Obiectiv, octombrie 2003 (Anul 2, nr. 284-310)

2003-10-22 / nr. 302

Nr. 302, miercuri, 22 octombrie 2003 Fotbal, seria C9 Galeria, tinută 1 » un frâu La meciul de vinerea aceasta, dintre F.C. Sibiu și Avântul Silva Reghin, jandarmi vor fi mai puțini îngăduitori față de galeria sibiană, care și-a dat în petec în ultimele două etape. Forțele de ordine vor controla la sânge fiecare spectator, pentru a se asigura că nu poartă asupra lor petarde, sticle sau alte materiale, care sunt interzise la un meci de fotbal. Deși s-a remarcat prin ardoarea cu care a susținut echipa lui Joan Gavrilă în meciurile disputate pe teren propriu, galeria a reușit să arunce și o umbră asupra spectacolului sportiv. La meciul de acum două etape, de pe teren propriu, cu Arieșul Turda, oficialii clubului au găsit petarde aruncate lângă terenul de joc, în urmă cu încă o săptămână, la meciul din deplasare, cu Minerul Bălan, galeria sibiană a spart un magazin din localitate. Aceste fapte i-au determinat pe oficialii clubului sibian să adopte această atitudine, ce va fi probabil, în folosul spectacolului fotbalistic. De asemenea, accesul în tribunele Municipalului este permis la acest meci numai cu un ceas înainte de debutul partidei, care va începe la ora 15.00. u. Fotbal. Gaz Metan Laczko, la moment de cumpănă . Mijlocașul timișorean nu a jucat nici un minut pentru echipa medieșeană, accidentându -se de patru ori în mai puțin de trei luni, de când a fost transferat Transferul mijlocașului Arpad Laczko (foto), de la Honved Budapesta la Gaz Metan Mediaș, pare să fie un fiasco total, deși se anunțase ca o mutare bună a clubului din orașul de pe Târnava Mare. Laczko n-a apucat să joace nici măcar un minut pentru medieșeni în această ediție de campionat, cauza fiind desele accidentări suferite în cele mai puțin de trei luni de când este în lotul pregătit de Silviu Dumitrescu. Când părea că mijlocașul, originar din Timișoara, a scăpat de ghinioane, acesta s-a mai „rupt” o dată, înaintea partidei din etapa trecută, de la Satu Mare. Secvența cu care Laczko s-a accidentat de când s-a transferat la Mediaș i-a descumpănit atât pe oficialii medieșeni, cât și pe jucător. „Când l-am adus pe Lakzko la echipă, am crezut în sfârșit, că am rezolvat problema mijlocașului de bandă de care aveam nevoie, îmi făcusem niște calcule în privința lui. Nu puteam să prevăd și faptul că are un asemenea ghinion. Sper să își revină, până la urmă, pentru că are o experiență de care echipa mea are nevoie”, afirmă antrenorul Silviu Dumitrescu. Și președintele clubului, Ioan Rusu, a aftat adânc în momentul în care am deschis subiectul Laczko. „Nu știm cum poate avea un asemenea ghinion acest jucător. Nu cred că el ar fi avut probleme medicale înainte să ajungă la echipa noastră. Aștept să-și revină, să joace și să demonstreze că am făcut o mutare bună în cazul lui”, declară Rusu. Laczko face acum un tratament sub îndrumarea unui medic specialist din Timișoara, dar, la finele acestei săptămâni, va reveni la Mediaș. Antrenamentul de ieri al echipei s-a făcut la Copșa Mică, deoarece gazonul de pe Municipalul medieșean era foarte moale, după ploile de zilele trecute. Dragoș POPESCU Sport local )bi;“)ti\13 Baschet masculin. CSU Plotnikov, cea mai bună achiziție . ■ Belarusul Andrei Plotnikov a fost votat de fanii echipei CSU Bere Trei Stejari drept cea mai bună achiziție de intersezon a echipei ■ Plotnikov a înscris, în 3 meciuri, 89 de puncte din totalul de 218 ale echipei sibiene Achiziționat în această vară de la Herlitz Târgu Mureș, centrul sibienilor, Andrei Plotnikov, s-a impus deja