Népszabadság, 2013. március (71. évfolyam, 51-75. szám)

2013-03-07 / 56. szám

Hirdetés Közlemény A VODAFONE MAGYARORSZÁG ZRT. értesíti Tisztelt Előfizető­it, hogy 2013. április 7-ei hatállyal a Lakossági Általános Szerződési Feltételek valamint az Üzleti Általános Szerződési Feltételek, továbbá a Vodafone Magyarország Zrt. Postafon Általános Szerződési Felté­telek az alábbiak szerint módosul: I. Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint Üzleti Ál­talános Szerződési Feltételek Törzsszöveg 1. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás b) valamint c) pontjá­ból az alábbi mondat törlésre került: „A Szolgáltató felhasználhatja az Előfizető adatainak ellenőrzéséhez a Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivatal adatait.” 2. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfi­zetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás b) valamint c) pontjából a Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Vá­lasztási Hivatal nevét töröltük, és felvetettük a Közigazga­tási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala nevét. „Ha a Szolgáltató az Előfizető által megadott adatok ellenőrzésekor azt tapasztalja, hogy az Előfizető által megadott adatok és a Közigaz­gatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által szol­gáltatott adatok eltérnek, az Előfizető által megadott adatok nem az Előfizető valós adatai, azok nyilvánvalóan hamisak, vagy az Előfizető az adategyeztető SMS-t nem küldte vissza a megadott határidőben a Szolgáltató a szerződést érvénytelennek tekinti. Érvénytelenség esetén a Szolgáltató az igénybe vett szolgáltatások díját nem téríti vissza, az Előre Fizető Előfizető a SIM kártyán esetleg még meglévő egyenlegét elveszíti.” 3. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerző­dés megkötésére vonatkozó eljárás pontjába felvezetésre került az alábbi mondat: „A Szolgáltató a GIRO Elszámolásforgalmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 1054 Budapest, Vadász utca 31., Fővá­rosi Törvényszék Cégbírósága, Cg. 01-10-041159) közreműködésével jogosult ellenőrizni az Előfizető adatainak hitelességét a Közigaz­gatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala adat­bázisaiban.” A közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) bekezdés d) pontjára, a Lakossági Általános Szerződési Feltételek és Üzleti Általános Szerződési Feltételek 9.2.2. II) 1) i) a. pontjára, 9.2.2. II) 2) i) a. pontjára valamint 9.2.3. i­ d. pontjára figyelemmel a gazdasági és/vagy műszaki körülmények olyan változása okán került sor, amelyek következtében a Szolgáltató az Előfizetőknek nyújtott szolgáltatást a korábbiakhoz képest megváltozott feltételekkel képes csak nyújtani. 4. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás pontjának az Egyéni Előfizető definícióját tartalmazó részéből törlésre került az alább kiemelt, a Szolgáltató által elfogadott meghatalmazás típusára vonatkozó tagmondat: „[Egyéni Előfizető meghatalmazottjaként ügyvéd vagy olyan természe­tes személy járhat el, akinek meghatalmazását közjegyző hitelesítette vagy ügyvéd készítette és ellenjegyezte,] vagy akit az Előfizető olyan magánokiratban hatalmazott meg az ügyintézésre, amelyet az Elő­fizető saját kezűleg aláírt és ezt két tanú aláírásával igazolta.” A Közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) be­kezdés d) pontjára, a Lakossági Általános Szerződési Feltételek és Üzleti Általános Szerződési Feltételek 9.2.2. II) 1) i) g. pontjára, 9.2.2. II) 2) i) e. pontjára valamint 9.2.3. ii d. pontjára figyelemmel az egyes szolgáltatások tartalmi elemeiben vagy nyújtási feltételeiben történő nem lényegi vagy az előfizetők számára kedvező változások következ­tében került sor. II. Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint Üzleti Ál­talános Szerződési Feltételek 3. számú Melléklet 1. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 3. számú Mellékletének I. A SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÁSA SORÁN KEZELT SZEMÉ­LYES ADATOK ÉS AZ ADATKEZELÉS ELSŐDLEGES CÉLJA 1) pontjába felvezetésre került, hogy a Szolgáltató az előfizető hiteles azonosításához szükséges és elégséges személyes adato­kat is kezeli. „1) A Szolgáltató által az elektronikus hírközlési szolgáltatásra irányu­ló szerződés létrehozatala, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése céljából kezelt, továbbá az előfizető hiteles azonosításához szükséges és elégséges személyes adatok” 2. