Jel-Kép, 1999 (1. szám)

TARTALOM KÖZGONDOLKODÁS Marián Béla: BEFOLYÁSOLJÁK-E A KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁSOK A VÁLASZTÁSI EREDMÉNYEKET? 3 MÉDIA Gálik Mihály: MARAD VAGY VÁLTOZIK? A KONVERGENCIA ÉS AZ INTERNET HATÁSA A MÉDIAPIAC SAJÁTOSSÁGAIRA 9 Mádl András-Szabó Dávid: A KORMÁNYOK MENNEK, A MÉDIA MARAD... 19 POLITIKAI ERŐK MÉDIAHASZNÁLATA A HÍRMŰSOROKBAN M. Tóth László: A KÖZÉRDEKLŐDÉST KIVÁLTÓ ESEMÉNYEK TELEVÍZIÓS KÖZVETÍTÉSÉNEK EURÓPAI SZABÁLYOZÁSA 33 Terestyéni Tamás: A MAGYARORSZÁGI TELEVÍZIÓS MŰSORKÍNÁLAT VÁLTOZÁSA A NYOLCVANAS ÉVEK KÖZEPÉTŐL A KILENCVENES ÉVEK VÉGÉIG 41 MŰHELY Kende Anna-Konsztandinidisz Diana-Szilassy Eszter: TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓ A KISEBBSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN? ELEMZÉS A MAGYARORSZÁGI NEMZETI ÉS ETNIKAI KISEBBSÉGEK ÉS A MÉDIA KAPCSOLATÁRÓL 63 KITEKINTÉS Tölgyesi János: EGYETEMEK KÖZÖTTI EGYÜTTMŰKÖDÉS/OKTATÁS ÉS AZ INTERNET 89

Next