Jel-Kép, 1980 (1. szám)

JEL­KÉP/1980. CIKKEK, TANULMÁNYOK Agárdi Péter: „Azok a szürke 70-es évek" Agárdi Péter: Tévéjáték, tévéfilm Alapkérdések Almási Miklós: Értelmes vagy rutin koptatta képolvasást? Hozzászólás P. Campeanu cikkéhez Amerika — feketén-fehéren Angelusz Róbert: A tájékozódás és véleményformálás esélyei Angelusz Róbert—Békés Ferenc—Nagy Márta—Tímár János: Az újságíró­iskolába jártak Az angol és amerikai sajtóvisszhangból — (Washington zárt ajtók mögött) Szerk. Horvát János Avar János: A gyorsaság a mai hírözönben a hitelesség formája Avar János: Washington — félig zárt ajtók mögött B. A. Grusin telefoninterjúja a Jel—Képnek: Nyilvánosságot a közvélemény­kutatás eredményeinek Bajor Nagy Ernő: A társadalom „fullajtárja". Nádor Tamás interjúja Barcy Magdolna—Révész Klára: Tévériporterek, műsorvezetők — a közönség szemével (Barthes, Roland) R. B. — Roland Barthes, az „écrivain" — Fenyves Katalin megemlékezése Becsky Róbert: Egy sajtóértekezlet arcai Békés Ferenc—Angelusz Róbert—Nagy Márta—Tímár János: Az újságíró­iskolába jártak Békés Tamás: Tézisekről — tézisekben Bernáth László: Az egysíkúság nem tájékoztatáspolitikai követelmény Bessenyei István—Heller Mária: A reklám: a csereérték ügynöke vagy a fogyasz­tó szolgálólánya? Beszélgetés a demokráciáról — A Magyar Televízió „Tudósklub"-jának vitájából Bognár József: Korszakváltás idején a tájékoztatás közreműködése elenged­hetetlen Bölcs István: Gáz és fék — Az „Ötödik sebesség" életrajza Campeanu, Pavel: 25 tézis egy marxista televízióelmélethez (Hozzászólások) Crouse, Timothy: A fiúk a buszon Csepeli György: A nemzeti hovatartozás mint üzenet Domány András: Gazdaság és propaganda Domány András: Az újságíró legyen egyenes és felkészült Domány András: Vallásos műsorok a rádióban Dürenmatt, Friedrich: A hasonmás — Hangjáték Erdélyi Ildikó: A televíziózás mint családi rítus Eszmék faggatása — A hetvenes évek a polgári gondolkodásban (Stúdió­beszélgetés) Évtizedváltás Fallaci­, Oriana: Dak­ióba el kell menni Féjja Sándor: Hány éves a tinédzser? — A rajzfilm és a gyerekek Fenyves Katalin: R. B. — Roland Barthes, az „écrivain" Fiatalok a lakáshelyzetről Fiatalok a munkaversenyről Garam József: Nagyobb szerepei az alkotó vitáknak, alternatívák közlésének, a vissza- és előrejelzéseknek Gellért Endre: A valóság — sorozatokban Gergely István: Kiállítások, jelek , képek és gondok Grétsy László: A nyelv játékmestere — Nádor Tamás interjúja Grósz E. András: Halló, Rádió Budapest! 1. 1. 2. 4. 1. 2. 1. 3. 3. 4. 3. 3. 4. 2. 4. 1. 1. 2. 3. 1. 3. 2. 4. 1. 1. 3. 3. 3. 4. 3. 4. 3. 4. 1. 3. 2. 3. 2. 7—9 2. 118—134 1. 27—33 4 / Szám Oldal 3. 37—40 4. 54—60 1. 3 10—14 124—133 22—42 1 23—30 132—133 5—7 124—130 135—139 10—20 31—35 124—127 106—110 23—30 84—86 5—11 55—59 4—9 1. 10—20 84—96 58—64 88—95 215—224 100—105 71—75 9—10 82—87 181—191 72—75 40—46 21—46 199—209 65—76 124—127 171—172 143—144 12—14 130—132 84—94 107—112 128—132

Next