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 3. számú Mellékletének II. A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉNEK JOGCÍME G) pontjába felvezetésre kerültek az alábbiak: „6) Az Infotv. 4. § (4) bekezdése szerint a Szolgáltató jogosult ellen­őrizni az I. 1) bekezdés a), d), i) és k), illetve az I. 10) bekezdés b) és g) pontok alapján kezelt adatok pontosságát és naprakészségét.” 3. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 3. számú Mellékletének IV. A SZEMÉLYES ADATOK HARMADIK FÉL RÉSZÉRE TÖR­TÉNŐ ÁTADÁSÁNAK, TOVÁBBÍTÁSÁNAK FELTÉTEL, MÓDJA 10) pontjába az alábbiak kerültek felvezetésre: „10) A Szolgáltató az előfizető, valamint az előfizető képviselője által bemutatott személyazonosító okmányon szereplő azonosító adatok (okmányszám, név, nem, születési név, születési hely, születési idő, anyja neve) hitelességét a GIRO Elszámolásforgalmi Zártkörűen Mű­ködő Részvénytársaság (székhely: 1054 Budapest, Vadász utca 31., Fő­városi Törvényszék Cégbírósága, Cg. 01-10-041159) közreműködésével jogosult ellenőrizni a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala adatbázisaiban.” A közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) bekezdés d) pontjára, a Lakossági Általános Szerződési Feltételek és Üzleti Általános Szerződési Feltételek 9.2.2. II) 1) i) a. pontjára, 9.2.2. II) 2) i) a. pontjára valamint 9.2.3. ii d. pontjára figyelemmel a gazdasági és/vagy műszaki körülmények olyan változása okán került sor, amelyek következtében a Szolgáltató az Előfizetőknek nyújtott szolgáltatást a korábbiakhoz képest megváltozott feltételekkel képes csak nyújtani. 4. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 3. számú Mellékletének I. A SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÁSA SORÁN KEZELT SZEMÉ­LYES ADATOK ÉS AZ ADATKEZELÉS ELSŐDLEGES CÉLJA 1) pontjának szövegét stilisztikai szempontok alapján módosí­tottuk. „1) A Szolgáltató által az elektronikus hírközlési szolgáltatásra irányu­ló szerződés létrehozatala, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése céljából kezelt, továbbá az előfizető hiteles azonosításához szükséges és elégséges személyes adatok” A Közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) bekezdés d) pontjára, a Lakossági Általános Szerződési Feltételek és Üzleti Általános Szerződési Feltételek 9.2.2. II) 1) i) d. pontjára, a 9.2.2. II) 2) i) d. pontjára figyelemmel a közérthetőséget szolgáló tartalmi módosulásnak nem minősülő javítások következtében ke­rült sor. III. Lakossági Általános Szerződési Feltételek, valamint Üzleti Ál­talános Szerződési Feltételek 1. sz. Díjszabás melléklet 1. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet AJ HAVI ELŐFIZETŐI DÍJAS (UTÓLAG FIZETŐ) SZER­ZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ DÍJSZABÁS, valamint az Üzleti Általános Szerződési Feltételek 1. sz. mellékletének 7. Ma­gyarországi számok pontjában a 116000 valamint 116111 te­lefonszámokhoz tartozó Szolgáltatás elnevezése módosításra került. 2. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet AJ HAVI ELŐFIZETŐI DÍJAS (UTÓLAG FIZETŐ) SZER­ZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ DÍJSZABÁS, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 1. sz. mellékletének 8.4. Díjkorlátmentes Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pont­jából átvezetésre került a 06 90 636 200 - 06 90 636 299 szám­­tartomány a 8.2. Díjkorlátmentes Küldött emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgál­tatás díjai pontjába. 3. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet AJ HAVI ELŐFIZETŐI DÍJAS (UTÓLAG FIZETŐ) SZER­ZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ DÍJSZABÁS, valamint az Üzleti Általános Szerződési Feltételek 1. sz. mellékletének 8.3. Díj­korlátos Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátos esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjába felvezetésre kerültek az alább számtartományok: 4. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet AJ HAVI ELŐFIZETŐI DÍJAS (UTÓLAG FIZETŐ) SZER­ZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ DÍJSZABÁS, valamint az Üz­leti Általános Szerződési Feltételek 1. sz. mellékletének 8.4. Díjkorlátmentes Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjá­ba az alábbi számtartományok kerültek felvezetésre: 5. