Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-03-28 / nr. 13

ANPUL H. „ 4 4 - prinicișatului MOLDAVIEI iașii, dumeșteă as momia Vie. 113. Prenumerația se face însași la Redacție în ținuturi pe la Do Sameși, prepus pemtru particulari este un galvăn pe an., -l Aancetă foae ofițială esă odată pe săntărmmapnă în fiecare Dușipică, cu adaosurile ei, partă judagător bască. Divanul Apelativ. Iconomul Iftim Stamati, prin înscuirecatre acest Divan Apelativ, propuind g Dlui Coms. Costaci dat opisul din 1828 purta 1 ce atunce lau dat Dsale și răpea ca cvitanție său frate Spat. Ianacachi Gane, pentru loconețturile părților în unitele moșii Ciumuleștii, Calea, costegii, și Barciii, din țânut. Suliii, aflătoare din malul sting a prundului apei Mondovei spre răsărit, ce i leau dat amanet pentru o somă galbini, ce atunce și mai în urmă iau fost înprumutat, și care menturi din preunz cu asemene opis ce au avut de la dlui Coms, de la numitului său frate, și cu trei cneturi, la 13 henariee anul curgător dindule în Divan, în aceeaș zi sau primit 3081 galbini 24 lei, 38 oarace, ce are și legiuită a lua de la dius come, capete dobândă cu acele trei sineturi, (afară de 200 galbini capete cu a lor dobândă ce vecsel din anul 1842 Octomvrie 10 zi mai întorește Dlui Coms, rămăind atunce ca pe dândui Dlui Coms, pomenitul opis, apoi să se ie lucrare pe superarei după vreme la cirea meanui opic, și fiindcă acum sau lămu ACeA rit că Dlui Coms. nu are de undei da opis, fiind rătăcit, au cerut de a să publica că despăgubindusă de însemnații pani și meritele documenturi sânt în Divan cu opisul lor, acel opis din 1828 April dat ca evitanție suna la iscălitură ori când sar ii rămâne nevalabil, socotindusă ca o hărtie albă, deci să publică spre obreasca șiițe. Prin aceasta se publică din nou spre obșteaca știință, unizare în mezat a caselor cu locul lor vetinic ce Dlui oau Dragomirescu are în târgul Hărlbu ținut. Botoșienii, a cărora loc este în mărime de 182 st. ca acii ce vor fi doritori mușterei să se înfățeșeză la acest Divan în termin de 40 zile. Au vin și anii ce vor ave vreun fel de pretenție, săși peratecă a lor reclamații la Judecătoria ținutului tot în curgere arătatuarătatului termin, în cunoștiințănd totodată și pe Divan. Judecătoria ținutului . 1) No. 1081. - Mihalachi Boințiu, au vândute veci jidovului Moisă Croitorul, o dugeană din acest târg, în preț de 4600 lei, și care fugeană fiind zăstre a soției sale), au asigurato înalte 2 dughene a sale, ce are No.zica. JMALJ.Al.. Ganea, nici pănă acum nu eau dococu un No. 2237. Ppo3..