Magazin Sălăjean, august 2015 (Anul 20, nr. 144-164)

2015-08-05 / nr. 146

0 Miercuri, 5 August 201S PARTIZAN - STEAUA Argăseală. Mergem la Belgrad la victorie, asta e soluția pentru calificare Președintele CA al FC Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat, marți, la Aeroportul Henri Coandă, că echipa pregătită de Mirel Rădoi va aborda partida retur cu Partizan, din turul III preliminar al Ligii Campionilor, astfel încât să o câștige, considerând că aceasta e soluția pentru calificare. "Sunt emoții, normal, pentru că se joacă o calificare. E un meci care se joacă în fața a peste 25.000 de spectatori destul de pătimași, din câte am înțeles, însă atmosfera e obișnuită pentru noi, dacă vrei să faci performanță trebuie să faci față unor tribune pline. Trebuie să jucăm de așa manieră încât să câștigăm. Tactic, avem un antrenor foarte bun, o echipă de antrenori foarte buni, care cu siguranță va găsi soluția pentru a câștiga meciul ăsta. Eu mizez pe întreaga echipă. Dacă nu vom avea echipa drept cel mai important suport, atunci probabil că va fi greu să ne îndeplinim obiectivul. Dacă un jucător va ieși în evidență, el va fi apreciat. Cu siguranță, mergem la victorie, pentru că asta este soluția pentru a ne califica. Noi nu ne temem de nimic, dar eu am emoții. Dacă ne-am teme de ceva ar trebui să considerăm că acest drum va fi făcut degeaba, ori noi mergem să ne calificăm", a declarat Argăseală, la plecarea spre Belgrad. Oficialul formației steliste a afirmat că nu știe dacă mijlocașul Nicolae Stanciu, aflat în perioadă de recuperare după o accidentare, va putea evolua în partida cu Partizan Belgrad, deși a făcut deplasarea cu echipa în Serbia. "Stanciu a plecat cu echipa, pentru că trebuie să fie în program. Nu știu însă dacă va putea juca”, a precizat Argăseală. Partida Partizan Belgrad - Steaua București, din manșa secundă a turul trei preliminar al Ligii Campionilor, se va disputa miercuri, de la ora 21.30. în tur, la București, cele două formații au terminat la egalitate, scor 1-1. MEDIAFAX Monica Niculescu, în turul al doilea al turneului de la Washington Jucătoarea Monica Niculescu, locul 39 WTA, a învins-o, luni, cu scorul de 7-5, 6-4, pe sportiva spaniolă Lara Arruabarrena, locul 73 WTA , și s-a calificat în manșa a doua a turneului de la Washington, cu premii totale de 250.000 de dolari. Partida a durat două ore și patru minute. în faza următoare, Niculescu o va întâlni în premieră pe Lauren Davis, locul 85 WTA, care a beneficiat de retragerea de pe teren a sportivei Zarina Dias din Kazahstan, locul 32 WTA și cap de serie numărul 8, la scorul de 75, 2-1, pentru jucătoarea americană. Calificarea în turul secund este recompensată la Washington cu un premiu de 3.420 de dolari și cu 30 de puncte WTA. MEDIAFAX 4 „ W Magazin Sǎlajean Hagi și Popescu, printre cele mai de succes transferuri în Turcia, potrivit UEFA Foștii fotbaliști Gheorghe Hagi și Gheorghe Popescu sunt considerați de site-ul oficial al UEFA printre cele mai de succes transfeuri de jucători străini în campionatul Turciei. Pagina oficială a forului european face o trecere în revistă a celor mai importante zece transferuri de jucători străini realizate de echipe din campionatul turc până în această vară, când au ajuns în Super Lig nume mari din fotbalul mondial, precum olandezul Robin van Persie (Fenerbahce), portughezul Nani (Fenerbahce), germanii Lukas Podolski (Galatasaray), Mario Gomez (Beșiktaș) și camerunezul Samuel Eto'o (Antalyaspor). Astfel, alături de Hagi (Galatasaray 1996- 2001) și Popescu (Galatasaray 1997-2001), mai figurează, printre alții, brazilianul Alex (Fenerbahce 2004-2012), ivorianul Didier Drogba (Galatasaray 2012- 2014), brazilianul Mario Jardel (Galatasaray 2000-2001) și compatriotul lui, Claudio Taffarel (Galatasaray 1998- 2001). Hagi este pus de site-ul UEFA în fruntea listei de transferuri reușite în campionatul turc până în această vară. Ediția 2015-2016 a Super Lig va începe vineri. MEDIAFAX m ' M Florin Mergea l-a învins pe Andy Murray, la dublu Perechea Florin Mergea/Rohan Bopanna (România/India), cap de serie numărul 3, a învins, luni, cu scorul de 2-6, 6-1, 10-3, cuplul Andy Murray/Daniel Nestor (Marea Britanie/Canada), în primul tur al turneului de la Washington, cu premii totale de 1,75 milioane de dolari. Murray, locul 3 ATP la simplu, este favoritul principal al competiției individuale, din categoria turneelor de 500 de puncte. în sferturile de finală, Mergea și Ropanna vor da piept cu perechea Grigor Dimitrov/Mardi Fish (Bulgaria/SUA). Dacă vor obține o victorie și în acest meci, Florin Mergea și coechipierul său i-ar putea întâlni din nou, în semifinale, pe frații Bob și Mike Bryan, principalii favoriți ai turneului. Calificarea în această fază la Washington este recompensată, la dublu, cu un premiu total de 10.420 de dolari și cu 90 de puncte ATP. MEDIAFAX