Progresul, ianuarie-iunie 1864 (Anul 2, nr. 1-89)

1864-05-23 / nr. 69

PROGRESUL de dinainte a ne strunga, şolditâ dinapoi, ştirbă la gura şi cu semne de nigelat la gât, se publica aflarea păgubaşului, eara cu dovezi sâ se înfăţoşeze spre a o priimi. No. 4222. Pe moşiea Popeştii au picat de pripas un bou la pâr murg, coarnele butace, cam ciopârtatic de coada, şi inferat pe cornul stâng cu 2 ferâ necunoscute, dupâ cum D. sub-Prefect de Cârligâturâ încredinţazâ. No. 4224. Pe moşia Scobâlţenii au picat de pripas o capâ la pâr murga deschisa cu steluţâ alba în frunte, dupâ cum D. sub-Prefect de Cârligâturâ încredinţazâ, se publica aflarea păgubaşului, care cu dovezi sâ se înfăţoşeze spre a o priimi. No. 4309. In comuna Hadâmbu, aîi picat de pripas o capâ la pâr murga, cu pete albe pe spinare şi cu coada retezată, dupâ cum D. sub-Prefect de Stavnic încredinţazâ, se publica aflarea păgubaşului el, care cu dovezi sâ se înfăţoşeze spre a o priimi. No. 4385, în comuna Slobozia Dobrovâţului, au picat de pripas un cal la par murg deschis, coama şi coada neagră dinapoi la piciorul drept pişcat de lup de 2 ani, dupâ cum D. sub-Prefect de Codru prin raportul No. 1622 încredinţazâ, se publicâ aflarea păgubaşului, care cu dozezi sâ se înfăţoşeze spre a şi’l priimi. Prefectura district. Bacâtu No. 5987. Pentru un bou la pâr porumb cudalb, cu coarnele latişe, avansat de sub-Prefectul Bistriţa de gips prin raportul No. 1487, câ au picat de pripas în comuna Slobozia Bacâtân, între vitele D. Dimitrie Iconomide, se publicâ spre ştiinţa păgubaşului, care sâ se înfăţoşeze cu dovezi spre al piniîn terminul legiuit de 3 luni. No. 5988. In comuna Răcea, aîi picat de pripas o capâ murga deschise, dupâ cum încredintazâ D. sub-Prefect plasei Bistriţa de gios, prin referatul No. 1486, se publicâ pentru ştiinţa păgubaşului, care sâ se înfăţoşeze cu dovezi spre a o priimi în terminul legiuit de 3 luni. Prefectura district. Botoşani. No. 5919. In privire cu clironomil râpos Profira Cristescu, nu au voit a priimi somaţiile ce li s’au fâcut în cazul a 100 galb. ce li se reclama de D-na Maria Tâutu, dupâ sunetul din 1862 Iulie 4, şi nici au presentat dovezi de contestaţie, se publica în termin de 20 zile socotit de la data Foael, spre deşteptarea D-lor clironome, câ dacâ în lâuntrul acestui termin nu va înfăţoşa sau vor îndestula pe creditori, atuncea fârâ a le rămâne vreun cuvânt de apărare, se va aplica împlinirea. No. 5986. Spre curmarea chestiei următoare dupâ reclamaţia D. Alecu Miclescu, contra clironomilor râpo.s. Profira Cristescu pentru a somâ bani dupâ sinet, se publicâ în termin de 40 zile socotit de la date Foael spre deşteptarea D-lor fraţi Cristeşti, câ dacâ în lâuntrul lui nu ar urma a achita datoria s’au a prezenta dovezi de contra, Prefectura cu asemenea va cunoaşte datoria ligvidatâ, şi va mijloci la Tribunal îndestularea reclamantului. No. 6163. Pe moşia lrâcenii picând de pripas o capâ în pâr murgâ deschisă, coama neagrâ în amândoâ părţile la piciorul stâng dinapoi, la căpiţe puţin pântânoagâ, precum sub Prefectura de Miletin prin raportul No. 1242 încredinţazâ, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de a o priimi. No. 6216. De sub arestul sub-Prefecturei de Târg, geâpându-se pe individul loan a Dascălului, la stat de mijloc, faţa smadâ, ochii câprit şi buzat, îmbrabat cu sue man şi ciuboti în picioare, de la care râmiiod 2 epe, în pâr nirgâ şi alta şargâ, ce s’au propus a fi de furat, se publicâ prinderea fugitului şi triracterea lui aicea, cât şi pentru deşteptarea păgubaşului, care cu dovezi, pânâ în termin de 3 luni sâ se înfăţoşeze aice, câţi la din contra vitele sâ vor considera în categoria acelor de pripas. Prefectura district, Covurluiu. No. 4550. D. poliţaiu local, prin raportul cu No. 4203 arată ei, în cvartalul al 5-le au picat de pripas un val armasar, la păr murg deschis, coama în 2 pârţî neagră, coada asemenea, pe spinare pata albă la coasta dreaptă, ţintă în frunte, şi spetit de piciorul drept de dinainte, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit să se întâţoşeze aice cu dovezi legale, spre a i se elibera vita. Prefectura district. Dorohoiu. 