Magazin Sălăjean, ianuarie 2013 (Anul 18, nr. 1-19)

2013-01-30 / nr. 18

Magazin Sălăjean ^ Miercuri, 30 ianuarie 2013 Dresați "câinii"! Azi, ora 18, Sala Sporturilor din Zalău Remat Zalău - Dinamo București în ciuda modificărilor efectuate în pauza de iarnă atât la nivelul conducerii tehnice, cât și la nivelul lotului, campioana Remat Zalău nu concepe să piardă întâlnirea din această seară, de pe teren propriu, cu Dinamo București. Revenit la echipă după ce și-a reziliat contractul cu Montpellier, universarul Peter Nagy nu este refăcut complet după accidentarea suferită la spate, iar cei doi brazilieni nu par să se fi acomodat încă la echipa zălăuană. Antrenorul Aurel Vlaicu are încredere însă în jucătorii săi: "îmi doresc să continuăm evoluția ascendentă pe care, spun eu, am avut-o în ultima perioadă, chiar dacă am pierdut cu 0 - 3 meciul cu Tomis Constanța. Sper să ne menținem cât mai mult momentele bune, în timpul jocului, și să reușim să le fructificăm. Am încredere în jucători că vor face o partidă bună", a afirmat tehnicianul zălăuan. Veniți după o înfrângere suferită pe teren propriu, 2 - 3 în fața celor de la Știința Baia Mare, dinamoviștii speră să recupereze la Zalău punctele pierdute acasă, cu Baia Mare. "Va fi un meci între două echipe care vor să recupereze punctele pierdute în partidele anterioare. Chiar dacă Zalăul va juca pe teren propriu, vom avea o replică pe măsură în teren. Va fi un meci disputat, dar sunt convins că va domina fairplay-ul atât pe teren, cât și pe margine, îmi doresc să fie un joc frumos, iar cel mai bun să câștige", ne-a declarat Dan Drăgușin, managerul echipei Dinamo. Niciuna dintre cele două formații nu ocupă o poziție prea bună înaintea duelului din această seară. Remat Zalău se situează pe poziția a cincea, cu 20 de puncte acumulate, în timp ce Dinamo București ocupă locul șapte, cu 19 puncte. HC Zalău încheie turul la Brăila Azi, ora 19, Sala "Danubius" din Brăila HC Dunărea Brăila - HC Zalău Echipa pregătită de Gheorghe Tadici va susține în această seară, de la ora 19, ultimul meci al turului, urmând să evolueze în deplasare, în fața formației HC Dunărea Brăila. Considerat derby-ul etapei a XI-a din Liga Națională, duelul dintre Brăila și Zalău a început încă de săptămâna trecută, printr-o serie de declarații acide făcute de antrenorii celor două echipe, în special de tehnicianul brăilencelor, Ioan Băban. Managerul Gheorghe Tadici consideră că intenția acestuia a fost de a crea o atmosferă proastă înaintea meciului. "Vom încerca să facem un joc foarte bun, chiar dacă ne va fi foarte greu. Nu mă interesează deloc frustările unora sau mai ales comentariile unor cârcotași, care nu sunt în stare să facă nimic altceva decât să-i analizeze pe alții", a afirmat tehnicianul zălăuan. Fără doar și poate, va fi un duel al orgoliilor, având în vedere că HC Zalău a câștigat, la finalul sezonului trecut, medaliile de bronz, după ce a câștigat la "masa verde" meciul din ultima etapă a campionatului, în fața brăilencelor, înaintea partidei din această seară, cele două formații se află la egalitate de puncte, fiecare cu câte zece, HC Zalău ocupând locul cinci, iar HC Dunărea Brăila, poziția a șasea. