Jel-Kép, 1995 (3-4. szám)

TARTALOM KÖZGONDOLKODÁS Csepeli György: KULTUR­ÁK KERESZTTÜZÉBEN, AVAGY A NÉPEK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ ESÉLYEI MEDIA Gálik Mihály: A KÖZÖNSÉG PANASZA 11 Kéri László: POLITIKAI VITAMŰSOROK A MAGYAR TELEVÍZIÓBAN 19 Lendvay Judit: A KÜLFÖLDI TÉVÉADÓK VÉTELI LEHETŐSÉGE, POTENCIÁLIS KÖZÖNSÉGE 29 KOMMUNIKÁCIÓS KULTURA Angelusz Róbert-Tardos Róbert: MEGSZÓLÍTÁSOK EGY ÁTALAKULÓ VILÁGBAN 39 MŰHELY Bartók János: PÁRTPREFERENCIÁK MOTIVÁCIÓI AZ 1994-ES VÁLASZTÁSOK ELŐTT 53 Szilágyi Erzsébet: A TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓS SOROZATOK NÉHÁNY MŰFAJI JELLEGZETESSÉGE 61 ORIENTACIO Komlósi László Imre: A JELENKORI ÉRVELESELMELET KÉRDÉSEI 69 Pléh Csaba: A MAI MEGISMERÉSTUDOMÁNY ALAPKÉRDÉSEI 77 KITEKINTES Kováts Ildikó: KOMMUNIKACIO- ÉS MEDIAKUTATÁS NEMZETKÖZI PERSPEKTÍVÁBÓL 99 Róka Jolán: A KOMMUNIKÁCIÓKUTATÁS KÉT MODELLJÉBŐL 111 TALLÓZÓ A SOKARCÚ SZIMBÓLUM (Kis Paszkál) 117 KORLÁTOLT ELŐRELÁTÁS VAGY AZ ELŐRELÁTÁS KORLÁTAI? (Tardos Róbert) 121

Next