4446. Din raportul D. sub Prefect plasei Bermeiele Vo. Vomo?’" Dobrânâuţl, s’au pripâşit o capâ cu mânzul ei, în pâr murgâ închisâ, strâmtu la narea dreaptă, la şoldul stâng dinapoi cu litera M, iar mânzul în pâr şarg, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului, ca în terminul legiuit de 3 luni sâ se înfăţoşeze aice la Prefectura cu dovezi legale, spre a ’i se face cuvenita satisfacere. No. 4534. A conta banilor 4354 lei 35 partaesa de transmitere pentru moşia Ililişau Gafeneului, cuvenită tesaurului pe trei trimestre din anul 1862, şi întregul an 1863, asigurându-se de pe acea moşie 171 merţe grâu, se publica terminul de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi sâ se înfăţoşeze aice, unde urmează a se fini mezatul. Prefectura district. Ismail. No. 5928. D. poliţaiu al oraşului Ismail din acest judeţu, prin raportul No. 3059 face cunoscut, câ în ocolul jurisdicţiunei sale, s’au gâsit pripâşit un cal la trup mic şi foarte slab, la pâr dereş murg, coama lungâ şi neagrâ lasatâ în partea dreaptă, coada asemenea lungă şi neagrâ, se publicâ aflarea proprietarului seu, care în terminul legiuit sâ se prezenteze la aceasta Prefectură au dovezi legale spre a’l priimi. Prefectura district. Roman. No. 449£. Pe moşiea Vulpâşâştiî acest judeţu, a îi picat de pripas un cal în pâr murg deschis, cu pete albe pe spinare şi stricat puţin de şea, se publicâ terminul de 3 luni spre cunoştinţa păgubaşului, care în lâuntrul lui sâ se înfăţoşeze la Prefectură cu dovezi spre a’şi priimi vita. No. 4517. Pe moşită Gadinţiî acest judeţu, au picat de pripas 3 vite cal, şi anume : 1 eapâ în pâr murgâ închisâ, beteagâ de un picior dinapoi din stânga, alta eapâ, în pâr murgâ deschisâ, cu steluţâ în frunte şi un mânzoc ca de 2 pe 3 ani, în pâr murg deschişii, se publicâ terminul de 3 luni spre cunoştinţa păgubaşului, care în lâuntrul lui sâ se înfăţoşeze la Prefectură cu dovezi spre a’şî priimi vitele. Prefectura district. Suceava. No. 4053. Se publicâ aflarea şi trimeterea la aceastâ Prefectura a tânărului loan a lui Grigori Cobuz din comuna Borea, plasamuntele acest judeţu, care au dobândit sortul No. 12, şi au fugit de sub santinela, a cârnea signalement este : etatea de 20 ani, statul de mijloc, pârul capului, sprincenile, ochii negri, nasul gura potrivite, faţa roşcovana, portul ţârânesc, osebite semne imare. Prefectura district. Tecuciu. No. 4770. Pentru câ la respirarea terminului de 40 zile publicat prin Foaea No. 35, nu s’au putut vinde 30 chile 11 demetlii popuşoi, asiguraţi de la D. Iancu Diamandescu, în pretenţie a D. Costachi Nicolau, se publicâ carâşî în termin de 40 zile spre cunoştinţa DD. amatori, carii sunt invitaţi a se arâta la pretoriul acestei Prefecturi, unde are a se ţine licitaţia. No. 4876. Pe moşiea Bogeştil acest district, s’au pripâşit o capâ la pâr murgâ, coama în 2 părţi, şi inferată la piciorul stâng dinapoi cu fier necunoscut, se publicâ termicul de 6 luni, ca proprietariul ci sâ se înfăţoşeze la Prefectură în lâuntrul terminului cu legiuite dovezi. Prefectura district. Tutova. No. 7721. Pe moşieaBungeni acest judeţ s’au pripâşit o capâ la pâr murgâ închisâ cu o patâ albă la greban, şi înferatâ la spata stângă dinapoi cu litera P. şi I. se publică aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înlâţoşeze la Camera Prefeturei cu dovezi de proprietate, spre a i se elibera. No. 7723. Pe moşiea comunei Sloboziea Zorilenii acest judeţ, s’au pripâşit o capâ la pâr neagrâ roasă de leni, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminalu legiuiţii sâ se presenteze la Camera Prefecture! cu dovezi de proprietate, spre a ’i se elibera. No. 7728. Pe moşiea Târgului Bârlad acest judeţ, s’au pripâşit un cal la pârjolb, chiar de un ochifi din stânga, breaz în frunte şi pete albe pe spinare de sâ, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se presinte la Prefectură, spre a ’i se