Informatia Bucureştiului, ianuarie 1971 (Anul 18, nr. 5399-5421)

1971-01-14 / nr. 5408

PROLETARI DIN TOATE TARILE, UNITLVA ! INFORMATIA ZIAR AL COMITETULUI MUNICIPAL BUCUREŞTI AL P.C.R. ŞI AL CONSILIULUI POPULAR AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Beneficiarii în restanţă, constructorii în aşteptare... . în relaţia beneficiar-constructor sunt stipulaţia norme precise prin care primul este obligat să pună la dispoziţia întreprinderii constructoare atît documentaţia de execuţie, cit şi amplasamentul viitoarei clădiri. Aducem în discuţie această problemă cu atît mai mult cu cit ne aflăm la jumătatea lunii ianuarie, iar unele şantiere nu-şi pot încă începe activitatea din cauza beneficiarilor care nu s-au preocupat de eliberarea amplasamentelor, de definitivarea proiectelor etc. Iată cîteva aspecte. Scadenţa uitată 11 decembrie 1970 Răsfoim lista de titluri a obiectivelor social-culturale prevăzute a fi realizate de către întreprinderea de construcţii-montaj nr. 2 în anul în curs. Constatăm că pentru majoritatea acestora, beneficiarii au remis constructorilor documentaţia de execuţie avînd grijă ca, în acelaşi timp, să elibereze, conform graficelor, şi amplasamentele aferente. \\\\\\\\\\\\\^ La întreprinderea "ARTA GRAFIC ICA" a fost montată o instalaţie automată care transportă cărţile din secţia legatorie la depozitul de produse finite. De pildă, în cartierul Drumul Taberei — microraioanele 7 şi 7’ — se află în diferite stadii de execuţie circa 3000 de apartamente. Este o consecinţă a faptului că Direcţia generală de gospodărie locativă şi alţi beneficiari au respectat termenele stabilite (1 decembrie 1970) pentru predarea documentaţiei şi degajarea amplasamentelor. Asemănător stau lucrurile şi în ansamblurile de locuinţe Vatra Luminoasă, Barbu Văcărescu, Apolodor ş.a. Cind vom deschide şantierele? întrebarea şi-o pun cu legitimă nedumerire tot constructorii de la I.C.M. nr. 2 dar, de data aceasta, pentru alte obiective cuprinse in planul pelanul Pe platforma industrială Pipera se află în pună desfăşurare lucrările de construcţii-montaj la noua Fabrică de calculatoare electronice. Proiectul, elaborat de un colectiv de specialişti condus de ing. George Eliade de la Institutul de proiectări automatizări, a fost conceput pe baza celor mai recente realizări în materie de fabricare a calculatoarelor. Cum este îndeobşte cunoscut, o construcţie cu un asemenea profil trebuie să întrunească o seamă de caracteristici tehnico-funcţionale capabile să asigure procesului de producţie o deplină acurateţe. In această idee a fost, de fapt, concepută şi viitoarea fabrică , de pildă, clădirile principale fiind ,,blindate“ vor crea posibilitatea ca fabricaţia să se poată desfăşura în condiţii microclimatice constante indiferent de natura agenţilor atmosferici. Astfel, s-au prevăzut instalaţii de filtrare a aerului, de încălzire, de umidificare, de iluminat. ...Fiind vorba de o fabrică modernă, era firesc ca şi construirea ei să se realizeze prin tehnologii moderne. Așadar, elementele prefabricate din beton 1971. Bunăoară, la unele lucrări a căror valoare este estimată la peste 5 200 000 lei,beneficiari. — Ministerul Agriculturii și Silviculturii, Comitetul de Stat pentru Cultură și Artă, Comitetul de Stat pentru Energie Nucleară) documentaţia încă n-a ajuns la întreprinderea constructoare. Este de la sine inteles că această anomalie nu va rămîne fără consecinţele de rigoare. Însumate, de fapt, in dificultăţi de organizare a şantierelor, în aprovizionarea neritmică cu materiale, în asigurarea cu forţă de muncă etc. In ciuda repetatelor adrese, prin care constructorii solicitau beneficiarilor respectarea obligaţiilor stabilite, nici pină in prezent instituţiile menţionate mai sus n-au găsit