Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-10-10 / nr. 41

4 pentru înpărțirea ve11) No. 2418. - prinina întri răzășii de moșia Ulenii și Cucutenii, cu Dlui Banul Gheorghi Gociu, cu casa răps. Vardar gheorghi Talpiș și alții pentru părți din moșia Svegii, sau spre căutare la 22 Octomvrie. 12) No. 2126. - Priniintumctare între Dlor frații Sionești, nui părințăști, sau a germinat spre căutare la 29 Octomvrie. 13) No.teză - Pricina aflătoare între Dlui Panaite Docan și soția D. Vfresina, cu D. Aga Jean Vasu, pentru o parti din moșia Vălenii, par termnat spre căutare le Octomvrie. 14) No. 2435. - Pricina următoare între Dei Vc. Maria Catargiu, cu Menast. Aron Vodă, șuvăru despărțirea hotariui moșiei Rediul-aldii despre moșia Arec Vodă, slu terminat spre aplicația - la 21 Octomvrie. 15) Co. 2139. - Pricina aranteare între D. Camns., Vlencu Raffilă și Mărgărint Papaneculau epitron casii răps. Camn. Toma Rafailă cu D. Stol. Dimitrie Facară, pintru rucufusurare unor st. de moșie din hoz Mdișa, Năsoeștii, Bereștii și Boșetenii, el a terminat spre căutare de cutră acest Divan la 30 a curgătoarei luni Octomvrie. Deci se publică spre înștiințare tuturor acelor ce facu parte în aratatele priniii, ca în însămnatele zile, negrișit să se înfățoșeze la Divan cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin lestuiți vechili, căci la din împroură Divanul va cerceta pricinile numai în ființa părții stăruitoarei, după Art. 371 din Reglement, fără a rămâne cui ca vreun cuvânt că n au fost încunoștiințați. Judecătoria ținutului lașii. Secția a 2-a, No. 3789 și 3788. Dlui Spatr. Dimitrie Ghelimen epitronul caprin înscris au făcut cerere, ca cu răpe. Voms. Ioan Ghelimen, Procesul urcatoru între D. l. termi Gheorghiadi vechil Cc. Dsale, una din clironoani le Jorești, cu clironomii răpe, Comis M. nolachi vruvetezi pentru secoteli mimeniciti, sau terminat la 18 a surga airii Octomvrie, să publică spre ființa înorici lor și a lui nestrămmutare, cu ori care sar cunoaște de vai reveni cătră ateastă gidec, viea aflătoare în podgoria Vișanului și ca Manolachi Crupenschi, să se li sele de aice din Iași, a răps. Comis Ioan Ghe. nastă giudec. " trminul aru limen, aflătoare din dosul bisericii Sf. Saăut ca fiind acel mai * va, ce au fost închiriete Dsale Dc. Ioan le. pahutară pe vescu, în plinindusă terminul contractului pute folosi de la 26 a curgătoarei luni Octomvrie, și ur- 1) Nouta mănda să da pe ctitoriee pe vrem de tri ani, mușereii cle vor fi adotnici le a anumie pomenitele de mai sus casă și chie e se arăte la 10, 15, și 18 a curgute trei luni Overeri la unde are a sa fac năutul ziselor casă ci vie, în fast evitropului. judecătoria ținutului voteșanii. No. 4726. da 28 Oetuntrie sereniulusă termin centru a săpa legatul cursericinei următoare după reclamația Deletro Elenco Gergel, Pohar, Chestachi Scopshorni Ervăr. Soltana Brășsca, și Dr. Elenco Bzovit, pentru zetrea mătușii Dlorine Nastasi, fosta soție ripe. Stolnis Grigorie reuiae să vubească spre așeaseă știință. No. 5370. Spre ațetrir” eației dută și al doilea răps. Spatar Leon Braun, a36 crutiuni” lăzii cu documentele leii cs, și lante rit? laar mali ruuzviințindu c învă ui terjie lula curgătoștei „ni Oepe de o vart” eau cestit atrivilor ciu învrubeauze sfatul faniliei rău căt și epitropilor, ca atunce negoeșit să se înfățoșeze la acest Triuunal, în aratatua termin, că dacă pili atunce nu să sor înfățoșa fețele ce elu chiemat, să va înainti lucrarea din slujbă potrivit misiuirei așăzământului în asărine, fără a le mai pute rămăne vre Eun cucănt. Judecătorie vinutului voncii. No. 3528. tomvrie,