Monitorul Oficial, octombrie 1920 (nr. 144-167)

1920-10-19 / nr. 157

5542 MONITORUL OFICIAL 19 Octomvrie 1920 Art. î1. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 25 August 1920. FERDINAND Ministru de interne, C. Argetoianu. No. 3.557. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința naționala, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 13517/920, Am decretat și decretam : Art. I. Se fac următoarele numiri și transferări provizorii în Basarabia : D. dr. Biderman Jacob se numește medic al circumscripției III poștal din județul Cetatea Albă, pe ziua de 7 iulie 1920; D. dr. Lazarev Zalman se numește medic al circumscripției XII Lăpușna din județul Chișinău, pe ziua de 15 iulie 1920; D-na dr. Romanenco Lidia se numește până la concurs, medic secundar la spitalul Noua Sulița, din județul Hotin, pe ziua de 16 Iulie 1970 ; Una dr. Moldovschaia Leia, medic definitiv al circumscripției V Baimaclia din județul Cahul, se transferă, până la concurs, medic secundar la spitalul Orhei, pe ziua de 1 August 1920 ; D na dr. Zuberman Ilava se numește medic al circumscripției VII Caramahmet din județul Ismail, pe ziua de 1 Mai 1920; D-ca dr. Dâuga Vera se numește medic al circumscripției ViI Brătușeni din județul Bălți, pe ziua de 15 Mai 1920 ; D. dr. Ghiuli-llamadamant Ovanes se numește până la concurs, ca șef al laboratorului clinic la spitalul central Chișinău, pe ziua prezentării la serviciu. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 25 August 1920, FERDINAND Ministru de interne, C. Argetoianu. No. 3.558. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 13516 din 1920, Am decretat și decretăm : Art. I. Se anulează numirea d-lui dr. Talering Sulim, medic secundar la spitalul Cetatea Albă și confirmarea d-lui dr. Borisov Vasile, medic al circumscripției XI Sângerai din județul Bălți, făcute cu înaltul decret regal No. 5.341 din 23 Decemvrie 1919, întrucât cel dintâi nu are dreptul de liberă practică a medicinii în țară, iar cel de al doilea nu are titlu de doctor în medicină. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 25 August 1920, FERDINAND Ministru de interne, G. Argetoianü. No. 3.559. MINISTERUL DE RĂSBOI FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi sub No. 25.339 din 1 Octomvrie 1920. Am decretat și decretăm : Art. I. Se primește de Noi demisia din armată a căpitanului Manoliu I. Mihail, din regimentul 10 vânaturi, pe ziua de 1 Septemvrir920, fără a mai face parte din vreun element al armatei. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a decretului de față. Dat în Sinaia, la 2 octomvrie 1920. FERDINAND Ministru de răsboi, General de brigadă Ion Rășcanu. FERDINAND I, No. 3.971. Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi sub No. 26.969 din 12 Octomvrie 1920, Am decretat și decretăm : Art. I. Se înaintează la gradul de administratori sublocotenenți, pe ziua de 1 Iulie 1920, elevii notați mai jos cari au terminat școala de administrație de la Vincennes Franța, repartizându-se la corpurile și serviciile arătate în dreptul fiecăruia : Pleșanu Titu la depozitul central de subsistență »Obor« Teodorescu Alexandru la manutanța centrala. Popazu Adrian la depozitul central de echipament. Video loan la atelierul central de confecții. Art. II. Acești ofițeri vor fi clasați, ca vechime, in promoția lor la rândul clasificației ce aveau când au plecat în străinătate, conform art. 29 din legea de înaintare. Art. III. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi este însărcinat cu executarea prezentului decret. Dat în Sinaia, la 12 Octomvrie 1920. FERDINAND Ministru de răsboi, General de brigadă Ion Rășcanu. No. 4.133. MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul lucrărilor publice sub No. 23 314/920, Văzând jurnalul consiliului miniștrilor No. 2.333, încheiat în ședința deb 13 August a. c., Pe temeiul dispozițiunilor art. 54 și 55 din legea contabilității publice, Am decretat și decretam : Art. I. Jurnalul consiliului miniștrilor cu No. 2333, încheiat în ședința dela 13 August a. c., se aprobă de Noi. Art. II. Se deschide pe seama ministerului lucrărilor publice un credit,extraordinar de lei 750.000 necesar pentru acoperirea diferenței de preț acordată întreprinderii lucrărilor de construcțiune a șoselei Hăncești-Leușeni-Prut din Basarabia. Art. III. Acest credit se va trece prin conturile exercițiului curent 1920/921 și se va acoperi din fondul prevăzut în bugetul general al Statului pentru deschidere de credite suplimentare și extraordinare. Art. IV. Miniștrii Noștri secretari de Stat la departamentele de lucrări publice și de finanțe sunt însărcinați cu aducerea la îndeplinire a dispozițiunilor acestui decret. Dat în Sinaia, la 6 Septemvrie 1920. FERDINAND Ministrul lucrărilor publice, D. A. Grecianu, Ministrul finanțelor ad-interim, No. 3.731. C. Argetoianu. ?***►*■**• -----------— ;