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet B.­ ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKO­ZÓ DÍJSZABÁS 9. Magyarországi számok pontjában a 116000 valamint 116111 telefonszámokhoz tartozó Szolgáltatás elne­vezése módosításra került. 6. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet B./ ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKO­ZÓ DÍJSZABÁS 10.4. Díjkorlátmentes Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjából átvezetésre került a 06 90 636 200 - 06 90 636 299 számtartomány a 10.2. Díjkorlátmentes Küldött emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjába. 7. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet B./ ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKO­ZÓ DÍJSZABÁS 10.3. Díjkorlátos Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátos esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjába felvezetésre kerültek az alább számtartomá­nyok: 8. A Lakossági Általános Szerződési Feltételek 1. sz. melléklet B./ ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSOKRA VONATKO­ZÓ DÍJSZABÁS 10.4. Díjkorlátmentes Fogadott emelt díjas SMS és díjkorlátmentes esemény alapú Emelt díjas hanghívás szolgáltatás díjai pontjába az alábbi számtartományok kerül­tek felvezetésre: A Közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) be­kezdés d) pontjára, a Lakossági Általános Szerződési Feltételek és az Üzleti Általános Szerződési Feltételek 9.2.2. II) 1) i) g. pontjára, 9.2.2. II) 2) i) e. pontjára valamint 9.2.3. ii d. pontjára figyelemmel az egyes szolgáltatások tartalmi elemeiben vagy nyújtási feltételeiben történő nem lényegi vagy az előfizetők számára kedvező változások következ­tében került sor. IV. Postafon Általános Szerződési Feltételek Törzsszöveg 1. A Postafon Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás a) valamint b) pont­jából az alábbi mondat törlésre került: „A Szolgáltató felhasználhatja az Előfizető adatainak ellenőrzéséhez a Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivatal adatait.” 2. A Postafon Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás a) valamint b) pont­jából a Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivatal nevét töröltük, és felvetettük a Közigazgatási és Elekt­ronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala nevét. „Ha a Szolgáltató az Előfizető által megadott adatok ellenőrzésekor azt tapasztalja, hogy az Előfizető által megadott adatok és a Közigaz­gatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által szol­gáltatott adatok eltérnek, az Előfizető által megadott adatok nem az Előfizető valós adatai, azok nyilvánvalóan hamisak, vagy az Előfizető az adategyeztető SMS-t nem küldte vissza a megadott határidőben a Szolgáltató a szerződést érvénytelennek tekinti. Érvénytelenség esetén a Szolgáltató az igénybe vett szolgáltatások díját nem téríti vissza, az Előre Fizető Előfizető a SIM kártyán esetleg még meglévő egyenlegét elveszíti.” A közlemény megjelenésére az Eht. - alább olvasható - 144.§. (4) be­kezdés d) pontjára, a Postafon Általános Szerződési Feltételek 9.2.3. a) i) pontjára, 9.2.3. b) i) pontjára valamint 9.2.5.2. i­ d. pontjára figye­lemmel a gazdasági és/vagy műszaki körülmények olyan változása okán került sor, amelyek következtében a Szolgáltató az Előfizetők­nek nyújtott szolgáltatást a korábbiakhoz képest megváltozott felté­telekkel képes csak nyújtani. 3. A Postafon Általános Szerződési Feltételek 2.1.1. Az előfizetői szerződés megkötésére vonatkozó eljárás pontjának az Előfize­tő definícióját tartalmazó részéből törlésre került az alább ki­emelt, a Szolgáltató által elfogadott meghatalmazás típusára vonatkozó tagmondat: „[Egyéni Előfizető meghatalmazottjaként ügyvéd vagy olyan ter­mészetes személy járhat el, akinek meghatalmazását közjegyző Árkategóriához rendelt Bruttó ár Bruttó ár­számtartomány [Ft / SMS] [Ft / Hívás] 06 90 636 200­­ 06 90 636 299 254,00 254,00 Hívott szám Szolgáltatás Induló állapot Hívások díja Eltűnt 116000 Gyerekek Hívható Díjmentes Segélyvonala Gyermek- és 116111 Ifjúsági Hívható Díjmentes Telefonszolgálat Árkategóriához rendelt Bruttó ár Bruttó ár­számtartomány [Ft / SMS] [Ft / Hívás] 06 90 636 200­­ 06 90 636 299 254,00 254,00

Next