Topolița i din Găndăoani de la țânt. No. 980. Neamțului, deci însămnăndusa aice fizionomia Ieprăvnicia ținut. Vacău, prin al seumapurt lui spre cunoștința Isprăvniciilor i a satelor înștiințeză vă pe moșii Dealul nou, s'ai găsi cuvenita din partele regularisire pentru sit de prine în postul Crăciunului, un zen la aflarea lui, păr porumb, lanoș, și o pacă galbăni cu un Fiziopomia. comn ruptă deci se publică spre legiimarii Purul capului negru, Fruntea mică, e prince, păgurașului de asemine vite. nile negre, ochii cașii, nacul mare, mustețile No. 1099. înfirează, gura și dinții r Părculăbiia Galații prin aleta raport înșiințeză că Ocărmuire Județului Sbrăila, prin lareșul subt No. 5003 din trecutul an 1840, sau făcut cunoscut, că la 21 Dechemvrie trecut, umblând prin satul Slobozia Duduleștii, partea Valahiii, un jidov Solomon leisovici, împreuna cu o slugă anume: Gavria sin Miren, cu boropua cu marfă măruntăa, la 22 Dacemși luni, s'au găsit pe numitul jidov mort în lunca despre satul Vimenii ținut, Salm Rămnicului, și marfa luată toată din coroacă, i Un ciomag rupt în doă pucăți, din care o pucatu înfintă în capul mortului, iară în ceialaltă coropcă s'au gesit de privașă le arum și Ga . 333. Ogorești a ținut. Putini, prin al seu jișriințeză, că din cireda de vite ce D. Vnaăcaci Oatul, au avut strănnă opre pe moșia sa Huscel ținut, în vira trecuta s'au gerdut patru vite, și apumes doi boi a lui Ioan Blănarul, unul la păr panvan- roruna, și altul plăvan curat, amăndoi țapoși da coarne; un pou galbăn, cu coarnele plecate, însă la un corn ești militur, a lui Ioan a Anii; un nou porunc, cu coarnele cercurii, la urece dinîrtata sortă faăcută cu sual, cu dalv și Un smelită.