de cuviinţă să-şi vadă, în ultimă instanţă, propriile interese. Şi la capitolul „blocuri de locuinţe“ există asemenea restanţe, dar ele nu ţin atît de absenţa documentaţiei, cit de neeliberarea in timp util aamplasamentelor. De pildă, în zona Titan (CV 26) blocurile V 10, 11, 12, 13, H 27, 36, cu un total de 900 apartamente, n-au putut fi începute pină la această dată deoarece perimetrul construibil este ocupat. Firesc era ca, prin grija Direcţiei generale de gospodărie locativă şi a OCLPP, terenurile amintite să se afle la dispoziţia I.C.M. nr. 2 la timpul oportun. Tot DGGL mai are,stabilită" şi data cînd vor fi atacate de către I.C.M. nr. 3, blocurile 1, 2, 3, 4 (circa 200 de apartamente) din zona Ghirlandei... Pentru Ministerul Invăţămîntului, I.C.M. nr. 2 trebuie să execute cămine studenţeşti cu o capacitate de 1800 de locuri, dintre care 800 cu scadenţă finală — decembrie 1971 (celelalte în anul viitor). Se pune întrebarea: cum B. Mihai Protonescu (Continuare in pag. a II-a) Corespondenţă SAŞA GEORGESCU Există pe lume oameni excesiv de binecrescuţi, care, ca in celebra anecdotă, ar prefera să se lase mincaţi de un rechin decit să se apere cu un pumnal, pentru bunul motiv că „peştele nu se taie cu cuţitul“. Oameni cărora li se strepezesc dinţii cind un ins spune „bleumarin" şi nu „bleumarine“, negijind că nu-i vorba de culoarea marinarului, ci de culoarea hainei marinăreşti. Oameni ce te îmbolnăvesc de nervi şi de gripă prin prelungirea la nesfîrşit a ezitării lor de a intra intr-o cameră înaintea ta. Ei bine, aceşti super-subţiri devin adesea superi-mitocani cind e vorba de corespondenţă. Tradiţionala formă de legături omeneşti prin intermediul scrisului îşi are legile ei... nescrise, de atitea ori călcate de noi toţi. Imaginaţi-vă că, pe stradă, cineva v-ar întreba ceva, iar dumneavoastră i-aţi întoarce spatele, continuîndu-vă netulburaţi drumul. Exact aşa procedăm ori de cite ori lăsăm o scrisoare fără răspuns sau aminăm, sine die, clipa cind vom pune mina pe condei. Cind scrisoarea este oficială, adresată unei instituţii, există măcar obligaţii legale de a respecta un termen, dar in cazul corespondentei particii(Continuare in pag. a II-a) liniimii inimii INFORMAŢIA ilHliflIIIIIIHSIII „LU1H0D-1“: Performanţe în cea de a treia zi selenară Sunt elaborate metode sigure de deplasare pe Lună • Date necesare construcţiei de vehicule perfecţionate ♦ „Rezervele" lunomobilului ...Cu un „bună dimineaţa“ sui-generis, unomobilil şi-a defăcut larg petalele ateriei solare, pen■u a absorbi marele ibold strălucitor şi -şi recîştiga vitatatea. începea cea e-a treia şi sele-nară pentru vehiculul autopropulsat „Lunohod-1“. Apoi, a aruncat o privire atentă asupra craterului pe panta căruia a înnoptat. Telepanoramele şi celelalte date transmise imediat pe Pămînt au permis specialiștilor să realizeze o hartă topografică la scară mare... (Continuare in pag. a IV-g) * VÅ PREZENTĂM Fabrica de calculatoare electronice — grinzi, stîlpi, chesoane — vor avea ponderea principală în totalul materialelor de construcţie. Acestea — folosite mai ales la ridicarea structurii de rezistenţă, la planşee Ş.a. — imprimă procesului de execuţie un ritm constant de lucru, un înalt grad de industrializare. Mai trebuie însă precizat că şantierul Fabricii de calculatoare electronice reprezintă,am putea spune, un exemplu în materie de organizare. „Această lucrare — releva ing. Toma Iliescu, de la Trustul de construcţii-montaj nr. 1, şeful şantierului — am început-o cu ...