Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-28 / nr. 5450

SPORT Luni, 28 ianuarie 2013. Gazeta de Sud Au luat un set, dar nici un punct Voleibalistele de la SCMU Craiova au cedat, acasă, în fața liderului Știința Bacău (scor 1-3), dar rămân fără nici un punct acumulat în 2013 Voleibalistele de la SCMU Craiova au înregistrat sâmbătă, pe teren propriu, al treilea eșec consecutiv în 2013, după ce au fost învinse de liderul Știința Bacău cu scorul de 3-1 (25-9, 25-23, 21- 25, 25-18). Unicul set câștigat în fața moldovencelor nu le-a fost suficient elevelor lui Mircea Dudaș să obțină vreun punct în clasament. Cea mai bună jucătoare de pe teren a fost, de departe, craioveanca Denisa Rogojinaru (Drâmboi), transferată în vară de la SCM U la formația condusă de Florin Grapă. Antrenorul gazdelor, Mircea Dudaș, a recunoscut superioritatea echipei Știința Bacău și a spus că echipa a resimțit absența a două jucătoare din sextetul de bază, Alexandra Badea și Andreea Smultea, ambele accidentate. „Am întâlnit, în opinia mea, cea mai bună formație din campionat. Cred că diferența s-a făcut pe mingile înalte, pe care ele le-au rezolvat mult mai bine ca noi. La noi se cunoaște lipsa lui Badea și Smultea, mai ales la antrenamente. Una peste alta, este bine că am câștigat un set, mai ales pentru moralul fetelor", a spus Dudaș, citat de Blocant. Pentru Craiova au evoluat: Aline Galan, Adriana Vâlcu, Mihaela Ilina, Adriana Bobi, Aylin Pereyra, Sorina Buz și Ioana Pristaru (libero). Au mai jucat: Ramona Postea, Ana Maria Ghionea și Andreea Matei. Chiar dacă formația pe care o antrenează a plecat acasă cu toate cele trei puncte puse în joc, Florin Grapă, antrenorul Științei Bacău, s-a arătat nemulțumit de evoluția elevelor sale: „Am câștigat, dar nu sunt mulțumit de joc. Sper să fie un avertisment pentru fetele mele, pentru că dacă vom juca așa nu avem șanse să câștigăm campionatul. Trebuie să ne revenim, și eu cred că o vom face până la partidele grele. Oricum, important este să jucăm bine în play-off". Fostul selecționer al naționalei feminine a României a mizat la Craiova pe jucătoarele: Kim Staelens, Roxana Iosef, Alexandra Sobo, Emilie Sosa, Denisa Rogojinaru, Kremena Kamenova și Lucia Gaido (libero). Au mai jucat: Sabina Miclea-Grigoruță, Ramona Breban și Crina Bălțatu. După acest meci, SCM U Craiova a coborât două locuri, de pe 6 pe 8, în timp ce Știința Bacău și-a consolidat locul întâi. BĂIEȚII N-AU AVUT PROBLEME LA CLUJ Voleibaliștii din Bănie au învins, vineri seară, fără probleme, în deplasare, ultima clasată, „U“ Cluj, scor 3-0 (25-20, 25-18, 25-23). Deși au întâlnit o echipă care nu a înregistrat nici o victorie în acest sezon. Dan Pascu, antrenorul craiovenilor, a felicitat echipa ardeleană: „Am întâlnit o formație ambițioasă, dar, așa cum am declarat înaintea partidei, a fost un meci pe care l-am tratat cu toată seriozitatea. Băieții au fost concentrați și exacți în teren, astfel că la final am obținut ceea ce ne-am propus, victoria". Miercuri este etapă intermediară, dar craiovenii vor sta deoarece ar fi trebuit să joace cu CSM Oradea, echipă retrasă din campionat. Sâmbătă, SCM U Craiova, care se menține pe locul doi în Divizia A1, va avea meci greu, în deplasare, cu Phoenix Șimleul Silvaniei (locul 7). VOLEIBALISTELE INTRĂ ÎN