Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-03-02 / nr. 9

„.. prin al szurigeri înșiințeze, cu trecut,tă de 26 ani, io Ioan Pona satul din Măgireștii, din praliu însăi un bla armasar, la păr negru și o sevă surz, amăndoi înderați diorul stâng linapoi cu litera I și un cal murg, înserat tot la piciorul stâng cu literile P și V. Deci se publică spre obștesca știință pentru aflarea acelor vite și dare lor prin locurile competente întru judedular” păgubașilor precum și spre descoperirea i prin sere . No 30539. Isprăvniciia ținut. Romanii, prin al seu raport înștiințează, ci pe șesul Siretiului, e s'au găsit de pripas un cal murg, păntănog de picioarele de dinapoi, și o sană neagră; deci se publică spre înștiințare păgubașilor de asemine vite. 1) No. 3044. - Un țigan a Dsabe Culndel Davidel din Botoțeni, anume Dumitru, în vârstă ca de 19 ani, la față negru, părul creț, ochii mici, îmbrăcat cu spențăr și pantaloni de postav albastru prost, surtuc negru de lâni, șună veche de pielea dracului, pliană de oie, și cu căciulă albă, s'au făcut nevăzut. Leonine s'au mai făcut repăzut un alt țigan a casii răps. Zeița Bantăș din târgul Romanului, în părslastat mic, uscănies, părul capului și ochii ne gri, la față cam emolit, veșted, nacul rotrivit, înopraz aproape de falcă, o alunică eșită neagră și cu păr, spănatic se parină și de musteți, împr. negru-liu, civote nemțăști și albă cat cu sucman cojec, căciulă 2) No. 4768. - Isprăvniciia ținut. Romanu, prin al seu raport înștiințază, că la 11 spre 12 Februarie trecut au fugit de la D. Sard, Iordaci Morțun, doi țigani, și anume Ioan sin Posiniei țiganca, în vârstă de 22 ani, la stat le mijloc, turul canului șigru, ochii verzi, la față roșcovan rătund, pastin și gura potrivite, împrăcat cu submaneur, cojoc, bernevici” pantaloni, cipote moldovinești căciulă neagră Costandin Băetu, în vârstă de 17 ani, la stat mu, la sapă palan stricat de vărseat, și Uscăpăl, ochii alapastri, n părul clanului gavăn, nasul și gura potrivitei împrăștiat cu subman, comoc, pernevici, pantaloni, cipote mediovinești și cămană neagră, furând și un mintean. ne 381. Mon cormetun Tunu, jilovă cutră au fiul că un gergi Botezatul, (în vârstă de 22 ani, la statul - vărsat, L. și puțin cam l „mprăcat c strae nemțăști), ce sa avea tocmit salugă, furce, dule oarecare lucruri, între care era și manta luncărească, sau făcut nevăzut. 4) No. 3828. Un dumitraci Surugiu ce tin zice și Ioan, în vărstă de 30 ani, la sfat mic, la față balan, salvpăd, ochii tulburi cam albastri, părul capului galbăn, musteciile și varba cam spănatice, supt barbă are un sămn ca de urmă, îmbrăcat cu debenoă, i antereu de anghilă plumbăcit, împreună cu soția sa Ioana, în vârstă ca de 25 ani, lastat naltă, la față smolită stricată de vărsat, nasul lungărep, sprincenile galbine, stricate de vărsat, nasul mare, puțin vuzată, și îmbrecată cu rochie lagi-verde, cațaveică de postav cu blana de mel, cipote poz de brașov și tulpan, furăna de la stăpânul lor Postelnic. Vasili Broșteanu, de pe moșiia Nerghnenii ținut. Bacăului, 4 linguriți de argint, 1 fărfurioară de 1 o cațaveică noă de lastic blănită, 2 cămeși de bumbac, o cămeșă de fuior, rochie decitlagiverde, 2 cămeși cipilărești de pânză de fuor, un testemel nou, o batistă, un topor și o părece cibotencă de prașou, s'au făcut nevazuți în poante spre 9 Fevruarie trecut, deci se publică spre ebireasca știință, pintru pegreștit aflare i prindere și trimeterea numnților fugari prin locul competent aice la De. Ionăeniciu ținutului Păhîmțu. Ne. 1591, priigitorul ocolului Mijlocul, prin al siu raport înștiințază pă dintre virnicii satului Endeștii Ghiczi, la la Ianuarie trecut au pribe cu toată a sa fimilie, rămzina satul împovorat cu vbirul său și proprietate păguriri. Fizionomia. Picolai a Cozmii Gheaga, în vârstă de 31 vite oii, sau la 1 Ferșenții Ilie Marș anume Toader, la piblănită cu rit unul anume Picolai preună vașă toră de boeresci cătră ca ființe de vechilul fiu acei moșii. Aa Cozmii Gheaga, îmbi 20 parale ce danenduiez uine fidepomia, se publică deni însăntspre obșteapaentru aflare și trimenii lui la Go MJZn4. „ a4 1 -