Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-09-12 / nr. 37

-D - L je N74., pțsvrcșșiatul -aflui lă(SSG 53 CGGGG) J. „și--- e3 - - a-- 4. V. V. -Sf--. l . saptamvrie lulu: „l.l parte Dminiut Răgivă.. averilor Bisericești. - No. 108352. Novșia carnigu și Rădiu cu parte de la Polcovnicul Crasnicov de aice din ținutul Iașii a Sfintei Mitropolii, urmând a să da în posesie prin mezat pe cinci ani, începători de la 23 April anul 1849, că publică în termin de 40 zile spre înștiințară muștereilor ce ar vrei să o eie în posesie ca să se îmfățoșeze în zilele ce eau hotărât prentru tărguire și anume: la 28, 29 și 30 a următorii luni Septemvrie lice la Mitropolie, unde vrea să face mezatul cu ji de 24 îeuri și a să înche contract cu acela ce va da mai folositor preț, după condițiile cunoscute din publicațiile de mai înainte, cătră cire el adaoge știința muștereilor ca să „ îngrijască arechizășii sigure și încrepentru neamintita plată a căștiurilor in urmare tuturor condițiilor contractului. No. Aulu. Ai Monastire Roma urmând a să vinde in mezat vitele rămasă de la răps. Egumen Lunar Teotorit, boi, vaci mulsăutoare și sterne, mânzați, gonitori și oi, I publiul în termin de 40 zile spre înștiințară muștereilor ce ar vroi să le cumpere, ca să meargă la Monastire în zilele de 12, 13 și 14 a viitoarei luni Octomvrie când vrea să face tărguirea cu peritocea de 24 ceasuri, în ființa Ispravnicului ținutului și a comanda zisitului revizor al acestui Depart, și a să vinde aceluia ce va da mai folositori preț, tot ajungeă să va înfățoșa muștereilor și lista anume arătătoare de cătime vitelor. Secretariatul de Stat. No. 2038. Potrivit cu mislocire cuprinsă prin nota cinei. EC. Agenții supt No. A7ăud , Secretaride Stat lavturzn 4 nemi aice în conte edictul stingător de deschiderea concursului asupra averii supusului CC. Șmil Țucher Orenșein. 1-Din portul CE. Agenții în prinținatul Moldaviei ca instanție de concurs a falitului supus CC. Șmil Țucher Orenștein să face de obștie cunoscut, că sau încuviințat deschiderea concursului piste avere mișcătoare a numitului datornic. Deci toți acei care socotesc o ave oarecare pretenție asupra acestui creditor sunt poftiți, a arata acele pretenții prin jalobz foratulUI MOLDACIRPAS. . -fb.. D. 372. - la-nnourenginerații se face în famile loa ținutări pe la nou Relacuție Sameșii, poemul pentru valari este cu relvăn pe ap. GGGG . 2 .31 GSGGGG . ulă-onu Lemin-VL fe