Progresul, ianuarie-iunie 1865 (Anul 3, nr. 1-71)

1865-06-03 / nr. 60

prin budgetele anului curent, în urmarea aceştia se publică terminul de 20 zile socotit de la data Fael, spre deşteptarea concurenţilor, carii în cea de pe urma zi sâ se prezinte la Primăriile competente dinpreunâ cu garanţiile cuvenite, spre a aterdisi la mezatit. No. 7680. Pe moşie a Costineştii picând de pripas o capâ în pâr neagrâ, pe bot strâmtâ, cu 4 pete albe pe spinare, înferatâ la piciorul stâng denainte cu o literâ necunoscută, cu ste în frunte, precum D. sub Prefect de Târg prin raportul No. 1697 încredinţazâ, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se înfăţoşeze aicea de a o priimi, câcî dupâ espirarea acestui termin, în cea întăi Mercure se va vinde licitativ, servindu aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpăra. No. 7683. Pe moşiea Uuţânii picând de pripasa unu cal harmasaru în pâr negru, cu pişcătură la urechea stângâ, precum D. sub-Prefect de Tărgu prin raportul No. 1688 încredinţazâ, se publicâ terminul de 3 luni, pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de al priimi, câcî după espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a’l cumpâra. No. 7686. Pe moşiea Popouţii picând de pripas o vacă în pâr murgâ roşieticâ, cu coarnele potrivite, la coada cudalba, cu o viţicâ micâ sugare, precum D. sub Prefect de Târgu prin raportul No. 1686 încredinţazâ, se publicâ terminul de 3 luni, pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de a o priimi, câcî dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativa, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpâra. PROGRESUL, spre deşteptarea proprietarului şi înfâţoşarea aicea cu argumente legale, spre a ’i se elibera. Prefectura district. Putna. No. 4886. D. sub-Prefect a plasei ţebrâuţu» prin referatul No. 3443 încredinţazâ, că in comuna Mâreşul au picat de pripas un cal la par murg închis, coama în stânga, 2 pete alba pe spinare, la urechea dreaptă furculiţă şi puţin ţintat în frunte, pe de o parte s’au înaintat cuvenita publicaţie în acest judeţu., iar pe de alta se publica legiuitul termin, pentru aflarea proprietarului acelui cal şi presentarea lui la zisa sub-Prefectură cu dovezile ce va avea. Prefectura district. Cahul. No. 4142. D. sub Prefect de Costangalia prin raportul No. 1838 încredinţazâ că în comuna Aluatul s’au pripâşit 2 boi la pârlăvani, danga, e, şi coarnele drepte, se publicâ terminul legiuit pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezi legale sâ se prezinte la aceastâ Prefectură spre a ’i se da în îndestulare. Prefectura district. Covurluiu. No. 5401. în cotuna Roşcanii s’au pripăşit la 1 , Mai trecut, o vacâ la par camplâviţâ, coarnele ţapoşe şi scurte, dupâ cum arată D. sub Prefect de Prut prin raportul No. 2090, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înfăţoşeze aicea cu acte legale spre a l i se elibera vita. Prefectura district. Dorohoia. No. 6339. Evreica Rifca sin Pollisa din acest oraşu, prin suplica dată Prefecture arata, câ de 2 sâptâmâni ’i s’au perdut din casâ un sinet în valoră de 55 galbeni, cu data 21 Heşfem sau Noemvrie 1864, adâogănd că data sinetului poate fi cu 2 sau 3 zile înainte de 21 Noemvrie ori pe urmă, care sinet îl are de la evreul Şaea sin Bereu din Ibâneşti, pe nume de înfâţoşitoru, şi scris de Dascălul Marcu Lupu de la şcoala evreeascâ din acest oraşu, se publica aflarea lui. No. 3958. Spre despăgubirea eliberatului din oaste Nicolae Costantin Purice cu 552 lei 15 parale cursul pieţei, rest din preţul a 2 boi şi o vacă ce are samalele de la comuna Pomârla, pentru 6 ani de serviciu împliniţi, sechestrânduse 2 boi de la individul Maftei Grigoreşcuţa, fostul parcalabu acel comune Pomârla, care au încasuit toţi banii cuveniţi numitului eliberat Purice, şi nu erau îndestulat decât cu 370 lei, precum D. sub Prefect al plasei Prutului den sus prin raportul No. 664 în redinţazâ, se publicâ terminul de 40 clile de la data Foael pentru