elibera. No. 7452. Pe moşiea Sloboziea comunei Zorii» -nil acest judeţ, sau pripâşit o vacă, Iu pâr plfiviţâ, coarnele ţapoşe, înferatâ la cornul stâng, şi la spata dinapoi din stânga, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se presenteze la Camera Prefecture! cu dovezi de proprietate spre a ’i se elibera. No. 7453. Pe moşilă comunei Sloboziea Zorilemi acest judeţ, s’au pripăşit 2 cal la pâr negru ţânt în frunte şi altul murg închis în iurculiţi la urechea stângă, pişcat la urechea dreapta şi inferat la piciorul stâng dinapoi, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se presenteze la Camera Pref. cu dovezi de proprietate, spre a ’i se elibera. Prefectura district. Vasluiu. No. 4285. De la Vasilie Frunza din comuna Brâhâşoae şi unii din răzeşii de Tocmaneşti împlinindu-se un numer vite şi osebit alte mărunte obiecte, întru despăgubirea D. Mihalachi Motoş, se publica vânzarea lor în termen de 40 zile, concurenţii ce vor fi, se vor înfăţoşa la sub Prefectura Stevnica, unde e destinata licitaţiei. No. 4299. De la unii vieţuitori în Racoviţa Cu -Noii, asigurându-se 6 bol şi 1 vaca, în îndestularea D-nei Frasinu Româneasca, se publica vânzarea în termin de 40 zile, la sub-Prefectura Racova. No. 4379. De la D-na Eliza Balş, în pretenţia D. Emanoil Vincler, s’au asigurat 70 chile popuşoi evaluaţi în coşere, se publica vânzarea lor în Camera acestei Prefecturi, în termin de 40 zile, concurenţii se vor presenta la espirare spre desăvârşirea licitaţiei. No. 4375. Arendarea pe 4 ani a moşiei Mera de lângâ schitul Rafaila, şi osebit al fălci loc, pe care sunt şi nişte butuci vie a desfiinţatului schit Cetatea micâ din acest judeţ, la terminul publicat în Foaea No. 26, din lipsa concurenţilor nu s’au putut face, se publicâ al 2-lea termin de 40 zile, la acarnea espirare concurenţii se pot presenta ori în localul Prefecturel sau în a sub-Prefecturelor de plasa, în acarnea raiona cade asemenea proprietăţi, care urmeazâ a fi arendate conform condiţiilor din Monitorul No. 198 din 1861, şi modificările făcute la dânsale. No. 4459. Referatul sub-Prefecturei de Racova , No. 1349, arată, câ pe moşiea Ifârsova, s’au pripâ- * şit o capâ la pâr castanie, în frunte breaza, pe spinare cu pete albe, narea dreaptâ breazâ puţin, se publicâ ca păgubaşul sâ se înfăţoşeze la Camera Prefecture! în terminul legiuit. No. 3940. De la Constantin Ciofu s’au împlinit 1 vacâ şi 4 oi, întru îndestularea jidovului Strul Lupu, se publicâ vânzarea lor la Camera sub Prefecturel de Racova în termin de 40 zile. No. 4149. De la D. Grigorie Sion împlinindu se 49 chile popuşol, spre îndestularea D. Costachi Ghiga cu 34 galbeni, se publicâ terminul de 40 zile pentru vânzarea acelor popuşoi, la Camera Prefecturei. No. 4153. De la unii din vieţuitorii comunei Tâcmâneşti, a conta banilor datoriţi jidovului Lelba Zalman, împlinindu-se un immer vite, se publica vânzarea lor în termin de 40 zile de la data Foael, la Camera acestei Prefecturi. Municipalitatea de Bârlad. No. 67. La 20, 21 şi 22 cu respectul la 23 a viitoarei luni Iunie de 24 oaiv, urmeaza a se ţine licictaţie, pentru antrepriza facerea obiectelor necesare comânzii pompierilor de aicea, înserată în Foaea No. 61, se face obşteşte ştiut. Municipalitatea de Dorohoiu. No. 318. Pentru antreprezuirea furajului în fân şi grăunţe trebuitoriu pe timp de un an, pentru hrana a 10 cai de la comanda pompierilor din acest oraş, adecâ: un Brog de mfisurâ şi 11550 ocu fân, 109 merţe şi 5 demerlil orz cu a 3 ca parte oraş, se publicâ terminul de 40 zile, la respirarea carnea, amatorii ce vor fi, sâ se prezinte cu garanţiile cuvenite în Camera acestui Consiliu, unde cetinduli-se condiţiile aratatei antreprize, sâ se poată face adjiudecaţia asupra persoanei ce va lasa cu mai înjosit preţu. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Trib. Civil .de Iaşii Secţia a l-a. No. 5312. Se publică moartea repos. Alecsa Hioti în termin de 100 zile, spre deşteptarea îndrituiţilor la succesia remasa, şi a pretenţiilor ce legiuit vor