Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-12-21 / nr. 51

333 sin Teoer Puțanul cu ai lui, pentru 29 st. șoane și 5 pal nani meșie din hotarul Bracășăștii de este, eau terminat core 7 Au vade de la zile. 1 No. lizo. - procesul gestanat de Dei Paraschiva Ciurea, și clrononii răps. Căminăresă Marin Feștile, asupri D-ale Medelnic. Dimitrie Panandopolu, pentru avere de clirocemie, și 85 pași moșie din hotarul Nicoreților de jos, cade de 50 zile. Deli se publică spre îmștiințarea iepelor figturalisitoare întru aceste, ca la împlinirea arătatului termin socotit de carti, să se înfățoșeze la anist Tribunal, cu sau terminat spre căutare în a data publile vezile ce vor fi având, însuși sau pr n leștiuiți vechili, căci la din împrotiră se vor hotară pricina numai în fineța stăruitorilor. Ne. 3875. * această Judecătorie urmând pricina pentru îndestulare creditorilor falitului Idov Drende, Lerin află tot cu lăcuința la tărgușora Podul Turcului, mnaverisa, apoi cătru îndeplinirea 1282 din Codica Țivilă, se publică spre obșteaca țivină ca toți acii e corfi creditori, să se înfățoșeze cu dovezi la acest Tribunal în termin de 40 zile, sare căci în urmă a se înainti cuvenita lucrare, u vor mai fi ascultați. Asemine și acii ce ver aveai da, să nui încredințiă nimică în , măna sa, ci să aducă în depozitul acestui Gess No. 4119. La moșiia Ungurenii din acest pinnț, urmeau,da să face obștească alegere de cătră L asesorul Dimitrie Leon, sau piinul ameit cel mai nesmintit termin în vale de 50 zile; deci se publcă spre biființară tuturor sin nartașilor în acea moșie, ca la împlinirea arătatului fiu să se afle la starea docului cu dovezile ce cor fi având, căni la din înprozreu, săva înainti giu numali înfiinzuog"” r N.. ăzeu, deși prin Atlassna cu No. 30 și a din de Marte, unde să văd trecute și le papise prin care Dlui Vorn. Alecuturza au cumpurat o somă st. pământ din „turul ghilvești, sau inplicat că numele unuia din vânîmpreună cu Pinteați Osoi, a un st 5 palme moșie, este Simion Ojog, dar pentru că adevăratul nume este Macsin Ojog, se publică spre obșteasca șiința. ăsde cutoriia ținutului vocuraui, No. 2597. Tribunalul criminaricesc. No. 1295, înapoie acestui Tribunal ada supunilor judecății Panaiti Călin i Șărban Maravela, spre a să îndeplini între altele și cu tragerea în cercetare a unui Cozma ce figurarisăște în deltă, pentru un cal furat a lui Sandu Maravila, care au lăcuit în catul Pășcalii din acest ținut, și ne care după luînfintire neputăndu să afla, se publineatrucrările că prin această spre obșteasca știință, aflarea și trimetere numitului Cozma alice- 1) No. 2490. - Potrivit cererei D. Maiorului Panaiti Pavlole, sau Kiularis cu cea mai nesmintit terșin de 3 luni, a păși la moștiia Bursucanii întru alegerea în luntru a tuturor sin-partașilor în acea arup. 2) No. 2737. - Pentru locala cercetare a venitului moșiei Gorneștii și a ei prejeluire în fondos de cătră un asesor a Judecătoriei, în între Dler Păhărniceasa pricina următoare mouăuuna Băgdat și Vrreosina Sion, Dlui Pah, Costachi Sion, cu Dlui Lapat, Gavria Stamatin, vau regularisit termin de 50 zile. . Deci să publică spre înșriințare feșilor figuralisitoare în aceste pricini, ca la înplinirea arătatelor mai sus termine negreșit să se afle la stare numitelor locuri, în persoane sau prin formalnici vechili cu toate documenturile ce vor fi având, căci la din împrotiră se va înfinti lucrară numai în ființa văruilor stăruitoare. Judecătoriia ținutului Fălțiiu. 1) No. 4901. Spre lămurirea reclamațiilor întinsă de Vasili Zugravul, Costandin Dirconu și alți ai lor răzăși de moșia Armașănii curgători din Vărvara, asupra monahului Macsim Boureanu (acum răposat) și alți răzăși curgători din Costin, pentru sportul unii văi și adăncime 3 sau gularii termin ce 50 zile. 2) No. 8183. - Procesul cruit, între trini fiica răps. Ioan Sarau, san Butnarul, cu șluțitorul Iancu Cizmarul și tronul sa- prin poronca cu prin- VECIA