începutul. Adică, a fost concretizată acea doleanţă mai veche a constructorilor de a derula fazele de execuţie în succesiunea lor firească. Şi am reuşit ca într-o primă etapă să terminăm lucrările de sub cota zero — canalizări, conducte de apă, cabluri electrice etc. — precum şi căile de acces in soluţie definitivă“. In momentul de faţă utilităţile fiind terminate în totalitate — pe şantier se efectuează o largă gamă de operaţiuni : se „plantează“ stîlpi, se montează grinzi ■şi chegoane, se fac Închideri la exterioarele clădirilor. Mihai Brătescu • Duminică 17 ianuarie, ora 9:30 ,Ecran-clubul, organizează în cadrul ciclului „Arhipelagurile tinereţii", intilnirea cu redactorul Cortstantinescu Eduard, care va vorbi despre apariţia cinematografului sonor. In continuare, poate fi vizionat filmul artistic „Taina ei“ cu Bette Davis. • Azi la ora 19, în sala de şedinţe din str. Progresului are loc şedinţa de comunicări ştiinţifice a Secţiei de cardiologie a filialei U.S.S.M. Bucureşti. In atenţia participanţilor se află problemele actuale ale stimulării artificiale a cordului. • Tot azi, în amfiteatrul spitalului „Colţea“, specialiştii în domeniul O.R.L. vor prezenta, ultimele cercetări şi rezultate întreprinse în acest domeniu, in clinicile din Capitală. • Cu prilejul„Zilei Republicii Populare Albania", in sala mică a Palatului s-a deschis o expoziţie de filatelie din această ţară. Organizată de I.R.R.C.S. In colaborare cu Asociaţia filateliştilor, expoziţia poate fi vizitată zilnic (afară de luni) între orele 11 şi 19, pină la data de 25 ianuarie. Anul XVIII - Nr. 5408 & PAGINI 30 '*ANÎ Joi 14 ianuarie 1971 DE CURÂND, la fabrica „Stela“ a fost dată în exploatare o modernă instalaţie de purificare a grăsimilor care va contribui substanţial la îmbunătăţirea calităţii săpunului, a acizilor graşi pentru prepararea detergenţilor, şi la o producţie sporită de glicerina. Ultimele finie sportive * Un lot de atleţi polonezi, în frunte cu Badenski şi Szkordikowski, va pleca supramma viitoare in S.U.A. pentru a lua parte la o serie de concursuri de sală printre care şi la campionatele internaţionale de la New York. * Cursa ciclistă de 6 zile desfăşurată pe velodromul acoperit din Bremen s-a încheiat cu victoria cuplului vest-german Altig-Fritz. Pe următoarele locuri : Post (Olanda) — Sereu (Belgia), Bugdahl (R.F.G.) — van Lancker (Franţa). . . • Cunoscutul boxer polonez Jerzy Kulej se retrage din activitatea competiţională la vîrsta de 30 de ani. Kulej a cucerit două medalii de aur olimpice (Tokio și Ciudad de Mexico), două titluri de campion european și 8 de campion al Coloniei. Din 300 de întîlniri, Kulej a pierdut doar 26. * Intr-un meci rejucat, contind pentru turul trei al „Cupei Angliei“ la fotbal, Ipswich Town a învins cu 2—1 pe Newcastle United. * La Lübeck s-a desfășurat întrUnirea de tenis de masă dintre echipa Ungariei Si selecționată vest-germană. Sportivii maghiari au invins cu 6—9 ! Manifestări consacrate aniversarii semicentenarului partidului în cadrul acţiunilor consacrate aniversării a 50 de ani de la crearea Partidului Comunist Român, în întreprinderile şi instituţiile Capitalei au avut loc şi continuă să se desfăşoare numeroase şi interesante manifestări. • Comitetul de partid al întreprinderilor de construcţii a organizat ieri dupâ-amiază un simpozion pe tema „Crearea P.C.R. şi importanţa sa istorică". Expunerile prezentate de doctorii în istorie Ion lacoş şi Gheorghe Surpat au fost ascultate cu deosebit interes de numeroşi participanţi. • în cadrul Universităţii populare au avut loc un şir de expuneri pe teme legate de aniversarea semicentenarului partidului, dintre care menţionăm : „Făurirea P.C.R. — moment de importanţă hotărîtoare in istoria poporului nostru". ..Momente din activitatea ilegală a P.C.R.", „Partidul , organizatorul şi conducătorul forţelor patriotice însuţită pentru eliberarea naţională şi înfăptuirea insurecţiei armate" etc. De asemenea, la casele de cultură şi căminele culturale au avutloc pină acum numeroase expuneri, simpozioane, seri literare la care au participat peste 1. 