Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-09-21 / nr. 38

I 34). ANUL GN ceastă Foae oficială esă odată pe săptămână, mai dănd încă și patru Suplementuri pe lună. N N PRIPCPAPTULUI MOLDAVIEI GSSGGG însp, Dumniță 21 septemvri- luli. PARTĂ ADMINISTRATIVĂ. Departamentul trevilor dinnzuntru. No. 17.9245. Ne nepărăsitul de la furtușaguri jidovul Leizăr sin Michel, în vrâstă de 17 ani, statul mic, părul capului și sprincenele castanii, la față stricat de vărsat, ochii căprii nasul cam mare, gura potrivită, dândusă surgun peste hotarul Dunarii, se publică spre știința Drei și a tuturor de opere, ca oricând sar ivi în acest Principat, să se prindă negreșit. No. 19.783. Vețuitoare în satul Călimăneștii ținutu a turuatii, anume Smaranda soția răps. Dornic poart. Vasili Visu, prin jalobă au fecut frigul Departamentului, că în noapteaa* 5Băa trecutei luni iulie, nevălind la casa ei un sat, cinci făcători de răle din care au pe dos unul numit Onachi Păun și altul un 1 Goder șu Pona pe lângă banii în sumă de 4387 lei, iar fi luat și toate titlurile sprijinitoare proprietății de moșie, între care au avut și un însămnat număr de La Deci se publică spre obșteasca giin , ca ori la ce față străină să vor ivi din acele documente, și suneturi prădate de la jăsuri Smaranda Risu, să nu poata ave va Prenumerația se face în Iași la Redacție în ținutuari pe la Drameși, prepuț pentru particulari este un galbăn pe an, lidita, ci mai ales auăndusu îndată de cătră locul Polițienesc să se întoarcă jlluitoarei. Ne. 10455 și 102780. Din spupa Miliției pămăntești, lezertând redavorii a carora nume și fisionomie aice sa însămneagă, eă publică spre șriința Isprăvniciilor i a lăcuitorilor de prin sate și cuvenita din partele regularisire pentru a lor aflare. Fisionomia. 1. Ioan sin Nicolai Ciolan, dat de satele Căndeștii, Rădiul și Polobocu de la ținutul Neamțului, părul capului și sprincenile castanii, fruntea rotundă, ochii căprii, nasul, gura și dinții potriviți, la față smad. 2. Costachi Savin dat de satele Plopenii, Băloșănii , Corodeștii din ținut. Votoșenii, purul capului negru, frunză potrivită, ochii caprii, sprincenile și mustețile galbine, gura și dinții potriviți, la față roșcovan. 3. Toader Drălea, dat de partida satelor No. 24, părul capului și sprincenile negre; ochii cășnii, frunte mică, nasul și gura mare, mustețile castanii, dinții mărunți deși, la față smad. 4. Ioan Postolachi, dat de partida No. 20 ținutul Putnii, părul capului castaniu, frunte mică, sprincenile și mustețile negre, ochii