Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-09-18 / nr. 38

zas ti, înez elu zălăricit neputăndul afla, așadar noi de și după lămuririle din deala pricinii putem a hotăru visericeasca disiacire, iar fiind ce mișia voastră este de a mai ceoca prin sfătuiri dehovnicești dacă sar pute aduce pe înpricinați întru enpăcăciune și pacinică viețuire, apoi prin aceasta poftesc pe cinstit. Departament de a publica zisi în termin le 40 zile aflarea numitului Teodor Ivanovici și înfățoșarea lui noastră, sau a protoiereului va ieniia înaintea de Covurluiu, pentru ca să se regularisascu cădenita punere la cale, cu acasta că dacă în terminul acesta nu să va înpăpoșa, apoi pricina să va căuta în neființa lui, și să va da ace despvărșită hotărăre părții cu drentate. (Urmează iscălitura) Peniamin Roset. Visteriia Moldovii. No. 5093. Ia Să da acest Fiind că proferiia contractului poșiunii evsportației vitelor, urmănd venit iarăș în otcul pe anii trei ani, începători de la 1 Ghenarie viitoriu 1850, fi că spre obștească griviță, vor fi de a lua acest venit său se înfățoșaze în presudotfia Sfatului la 5 și 19 Dechemvrie viitoriu, cănd avea să urma la și a 2-a strigare, iar ce de pe urmă a 7a strigare înpreună și cu peritocol de 24 teasuri ca fi la 1u Decemvrie în presursifia comisiei ce se nedăăduiște a să găsi înființată după hotărărea convenției înceetă la Balta Liman. Isprăvnicia a ținut. Sucecții. No. 6229. Dalui Bosance Iohan fostul posesor a moșiei Rurinoasa este tribuitor a se înfățoșa la comisia ce sau înghepat acolo asuprăi, duar pritenția Dsale ponului Logos și P Cavaler Costachi Sturza, și după șli multe căuteri miputănduse aflatorul locuinții sale de a fi fare, nici comisia au putut face ievrava lucrerilor sali, sau rngunariere a să faci la 2 Octomvrie viiterii, să pupulică epii șiința Dsale lohan neori undi ar fii ce în arztatul termin se pa la fața locuelui în satul Ruginoasa, cu adrogire că neînfoțeșindusă, să va înlinti lucrarea și în peființa numitului, pantă juducătorăsi vă. de 40 zile. Divanu, Anelativ. No. 4441. Fiindcă și terminul publicat a licitației nent 8 căutarea de vici prin mezat a casilor lui Silvi Țicrechi, spre înoestularea D. Cama Costei Cruș sau înalinit, și pe cercă dusă mai întăiu daă nu sar pute scoate datoria din înciierea caselor pe atăta vreme, pre căt sar pute prinde vanii odată spre plata datorii. De acea spre a nu mai rămăne cu vănr datornicului, că i sau atacat fondosul lanainte de a să face și aîncercare, ce vor fi, spre încpirerei ac stor casă în mărine le această boi tortorii odăi sus angios, precum și oșur, srimdiu, la care odăi două sănt închirieze de datornicul, se publică sapre oaște eca ființu din nou terminul licitației de 40 zile erge aduparea muștereilor de a lua în chirie sau la din protivă pentru vănzarea de veci a amanetului. No. 5137. În urmarea publicaristiei înaintte pentru vănzarea prin mezat atăl de ciei, închhriere CMăuram FSamoil aflătoare aice în orașul Iași pe locul Monast. Sfineri, spre îndestularea Dsale Opat. Teodor Burada cu 200 galn. dovăndă, a binalilor jilov, vre o pricină. de canite i a lor îndealinințisă arăt terminul de luni precum și osăbit 15 zile, și numindusa aceia să puilică și lipitații în termin de 40 zile, ce muștereni ce ar fi atăt pentru fondos cât și pentru înciriere, să se arăte la acest Divan în toate Vimerile ce ar miienori în cursul acaestui termin zin hotărăte pentru mezaturi. No. 501. Casile răpest. Vorneas. Smarandi Bogdon scopindusu la mezit spre îndestuecrei Dspoe dogof., Barnat Mielescu cu vacini cui datorea răpost.. și după îndeplinirea tuturor fermalitaților mezanului, a bunia Dsale uriusti Logef. și Cavaler telrr Balș cu prepul de 6091 galirii, cu îndatorire a aduce banii în Dpan și sfiindului următor cu plata filor nemicit suliueri rii Dsale. Divinul au încuvințat a să vinde din n.a numitele casă pe sosoteala Dosole Logos, sau harenacii Banș, să puplă în temni de îo zili, ca toți muștereii ce ar fi să se arăte la acnst să pubeca ahomaictice precum și --.-.------,