000 de oameni ai muncii. • La bibliotecile publice au fost organizate manifestări de masă pentru popularizarea carfii — întîlniri cu scriitori, ziarişti şi oameni de ştiinţă, recitaluri de versuri închinate partidului, seri şi medalioane literare etc. Concomitent, au fost amenajate 43 de vitrine şi expoziţii cu cartea politică, de poezie şi proză contemporană. Expoziţie columbofilă Ieri, în sala Asociaţiei artiştilor fotografi din str. Brezoianu 23, s-a deschis cea de A doua expoziţie naţională columbofilă. Sunt prezentate, pentru început, 240 de exemplare dintre cei mai frumoşi porumbei din clasele standard şi sport. Vizitatorii pot admira premianţii clasei standard, locurile I şi II porumbeii cu numerele 76 şi 79 (crescător dr. Vasile Oracescu) şi locul III porumbelul cu nr. 81 (crescător dr. Paul Dumitru). In perioada 15—26 ianuarie vor fi prezentaţi porumbei de ornament şi agrement. Expoziţia poate fi vizitată zilnic între orele 8—20. (In fotografie : aspect din expoziție). întrebăm Cind vor sosi aparatajele electrice de joasă tensiune la întreprinderile beneficiare ? Pentru realizarea sarcinilor dePlan pe trimestrul in curs, întreprinderea „Ascensorul“ are nevoie de o serie de aparataje electrice de joasă tensiune. Respectivele produse au fost contractate încă de la sfârşitul anului trecut, de întreprinderea de aprovizionare a municipiului Bucureşti (I.A.M.B.) pentru toate unităţile Consiliului popular al municipiului Bucureşti. Şi, totuşi, încercarea întreprinderii „Ascensorul“ de a intra în posesia aparatajelor electrice este zadarnică. Motivul : I.A.M.B. nu repartizează produsele pină nu primeşte un desfăşurător din partea Direcţiei de planificare şi salarizare din cadrul C.F.M.B. Aşteptarea este însă prea lungă. întrebăm respectiva direcţie cind va soluţiona problema aparatajelor în cauză pentru ca întreprinderile beneficiare să intre cit mai grabnic în posesia pieselor de care au nevoie pentru buna desfăşurare a producţiei ? în librării lucrarea: „Organe de maşini“ — vol . superior 1971, lucrarea va constitui şi un sprijin deosebit în pregătirea temeinică a studenţilor la această materie importanta. INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICA : Azi, la ora 8, în Bucureşti, temperatura aerului a fost de minus 2 grade. Timpul probabil de mîine . Vreme In curs de răcire. Cer variabil. Vînt potrivit cu intensificări de scurtă durată din sectorul estic. Pentru 16, 17, 18 ianuarie : Vreme relativ rece, cu cer schimbător. Vînt potrivit predominînd din sectorul estic. Temperatura în scădere la început, apoi ■în creştere uşoară. Aşteptată cu deosebit Interes de ingineri tehnicieni etc., a intrat astăzi in librăriile din Capitan lucrarea prof. univ Gh. Manea, membru corespondent al Academiei, intitulată „Organe de maşini“ vol. I (Editura tehnică). Apărută în preajma examenelor din prima sesiune a anului de învăţământ Răspuns la întrebarea de ieri La întrebarea De ce la teatrele NAŢIONAL şi BULANDRA nu se pot cumpăra, la o singură casă, bilete pentru reprezentaţiile ce au loc în ambele săli ? ne-au răspuns : Nicolae Ralea (director adjunct administrativ al Teatrului Naţional) : „Solicitările de bilete pentru spectacolele noastre din partea responsabililor culturali din întreprinderi şi instituţii sînt atît de mari, încît practic aproape le epuizează, ceea ce face ca pentru vînzarea la casă sâ rămînă un număr mic de bilete, greu de împărţit la ambele săli. Aş adăuga din experienţa noastră o constatare : în general, spectatorii se îndreaptă direct la casa sălii unde se joacă piesele pe care doresc să le vadă44. Gheorghe Leu, şeful serviciului de organizare a spectacolelor de la Teatrul Bulandra, ne-a dat