vinderea arătaţilor boi, în Camera acestei Prefecturi, unde sâ se adune şi concurenţii. Prefectura district. Fabiu. No. 13,336. A conta banilor datoriţi de Costantin Chiriţâ câtră D. Gavril Butucea, b’au împlinit de la datornic 3 bol şi o eapâ, şi s’au regulat a se vinde Imitativii cu termin de 40 zile, se publicâ acest termin spre deşteptarea concurenţilor ce vor fi, ca la împlinirea lui socotit de la d ta Foael, sâ se prezinte în Camera Prefecture!, unde are a se fini mezatul. No. 6618. Pe moşiea Stuhuleţul pasa Prutulu, pripâşindu se o mânzală la păr galbână, cu furculiţă la urechea dreaptă, se publicâ terminul legiuit, Prefectura district. Suceava. No. 4850. La 1 a trecutei luni Mal, pe moşiea Hârtoapele s’au găsit de pripas o capâ micâ, la păr cenuşie, coama şi coada derişă surie, un cal tretin, la pâr murg, coada şi coama neagrâ, inferat la spata denainte la piciorul stâng, o mânzoacâ la păruroalbâ derişâ şi breazâ în frunte, coada şi coama înschicatâ, şi o eapâ la pâr murgă, coada şi coama neagrâ, se publicâ ca proprietarul unor asemenea vite, sâ se înfăţoşeze la sub-Prefectura de Siretiu cu dovezi legale spre a’şi priimi paguba. Prefectura district. Tecuciu. No. 5067. Pe moşiea Perjoaea pripâşindu-se 2 ca, unul la păr de rişu, inferat la piciorul drepţii denapoi cu o literâ necunoscuta şi cu coama în partea stângâ, iar celalalt la pâr murg deschis, coama în amândoue pârţile, ţintat puţin în frunte şi la coama legat cu cordeluţe roşii, se publicâ aflarea proprietarului acestor cal, care în termin de 6 luni sâ se arate la Prefectură cu legiuitele dovezi. No. 5239. De la D. Nicolai Creţu posesorul moşiei Bogheşti, a casei râpos. Costachi Creţu, ce n’au plătit câştiul acei moşii, în sumâ de 500 galbeni şi a lor procent pânâ la încasuire, asigurându-se 200 chile popuşoi nebătuţi, 50 chile grâu din recolta anului 1864, 12 epe, 16 boi de glugii, 4 vaci a fata, 3 epe cu mânzî, 3 cai, 1 naîtişancă, 1 droşca şi 1 pâreche hamuri, se publicâ terminul de 40 zile de la data Foael, ca concurenţii ce vor vroi a cumpâra obiectele lâmurite mai sus, sâ se prezinte în zică terminulul în Camera acestei Prefectul!, unde are a se ţinea licitaţia. Prefectura district. Tutova. No. 8586. Dupâ mijlocirea fâcutâ de Tribunalul judeciar prin adresa No. 4787, urmând a se satisface pe D. Vasilie Mitrea cu suma de 665 galbeni şi a lor procent ce cu obligaţie are a lua de la D. Hriatodor Juvara, se publicâ aflarea concurenţilor ce vor vroi a cumpâra obiectele şi anume: 160 oi, 10 berbeci, 30 cârlani, 14 cal la pâr murgi, 4 cal suri, 18 strâjbci, 4 neatini, 8 epe trurgi, 4 epe sure, 82 chile popuşoi nebâtuţi, să se înfăţoşeze la Camera Prefecture! după împlinirea terminului de 40 chile socotit de la data Foael, când urmează a se fini licitarea lor. No. 8588. A conta banilor ce D. Toader Negruţl are a lua de la locuitorii Andrei şi Costachi Dărânga, asigurăndu-se de la debitorul bol, se publicâ ca concurenţii ce vor vroi al cumpâra, sâ se înfăţoşeze la Camera sub-Prefecturei plasei Corodul, în termin de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenitâ. No. 8739. Pe moşie a comunei Gura Semila, s’au pripâşit un cal la păr murg închis, ţintat în frunte, cu o sgârdiţâ albâ la gât, inferat la spata stânga denapoi cu litera h şi M, şi din dreapta cu M., şi pântânogu la piciorul stâng denapoi, se publicâ aflarea păgubaşului, care în termin legiuit sâ se prezinte la Camera Prectur-1 cu dovezi de proprietate spre a ’i se elibera. No. 8744. Pe moşiea Gura Semila acest judeţă, s’au pripâşit o vacă la pâr porumbă, cu cornul drept rupt şi cel stâng inferat cu litera C, se publicâ aflarea păgubaşului, care în termin legiuit sâ se prezinte la Camera Prefecture! cu dovezi de proprietate, spre a ’i se elibera. No. 8747. Pe moşiea comunei Unţeşti, acest judeţu, s’au pripâşit o capâ la pâr murgă închisă, cu o pată albă pe spinare, se publicâ aflarea păgubașului, care în termin legiuit sâ se prezinte la Camera Prefecture! cu