Pajtás, 1972. január-június (27. évfolyam, 3-26. szám)

1972-05-24 / 21. szám

A neged­i Béke­ért levelében ezt olvastuk: „Szeretnénk kedvessé és fe­lejthetetlenné tenni az idei pedagó­gusnapot. Mit tegyünk !” A pedagógusnap ünnepségeinek minden iskolában kialakult hagyomá­nyai vannak. Ha ti - és mások is, ter­mészetesen­­ ezeket a hagyományo­kat saját ötleteikkel gazdagítjátok, ak­kor igazán szép lesz ez az ünnep. Figyeljétek meg, hogy mi tesz az Előre őrs. Érdemes követni a példáju­kat. Tanáraitoknak viszont akkor sze­reztek igazán örömet, ha még a tanév utolsó napjaiban is jól feleltek. Kü­lönben­ azok az őrsök, amelyek április végén jól megszervezték az év végi ta­nulást, azoknak most nem fáj a fejük. FELADAT: számoljatok be a rajveze­­tőségnek, hogy milyen tapasztalatokat szereztetek az év végi tanulás meg­szervezésével kapcsolatosan." A legjob­ban bevált módszereket jól jegyezzé­tek meg, hogy jövőre gyümölcsöztél- kössétek őket! GÉPE 5. A TANÉV BEFEJEZŐ NAPJAI Ismét bekapcsoljuk időgépünket. Nézzük meg, hogy mit is csinál az Előre őrs majd a jövő héten. MIT ÉR A NAGY ÍGÉRET?... Június 1-én, csütörtök délután a búvóhelyükön találjuk őket. Azt mondják: ez nem mindennapi ösz­­szejövetel. Ilyet egész évben nem tartottak, önmagukkal néznek szembe. Milyenek voltunk? Milyen­nek kellett volna lennünk? Hogyan jutott ilyesmi az eszükbe? Egyszerűen. Három nap múlva ránk köszönt az iskolai élet egyik legkedvesebb napja, a pedagógus­nap. Gondolkoztak, hogyan készül­jenek fel rá, és akkor Kovács Jós­kának — az őrs krónikásának —

Next