ca un jucător de bază care și-ar putea ajuta echipa să ajungă în semifinale. Meritele îi sunt recunoscute și de fanii sibieni, pe site-ul galeriei http://www.csu-sibiu.go.ro. Aceștia l-au votat, în proporție de 56%, ca fiind cea mai inspirată achiziție a noii echipe de baschet. Andrei Plotnikov s-a născut la Minsk (Belarus) pe 3 ianuarie 1976 și a evoluat, până acum, la echipele: Shiauliai (Letonia), Arsenal (Rusia), Savinski Hopsi (Slovenia), Grodno - 93 (Belarus) și Herlitz Târgu Mureș. Plotnikov a pentru echipa sibiană 89 de puncte, în acest sezon. Plotnkov este în campa susținătorii de Mihai Popa, transferat de la Policarbochim Cluj, care întrunește 31 % din sufragii. Căpitanul echipei și decanul de vârstă al studenților sibieni, Cornel Alecu, nu a obținut, din partea suporterilor decât 6% din voturi, la egalitate cu Gyuri Grunwald, în timp ce restul de două achiziții, George Trif și Mitică Anghel, nu au obținut nici măcar un vot. Pe site-ul www.basket.ro, jucătorii sibieni apar îndosariați și după poreclele pe care și le-au acordat între ei. Kovács este știut și de „Chioru”, în timp ce tânărul Mihai Popa se mai numește și „Miță”. „Șefu” este extrema Sandu Rubint, în timp ce căpitanul Alecu poate fi strigat și pe numele de „Pralea”, iar Cristi Crăciun este cunoscut și ca „Bâtă”. Din echipa antrenată de Mircea Vulc, doi sportivi sunt sibieni (Dinu, Rubint), doi medieșeni (Crăciun și Lotrean), doi clujeni (Popa și Grundwald), un bucureștean (Alecu) și câte un jucător din Vaslui (Anghel), Zalău (Trif), Constanța (Spânu), Mărășești (Calotă) și Minsk (Plotnikov). I.J. Miță, Chioru și cu Șefu fac casă bună Fotbal. B3 Gavrilescu la ceas aniversar . Golgeterul echipei Gaz Metan împlinește, mâine, 27 de ani, prilej cu care le va face colegilor de echipă cinste cu câte o bere Atacantul Dumitru Gavrilescu de la Gaz Metan Mediaș, se va prezenta, la antrenamentul de mâine al echipei, cu două casete cu bere, din care îi va cinsti pe colegi cu ocazia zilei sale de naștere. Ajuns la 27 de ani, cel mai valoros jucător al echipei medieșene spune că își dorește să promoveze cu echipa sa în primul eșalon și crede că CFR Cluj este, totuși, cea mai periculoasă echipă contracandidată la primul loc. „Nu-mi doresc de la acest sezon decât să ajungem în Divizia A. Pe Olimpia Satu Mare nu o includ în lupta promovării, deoarece nu mi se pare o echipă care să aibă forța de a termina campionatul pe primul loc. CFR Cluj este în continuare cea mai dificilă adversară pentru noi la promovare”, afirmă atacantul medieșean. Gavrilescu a declarat în premieră că peste un an se va căsători, însă nu a dezvăluit numele viitoarei sale soții. „Suntem împreună de un an și am decis că este momentul să pun capăt vieții mele de burlac. Nu vă spun numele viitoarei mele soții, pentru că se supără celelalte admiratoare. Glumesc, bineînțeles, când zic asta. Dare mai bine să nu știți cum o cheamă, din motive personale”, a declarat fotbalistul lui Gaz Metan. Golgeterul la zi al medieșenilor, visează în continuare ca într-o zi să joace pentru Steaua. „Este un vis pe care îmi doresc să-l văd realizat, în viitor. Poate, cine știe, voi ajunge într-o zi la echipa mea favorită, Steaua. Până atunci, vreau să-mi fac datoria aici, la Mediaș, pentru că m-am atașat mult de colegi”, spune atacantul transferat în urmă cu un sezon, de la Astra Ploiești. Tot Gavrilescu a dezvăluit că, în momentele speciale, cum este ziua de naștere a unui jucător de la Gaz Metan, antrenorul Silviu Dumitrescu le dă voie celor sărbătoriți să-și cinstească colegii în vestiare, cu câte o bere. Dragoș POPESCU