Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-01-16 / nr. 3

Jr.. - - Alea etă Fole oficială est odafie care cu adaosurile estă pe sănptămeniiă în Dău mitică. - Prebumerația se face în Iași la Regacție în ținut. pe la D sSame și prețul pentru pară culari este un galbăn nean princiiiitălăi moldacinre ptîumșiu, dumiină 19 Iaepuaviu iuuiu. - -- -.. - Almiistrativă. Departamentul averilor Bisericești. No. 2100. Moșia Doljăștii cu asemine nurnire de la ținutul Romanu, părțile numite Peja și Buhonca ținut, în același precum și Draga din ținut, Iașii, urmend a să da în posesie prin „e 5 ani, începători de la 23 condițiile sănt publicate mai rinoin ge, să mezat pe stemea. viitoriu și înainte, după obștești, ce publică spre obștească știință în terurii de 40 zile spre încpupeștiințarea abotnicilor mușterei ce ar vroi să le vie în posesie să se înfățoșeze în zilele de 3, 5 și 7, a viitoarei luni Fevruarie, aice la Mitropolie, unde avea să fate mezatul cu peritonca de 24 ceasuri și a să închee contract, cu muștereul ce va da prepul cel mai folositoriu, făcăndusă cunoscut muștereilor, de a să îngriji ca cizășii sigure vine lămurite și încredințate pe formă. No. 71I18. Pentru că posterrii meșilor însămnați în lieta de mai jos, nau urmat cu plata căștiurilor potrivit cu condițiile contractului, Depart. în urmarea dezlegării ce au priimit de la Sfatul lui de Stat supt Co. 2920 și 2921, și în urmarea punctului al 2-le din condițiile contractului, pășuna cătră înposesuirea moșiilor prin mezat pe socoteala posesorilor nearmatori și a chizășilor acestora pentru neajunsul ce sar întămpla, să publică spre obștească șriință darea lor în posesie la 23 April viitoriu mirilor pe vreme de pănă la în plinirea tercontracturilor precum Să bată mai jos, și cu aceiași condiție ce leau avut și posesorii de mai înainte, adică cu ce au fost publicate, dăndusă în cunoștința muștereilor ca să se înfățoșăze la Sf. Mitropolie la 10, 12 și 14 a viitoarei luni Fevruarie cănd urmează a să face tărguirea cu peritonca de 24 ceasuri, și a să înposelui mistereului mai folositoriu, ce va da prețul cel lista moșiilor și vremea pănă cănd 7-5 a să înposesui. Moșia Țeama din ținutul Covurluiu, vosesorului Ipat. Neculai Teodoru, chizăș Post. Costachi burgele, pănă la 23 Anul 1851. 2) Părțile din moșia numită Valea lui Manolachi, posesor răps Gheorghie Cozmița, chizășului Ipat. Teodor Burada, pănă la 23 April 1851. 3) Moșia cu balta bratișul, posesor din încungiurul Monasteru Popiațcanui și să aibă cărmuitoriu prin adresile cele obștești