un răspuns similar, cu următoarea menţiune : „Stagiunea trecută am experimentat sistemul de a departaja biletele rămase spre vinzare la casă pentru toate spectacolele noastre la ambele săli. Am constatat că la casa sălii Studio nu se vindeau cele pentru reprezentaţiile de la cealaltă sală şi invers. Aşa că am renunţat". N.R. Credem, totuşi, că măcar în prima zi de difuzare a biletelor pentru o întreagă săptămină — adică simbăta — s-ar putea găsi o soluţie în măsură să faciliteze spectatorilor care ar dori să vizioneze spectacole programate la ambele săli ale teatrelor sus-amintite procurarea biletelor la o singură casă* DUPĂ DOI ANI DE ACTIVITATEAu depăşit asociaţiile de locatari faza provizoratului/ magazinului propriu un larg şi eficient sondaj asupra opiniilor consumatorilor. In acest scop au şi fost expuse cele mai variate modele din producţia ultimelor luni, incepind cu articolele de uz casnic şi terminînd cu obiectele de podoabă. Pentru informaţii telefonice — 16.39.23. La 19 august 1909, cinci, printr-o hotărîre a Consiliului de Miniştri, s-a aprobat Statutul tip al asociaţiilor locatarilor, s-au reglementat, din punct de vedere juridic, numeroasele probleme privind întreţinerea fondului locativ, precum şi relaţiile dintre locatari şi asociaţie. Rezultatele pozitive nu s-au lăsat aşteptate. In marea lor majoritate asociaţiile, înţelegindu-şi menirea şi respectind prevederile din statut, au reuşit să-i mobilizeze pe locatari la diferite acţiuni obşteşti, privind întreţinerea şi înfrumuseţarea imobilelor, a zonelor verzi din preajmă etc. aşa, cum a reieşit în multe din adum, nările de alegeri ale comitetelor asociaţiilor de locatari ce se află incurs de desfăşurare. Urmărind modul în care sunt aplicate prevederile statutului, în 20 de blocuri, ne-am aflat însă şi in faţa unor oameni care, o dată aleşi în asociaţii sau în comitetele de locatari, au considerat că-şi pot permite orice in virtutea mandatului primit. In acest,fel s-a ajuns, treptat, la încălcări ale dispoziţiilor în vigoare, la depăşiri de competenţă, la ilegalităţi. Aşa, de pildă, a apărut in contabilitatea unor asociaţii un capitol rezervat veniturilor provenite din... amenzi. S-a mers cu acest sistem atît de departe (şi dacă iniţial au fost doar citeva cazuri, astăzi ele sunt nenumărate), incit la imobilul din bd. Constructorilor nr. 1, asociaţia de locatari a hotărit să amendeze şase locatari pentru abateri disciplinare ale copiilor acestora, care, între altele, fie vorba, nu s-au jucat pe terenuri destinate acestui scop pentru simplul motiv că acestea... nu există etc. Ce raţiuni au putut sta la baza unor asemenea hotăriri, care, in afară de faptul că reprezintă o încălcare grosolană a statutului, nu pot juca practic un rol direct în educarea copiilor . Ne răspunde preşedintele acestei asociaţii, Neculcea Mihai, printr-o... întrebare. —Unde scrie, în statut, că nu avem dreptul să aplicăm amenzi ? Eugenia Chiuaru Dinu Lăzărescu (Continuare in pag. a Ill-a) • Unele asociaţii citesc în statut... ceea ce nu este scris • Un cumul de funcţii cu... cîntec • Zestre adunată prin abuz... • Sugestii pentru ordinea de zi a unor adunări generale de alegere a comitetelor de locatari In str. Smirdan nr. 41 s-a deschis magazinul de prezentare și desfacere META LUX al Întreprinderii de industria locală „Metalurgica“-București. După cum ne informează directorul adjunct Gh. Moteanu, întreprinderea — a cărei gamă de fabricare numără peste 700 de sortimente — intenţionează să realizeze prin intermediul MÎINE OLIMPIADELE ELEVILOR Primele activităţi educative, extradidactice de mare amploare ale acestui an — olimpiadele — se vor desfăşura în cursul lunilor ianuarie-februarie. Debutul îl vor face matematicienii, care încep concursul duminică 