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmK Victorie obținută greu CS Phoenix Șimleu Silvaniei - LPS Bihorul Oradea 3-0 (24, 23, 24) Prof. Marin Ștefan Victorie meritată a șimleuanilor (a patra), dar obținută greu, după o oră și 17 minute de la fluierul de începere, în cea de-a VI-a etapă a campionatului. Gazdele, cu 11 jucători prezenți, s-au „chinuit" să-i învingă pe cei șase voleibaliști orădeni, de două ori în prelungiri de set (26-24) și o dată la limită (25-23). Cei drept, au existat greșeli la serviciu, la preluare, la construcția și finalizarea atacurilor în ambele tabere, dar nu ne-am așteptat la o prestație cam... superficială a localnicilor, după ce au câștigat la Oradea, în turul campionatului, cu scorul de 3-0 ( 21,18, 17 ). Acum au fost evoluții curioase ale scorului, cu reveniri ale oaspeților pe finalurile de set, când coordonatorul simleuan Cristian Lazăr i-a pus în valoare pe Sergiu Ivan și pe Florin Moșincat, iar orădeanul Adrian Ursachi, pe Bogdan Nan și pe Petru Vornicu. "Băieții au avut o evoluție sub așteptări, chiar dacă au câștigat cu 3 - 0", a precizat, la finalul partidei, antrenorul Mircea Abraham. Phoenix: Florin Moșincat, Dacian Ardelean - cpt., Cristian Lazăr, Sergiu Ivan, Gheorghe Negrean, George Sîrbu ( Adrian Preda). Prezenți: Ovidiu Faragău, Sorin Grecu, Ionuț Moisi și Raul Pop. Antrenori: Mircea Abraham - principal și Marius Oniga - secund. Bihorul: Claudiu Lazăr, Sergiu Filip, Adrian Ursachi, Bogdan Nan, Petru Vornicu și Sergiu Buna. Antrenor: Ion Achimescu. Au arbitrat bine: Cristian Șanta - principal (Cluj-Napoca), Mihai Bujor - secund (Zalău), Marin Ștefan - scorer (Șimleu Silvaniei), Nicolae Sârb și Cristian Boroeanu - asistenți (ambii din Zalău) Duminică, 10 februarie a.c., șimleuanii vor juca, în deplasare, cu echipa CSS Viitorul Cluj-Napoca, iar orădenii, acasă, cu CSS 2 UERO Baia Mare. mmm I n mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmm Phoenix "cântă" pe terenul Stelei Azi, ora 17, Sala "Mihai Viteazul". Steaua București - Phoenix Șimleu Pentru Phoenix Șimleu Silvaniei, cea de-a treia deplasare a returului nu va fi deloc ușoară, chiar dacă adversara acesteia, Steaua București, ocupă penultimul loc în clasamentul Diviziei Al la volei masculin. Cu moralul ridicat după victorie, neașteptată din partea unora, în fața Unirii Dej, șimleuanii speră să obțină cel puțin un punct pe terenul Stelei. "Ne dorim foarte mult să aducem puncte sau cel puțin un punct din această deplasare. Nu ne va fi deloc ușor, pentru că Steaua este o echipă incomodă, chiar dacă nu ocupă în acest moment o poziție foarte bună în clasament. Dacă băieții vor avea o evoluție, cel puțin la fel de bună ca și în meciul cu Dejul, vom obține ceea ce ne dorim de la acest meci". De cealaltă parte, antrenorul Stelei, George Grigorie, a afirmat că a pregătit foarte bine duelul cu Șimleul. "Având în vedere că noi venim după o perioadă de pauză, iar ei vin după o victorie neașteptată, în fața Dejului, ne așteaptă un meci dificil. Să nu uităm însă că în meciul tur, am câștigat clar primele două seturi, apoi au fost niște greșeli de arbitraj care au influențat rezultatul. Ciudat este însă faptul că și la partida de retur a fost delegat același arbitru principal. Nu spun că a greșit intenționat în tur, dar nu mi se pare normal să fim arbitrați de aceeași persoană și în meciul retur. Vreau să cred că nu se vor repeta greșelile de la Șimleu, iar meciul se va juca doar pe teren. Ne așteaptă un meci greu, dar o partidă pe care am pregătit-o foarte bine, astfel că nu ne rămâne decât să punem în practică ceea ce am pregătit". Disputa dintre Steaua București și Phoenix Șimleu este programată în această după-amiază, de la ora 17, în Sala "Mihai Viteazul". Programul complet al etapei de astăzi: Remat Zalău - Dinamo București, CSM Tomis Constanța - CSM Agronomia București, UCM LPS Piatra Neamț - "U" Cluj, CSA Steaua București - Phoenix Șimleu Silvaniei, Unirea Dej - Știința Explorări Baia Mare. SCMU Craiova va sta. Rubrică realizată de Marius Morar