Pajtás, 1972. január-június (27. évfolyam, 3-26. szám)
1972-05-24 / 21. szám
A negedi Békeért levelében ezt olvastuk: „Szeretnénk kedvessé és felejthetetlenné tenni az idei pedagógusnapot. Mit tegyünk !” A pedagógusnap ünnepségeinek minden iskolában kialakult hagyományai vannak. Ha ti - és mások is, természetesen ezeket a hagyományokat saját ötleteikkel gazdagítjátok, akkor igazán szép lesz ez az ünnep. Figyeljétek meg, hogy mi tesz az Előre őrs. Érdemes követni a példájukat. Tanáraitoknak viszont akkor szereztek igazán örömet, ha még a tanév utolsó napjaiban is jól feleltek. Különben azok az őrsök, amelyek április végén jól megszervezték az év végi tanulást, azoknak most nem fáj a fejük. FELADAT: számoljatok be a rajvezetőségnek, hogy milyen tapasztalatokat szereztetek az év végi tanulás megszervezésével kapcsolatosan." A legjobban bevált módszereket jól jegyezzétek meg, hogy jövőre gyümölcsöztél- kössétek őket! GÉPE 5. A TANÉV BEFEJEZŐ NAPJAI Ismét bekapcsoljuk időgépünket. Nézzük meg, hogy mit is csinál az Előre őrs majd a jövő héten. MIT ÉR A NAGY ÍGÉRET?... Június 1-én, csütörtök délután a búvóhelyükön találjuk őket. Azt mondják: ez nem mindennapi öszszejövetel. Ilyet egész évben nem tartottak, önmagukkal néznek szembe. Milyenek voltunk? Milyennek kellett volna lennünk? Hogyan jutott ilyesmi az eszükbe? Egyszerűen. Három nap múlva ránk köszönt az iskolai élet egyik legkedvesebb napja, a pedagógusnap. Gondolkoztak, hogyan készüljenek fel rá, és akkor Kovács Jóskának — az őrs krónikásának —