POLIVALENTĂ ÎN FEBRUARIE .Pe 9 februarie, în Sala Polivalentă din Craiova va avea loc primul cuplaj voleibalistic al echipelor de la tiei Dănuț Pascu. Fetele vor Lugoj, iar băieții vor înfrun-SCM U Craiova, conform juca primul lor meci în salata pe Știința Explorări Baia spuselor managerului sec de 4.000 de locuri, cu CSM Mare. Voleibalistele craiovene (dreapta) au avut trac și nu au reușit prea multe în partida cu Știința Bacău Cartea-document ediția a ll-a, apărută la Editura de Sud- Tipografia de Sud, al cărei autor este Ion Jianu, se poate procura la Craiova de la biroul de publicitate al Gazetei de Sud din incinta ASIROM (Madona Dudu bl. 8) și de la gelateria .Melodia di Sapori* de la Electroputere Mail. Această carte, cât și altele despre Universitatea Jablemenco, meciul cu viața", .Patimile lui Crișan* și «Fenomenul U Craiova '91*), se pot comanda (cu autograful autorului, prin ramburs) la adresa de email a autorului: lon.jianu 9gdi.ro SCM U Craiova va înfrunta „câinii" Baschetbaliștii de la SCM U Craiova vor avea astăzi (ora 17:45, DigiSport) un meci ușor la prima vedere, urmând să înfrunte ultima clasată, Dinamo București, la Arena de Baschet. „Câinii" sunt într-o situație dezastruoasă, înregistrând în acest sezon 18 înfrângeri din tot atâtea partide disputate. Cum pentru fanii olteni numele de „Dinamo" trezește anumite amintiri, suporterii și-ar dori ca Bureau și colegii săi să obțină în Capitală o victorie concludentă, la scor. Totuși, Dinamo a achiziționat în această iarnă trei jucători de peste Ocean, iar dacă le va sosi „cartea verde" în timp util, situația s-ar putea schimba. Din 2008 și până în prezent, Craiova și Dinamo s-au întâlnit de 12 ori, cele două formații împărțindu-și victoriile. Oltenii nu uită că acum două sezoane au retrogradat Dinamo, cea mai titrată echipă din baschetul masculin românesc, în liga a doua. în turul acestui campionat, SCM U Craiova s-a impus cu scorul de 93-65. Revenind la etapa a 19-a din Liga Națională, care se încheia cu meciul Dinamo Craiova, gorjenii de la Energia Rovinari au obținut sâmbătă o victorie mare. Elevii lui Slobodan Nikolic au învins acasă, după prelungiri, campioana CSU Asesoft Ploiești, scor 95- 93(18-22,18-19,21-17,24-23, 14-12). Pentru Energia au evoluat: Janiusevic (16), Deconescu, Gliga (4), Darby (15), Roșu (3), Bratoloveanu, Lăpuște (16), Steffel (17), Mocanu, Wissek (23), Kennerly III (1), Alionescu. Gorjenii sunt pe locul 9, cu 29 de puncte. Carmen Amariei și colegele sale au interacționat cu craiovenii Componentele echipei feminine de handbal SCM Craiova vor să aibă o sală plină la meciul de miercuri, cu Corona Brașov, programat de la ora 17:30 în Polivalentă. De aceea, nouvenita Carmen Amariei și colegele sale au participat, la sfârșitul săptămânii trecute, la două acțiuni de promovare. Vineri, handbalistele au susținut un meci demonstrativ în compania elevelor de la Școala „Alexandru Macedonski“ (fostă nr. 32), iar sâmbătă dimineață au mers la mail, însoțite de mascota leu, și au împărțit oamenilor fluturași de promovare în care erau trecute toate detaliile legate de meciul cu Brașov. Carmen Amariei a fost recunoscută repede de craioveni, iar câțiva dintre ei s-au fotografiat cu dubla câștigătoare a Ligii Campionilor. Pagină realizată de Daniela Mitroi-Ochea