17 ianuarie. Competiţia, deschisă elevilor din clasele vix ale şcolilor generale, va avea trei etape. In acest an, pentru faza republicană se vor organiza subiecte-test cu caracter teoretic (sub formă de întrebări fulger), pentru desemnarea celor mai buni elevi care să reprezinte ţara noastră la olimpiada internaţională de matematică. Competiţia fizicienilor (programată la 24 ianuarie) va avea o notă de originalitate mai ales prin apelul ce se va face la lucrările practice de laborator, prin haremurile diferenţiate pe clase, ca şi prin componenţa comisiilor de examinare (profesori din învăţămintul de cultură generală). Tematica olimpiadei de literatură română (fixată la 31 ianuarie) a fost astfel alcătuită încît să dezvolte la elevi spiritul critic de analiză a operelor literare, obişnuindu-i să urmărească evoluţia literaturii noastre de-a lungul epocilor istorice.’ Ultima olimpiadă, cea de chimie (21 februarie), se distinge prin acordarea unei atenţii sporite experienţelor demonstrative, însoţitoare a subiectelor teoretice date spre rezolvare. • Cu prilejul apariţiei volumului Scurtă istorie a teatrului românesc, publicat de Editura Meridiane, autorul cărţii, Mhai Florea, va fi prezentat cititorilor de Ioan Massoff, mîine, la ora 19, la librăria „M. Sadoveanu". Participă actorii Florin Piersic, Eugenia Bosînceanu, Cornel Girbea. Pină la începerea sesirii de examene a mai mas puţin timp. In acezile, bibliotecile sîntsc citate tot mai mult de c tre studenți. cu„evitarul". a ...La ora de închidere restaurantelor cite semnale trebuie să mai ia conducerea T.A.P.L.B., a O determina să„cîntăcu mai multă grijă, măsurile de natură să evite perpetuarea, în unităţile sale, a unor flagrante încălcări ale normelor de comerţ. Oare ajungă pentru tească“, consemnate nu o dată in cadrul acestei rubrici? Punem întrebarea, deoarece marţi seara ,,Cintarul“— însoţit de cpt. Ioan Boloş, din şi de inspectorul Vasile Nedelcu, de la Inspectoratul comercial de stat al municipiului — a fost din nou nevoit, în urma sesizărilor cetăţenilor, să efectueze obişnuitul „extemporal“ al corectitudinii. ...Iată-ne la restaurantul „Mioriţa“ (I.A.P.L. „Izvorul Rece“). Ne aşezăm la una din mesele libere şi aruncăm o privire semnificativă spre faţa de masă, care era înmuiată, parcă, în toate sortimentele de vin şi bere ale localului , doar-doar ospătară Maria Drăghici, care se apropiase, va înţelege că trebuie să o schimbe. Speranţa s-a dovedit zadarnică, aşa că ne-am resemnat şi am comandat o gustare („Caşcaval, salam de Sibiu, măsline şi cite un coniac“). Şi, o dată, aduse şi achitate produsele, „Cîntarul“ a procedat la clasica verificare a cantităţilor. Toate, fără nici o excepţie, atît mîncarea cît şi băutura, erau „în minus“. Evident, în defavoarea noastră, nicicum a ospătarei, a barmanei (Mitea Antale) sau a bufetierei (Dumit Tudorache)... Desigur, furtişagul pentru că alt nume nu poate capă -- a fost sancționat pe loc de oganele de control. Dar fie-ne pe mis să amintim conducerii I.A.P. „Izvorul Rece“ că nu oricărui consumator îi e la îndemînă să fac astfel de verificări și că rostul reponsabilului (Ion Dumitrache) ar fost, teoretic cel puţin, şi acela a supraveghea activitatea personului, iar nu doar de aseară „surprins“ de ceea ce se petrece unitatea pe care o conduce. ...Am vizitat şi restaurantele „Petera“ (I.A.P.L. „Izvorul Rece“) „Trocadero“ (I.A.P.L. „Centralunde i-am găsit pe barmanii Ungureanu și, respectiv, Ion Nicolae, adunînd cu sîrg mijilitrii pe care-i sustrăgeau din paharele constratorilor. ...In fine, un ultim popas la retaurantul „Opera“, la ora 24 (de cu o oră înainte de închidere). I vom insista asupra faptului că di paharele cu cite o sută de mle Petru Calctpodescu (Continuare In pag. a llt-a)