Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2016 (Anul 28, nr. 6115-6151)

2016-10-18 / nr. 6121

__ Ho- I.Otoi I avi-.-, .... ! www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmait.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVIII. Nr. 6121 MARŢI, 18 OCTOMBRIE 2016« Preţ: 1 leu În legătură cu subiectul „urşii şi pagubele produse de aceştia în Harghita” - în pagina a 2-a -Cât de mare este interesul locuitorilor din Harghita pentru flori şi cât de profitabilă este industria florilor în judeţ? - în pagina a 3-a - 20 de posturi vacante la ISU Harghita Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Oltul” al judeţului Harghita organizează concurs/examen, cu personal recrutat din sursă externă, care îndeplineşte condiţiile legale, în vederea ocupării unei funcţii vacante de subofiţer tehnic principal în cadrul Biroului Resurse Umane, a unui număr de 13 posturi de subofiţeri prevăzute cu funcţia de subofiţer operativ principal, în cadrul structurilor de intervenţie, după cum urmează: Detaşamentul de Pompieri Miercurea-Ciuc - 6, Detaşamentul de Pompieri Gheorgheni - 1, Detaşamentul de Pompieri Gheorgheni - Garda nr. 3 de intervenţie Corbu - 2, Detaşamentul de Pompieri continuare în pag. a 3-a Audienţe la Avocatul Poporului Instituţia Prefectului - judeţul Harghita aduce la cunoştinţa cetăţenilor că Instituţia Avocatul Poporului desfăşoară audienţe la sediul Prefecturii din Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii, nr. 5, camera 5 - parter, miercuri, 19 octombrie 2016, între orele 10:00-14:00. Un gând, o amintire pe zi Aşa cum anul trecut, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Harghita lansa în premieră o campanie sub titulatura „O colindă pe zi”, anul acesta lansăm campania „Un gând, o amintire pe zi”. Campania se înscrie în seria de activităţi dedicate sărbătoririi de către Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Harghita, pe data de 1 noiembrie a.c., a 25 de ani de la înfiinţare şi va avea ca loc de manifestare conturile oficiale socialmedia de pe Facebook, Youtube şi Twitter. Se doreşte a fi o campanie interactivă, ce se va desfăşura în două etape: • prima etapă va consta în postarea zilnic, timp de o săptămână, a unor slide-uri, poze şi gânduri aparţinând unor actuali angajaţi cu vechime în inspectorat, începând chiar cu iniţiatorul acesteia, respectiv locotenent-colonel Iamandi Dan, inspectorul şef al IJJ Harghita; • pentru desfăşurarea celei de-a doua etape, în perioada 24 octombrie a.c. -3 noiembrie a.c., lansăm o provocare foştilor şi actualilor angajaţi ai inspectoratului, şi anume să ne continuare în pag. a 3-a Brigada 61 Vânători de Munte „General Virgil Rădulescu" a sărbătorit 25 de ani de existenţă . □ De asemenea, a fost celebrat şi Centenarul Vânătorilor de Munte - 100 de ani de la înfiinţarea primei unităţi cu acest profil Consiliul local Miercurea-Ciuc a adoptat noul regulament de exploatare a parcărilor □ Cât şi ce au înţeles membrii Consiliului local din vechiul regulament desfiinţat de instanţă? în pagina a 3-a