Magazin Sălăjean, decembrie 2012 (Anul 17, nr. 229-244)

2012-12-07 / nr. 233

Q Vineri, 7 Decembrie 2012 Magazin Sălăjean Campioana joacă pe terenul liderului Sâmbătă, ora 17, Sala Sporturilor din Dej: UNIREA DEJ - REMAT ZALĂU Remat Zalău va avea de trecut mâine un examen dificil, în cadrul penultimei etape a turului Diviziei A1, dar unul în care își va arăta adevărata valoare. O victorie în fața liderului ar șterge cu buretele o mare parte din rezultatele dezastruoase de până acum ale Rematului, însă, un eventual eșec ar trebui să-i pună serios pe gânduri pe cei din conducere și să ia măsuri radicale în pauza de iarnă. Tehnicianul Rematului consideră că jocul bun făcut de echipa zălăuană în partida cu Resovia îi dă speranțe pentru jocul de la Dej. "Am făcut un joc bun cu Resovia, care ne dă încredere pentru viitor. Sper să arătăm tot mai bine de la meci la meci și să ne întoarcem cu un rezultat bun de la Dej", a afirmat polonezul Mariusz Sordyl. Deși între cele două formații există o diferență de zece puncte în clasament, Remat Zalău ocupând un rușinos loc opt, antrenorul echipei dejene, Victor Lazăr, consideră că partida este deschisă oricărui rezultat. "Cu siguranță va fi un meci foarte dificil, chiar dacă Rematul nu traversează o perioadă foarte bună. In opinia mea, echipa din Zalău se va bate și în acest sezon la titlul de campioană. Meciul este deschis oricărui rezultat, dar sper ca echipa mea să practice un joc bun și să obținem victoria", a precizat tehnicianul Dejului, care se va putea baza pe întreg lotul pentru partida cu Remat. Ambele echipe au câștigat în ultima etapă, pe teren propriu, Dejul învingând cu 3 - 1 vicecampioana Tomis Constanța, iar Rematul impunându-se cu un categoric 3 - 0 în fața echipei Explorări Baia Mare. Atât Rematul, cât și Dejul au pierdut ultimele dueluri din cupele europene. Echipa zălăuană a cedat cu un 0 - 3,marți seara, în fața polonezilor de la Asseco Resovia Rzeszow, iar Dejul a pierdut miercuri seara cu 2 - 3 în fața sârbilor de la Vojvodina Novi Sad, o partidă din cadrul 16-imilor Cupei Challenge. Programul complet al penultimei etape a turului: Phoenix Șimleu - "U" Cluj, Știința Explorări Baia Mare - CS Argonomia București, Unirea Dej - Remat Zalău, Steaua București - Tomis Constanța, SCMU Craiova - UCM LPS Piatra Neamț. Dinamo București va sta. Clasament: 1. Unirea Dej 8 7 1 22 - 7 20p 2. SCMU Craiova 8 6 2 22 - 12 18p 3. Tomis Constanța 8 6 2 21 - 12 18p 4. Explorări Baia Mare 8 6 2 19 - 13 15p 5. Dinamo București 9 5 4 15 - 13 15p 6. Phoenix Șimleu 9 4 5 19 - 17 tp 7. UCM Piatra Neamț 8 4 4 15 - 17 lp 8. Remat Zalău 8 3 5 14-15 lop 9. CSM București 8 2 6 10 - 20 7p 10. Steaua București 8 2 6 9 - 18 7p 11. "U" Cluj 8 0 8 2 - 24 Op Final de tur în fața "lanternei roșii" Sâmbătă, ora 17, Sala "Silvania" din Șimleu: PHOENIX ȘIMLEU - "U" CLUJ Venită după două victorii consecutive, una pe teren propriu în fața Regatului, iar ultima în deplasare pe terenul celor de la CSM București, ambele câștigate cu 3 - 0, nou-promovata Phoenix Șimleu va susține mâine ultimul meci din turul Diviziei A1. Echipa antrenată de fostul internațional Mircea Abraham va întâlni "lanterna roșie" a clasamentului, Universitatea Cluj, formație ce nu a câștigat niciun meci în primele opt etape. Mai mult, formația condusă de Bogdan Tănase a câștigat doar două seturi în cele opt întâlniri, pierzând 24. Din păcate, Mircea Abraham se confruntă cu câteva probleme de sănătate, falsul Cristian Pop și centrii Silaghi Ionuț și Bokor Gabor având șanse foarte mici de a fi apți pentru această întâlnire. "Toți trei au probleme de sănătate și nu știu dacă ne vom putea baza pe ei în partida cu Clujul. Dacă vor fi apți va fi ok, dacă nu, ne va fi destul de dificil, chiar dacă întâlnim Clujul. Practic, ei nu au nimic de pierdut, iar când o echipă abordează un meci cu un astfel de gând poate apărea și un rezultat surpriză", ne-a declarat Abraham. Pentru gruparea de la poalele Măgurii va fi ultimul meci al turului, având în vedere că în ultima etapă ar fi trebuit să întâlnească CSS LPS Bihorul Oradea, formație ce nu s-a mai înscris în campionat. România a obținut prima victorie la Europene După un egal dramatic în primul meci al Grupei D, 21 - 21 în fața Rusiei, naționala de handbal a României a obținut miercuri seara prima victorie la Campionatul European de handbal, învingând cu 22 - 19 reprezentativa Islandei. Naționala condusă de Gheorghe Tadici a avut un avans de două goluri și după prima parte a întâlnirii, 15 - 13, Cristina Neagu înscriind ultimul gol al primei reprize - primul său gol la echipa națională după doi ani. La fel ca în fața Rusiei, "tricolorele" nu au mai avut o evoluție la fel de bună și în partea secundă, marcând un singur gol în primele zece minute. După două meciuri disputate, naționala țării noastre a acumulat trei puncte, clasându-se pe poziția secundă, având asigurată calificarea în faza următoare a competiției indiferent de rezultatul partidei din această seară, cu Muntenegru, de la ora 21:15. In cazul în care Rusia va învinge Islanda, ceea ce s-ar putea să se întâmple, din Grupa D vor merge mai departe: Muntenegru, România și Rusia, care se vor duela în faza următoare cu primele trei clasate din Grupa C, foarte probabil Spania, Croația și Ungaria. In cealaltă grupă principală se vor duela primele trei clasate din Grupa A cu primele trei clasate din Grupa B, iar primele două echipe din fiecare grupă principală se vor califica în semifinalele Campionatului European. Ocupantele locurilor trei vor evolua pentru stabilirea locurilor 5-6. Clasament Grupa D 1. Muntenegru 2 200 56-43 4p 2. România 2 1 1 0 43 - 40 3p 3. Rusia 20 11 48 - 51 lp 4. Islanda 2002 35 - 48 Op Rubrică realizată de Marius Morar I stil I rannamanti si aganta TRANSILVANIA , HOTEL RESTAURANT ORGANIZEAZĂ LA CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR Relații la telefon 0732-156001