dovezi de* proprietate, spre a ’i se elibera. Prefectura district. Vasluiu. No. 4641. Spre îndestularea D. Costachi Argiropol cu suma de 116 lei 36 par., de la D. Aftanasie Zota, împlinindu-se un juncan, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foa-T, pentru vânzarea lui la Camera sub Prefecture! Fundurile. No. 4642. Spre îndestularea D. Macsim Brăilescu cu 4 galbeni de la Dimitrie Borosa, secvestrânduse o vacâ starpâ cu mănzat, se publicâ vânzarea lor la Camera sub-prefecturei Fondurile, în termen de 40 zile socotit de la data Foael. Primâriea de Cahul. No. 1080. Se publicâ zilele de 26, 27 şi 28 iunie curent, când urmeazâ a se ţinea licitaţie în privinţa arendarei tacsiel la cărţile de jocu, cu respectul oarelor de adjudecaţie, concurenţii sâ se prezinte în Camera Primăriei împreunâ cu cauţiunele cerute. Primaidiea de Folticeni. No. 907. Urmând a se da în antrepriză pe vremea carmarocului ce se face în acest oraşu la 20 Iulie, socotită de la 1 Iulie şi pânâ la 26 tot a acel luni anul curent, venitul de câte 8 parale la fiecare ocâ pâne jermâ, 4 par. la oca de pâne de rănd ce se face la pitârii, hanuri şi locanţî de speculaţie, 2 galbeni de un cuptor de covrigi, 8 par. la fiecare ocâ de carne de vită, oi,mei, capre şi masculi ce se fac la căpepil şi alte locuri de speculaţie, 20 par. la ora de luminări sau ordinere şi destilate, precum şi câte 4 par. de fiecare vita înhămată cu marfa de speculaţie, se publica terminul de 15, 18 şi 19 iunie curent, cu periodca de 24 oare, ca concurenţii ce vor vroi a lua asupra le aceste antreprize în total sau în parte, sâ se prezinte la arătatele zile în Camera Primăriei, unde are a se ţinea licitaţia, cu garanţii legale sau în numeratoare, când li se vor ceti şi condiţiile acestei antreprizuiri. Primâriea de Hârlâu. No. 302. în urmarea suplicei ce au adresat la aceasta Primărie evreul David sin Marcu, prin care arata, că în ziua de 21 a trecutei luni Mal, cu umblarea sa în acest târg, au perdut un portofoliu de pere negru, în care era următoarele sunete : un sunet de 25 galbeni pe numele seu, cu care avea a lua de la D. Dimitrie Harhazü, unul idem de 15 galbe tot de la D. Harhazü, unul idem de 3000 lei tot de la D. Harhazü pe numele lui Marcu Şaea, unu înscris de 80 vedre vin tot a D. Harhazü, idem de 250 lei pe 100 ocâ lânâ, a D. Harhazü, idem de 264 lei tot a D. Harhazü, unu înscriau de 100 mei şi 250 ocă lânâ şi 10 vedre brânză de la Niţa din Borosoaea comuna Cepliniţa, şi alte hârtii ce nu le poate ţinea minte, se publicâ aceasta spre obştasca ştiinţâ, cu lămurire însâ, câ persoana care va fi gâsit asemenea sunete pânâ în 20 zile de la data Feel, sâ le aducâ la aceastâ Primărie, câcî la dÎD contra sâ se considere toate acelea ca o hârtie albâ. Primăria Comun. Reni. No. 307. Dejua de la semănăturile de pe pământul târgului anului curent, se dă în antrepriză. D-nii concurenţi se invita a se arăta în Camera acestei Primârii cu garanţiile cuvenite, la zilele de 15, 16 şi 17 a viitoarei luni Iunie, cu adjudecaţie după 24 oarâ. Primăria Comun. Bivolarii. No 284. Licitaţia pentru darea în antrepriză a accizelor, vină, rachiu, bere, pâcurâ, fâinâ de grâu, şi a cantariului ce se va specula în lâuntrul teritoriului supusu jurisdicţiunel comunei, pe timpu de la 23 Aprilie şi până la 1 Ianuarie 1866, regulându se a se ţine licitaţia de 3 o zile cu adjudecaţia de 24 care, de la împlinirea terminului de 15 zile socotit de la data Foael, se publica spre obşteasca ştiinţa. Primăria Comun. Bâdăran. No. 235. Licitaţia pentru darea în antrepriză a accizelor, vină, rachiu, bere, şi păcura ce se va specula în laitotrul teritoriului supus jurisdicţiunel comunei, pe timp de la 23 Aprilie şi până la 1 Ianuarie 1866, regulându se a se ţine licitaţie de 3 zile cu adjudecaţia de 24 care, de la împlinirea terminului de 15 zile socotit de la data Foael, se publica spre obşteasca ştiinţa. Primăria Comun. Borşa. No. 286. Licitaţia pentru darea în antrepriză a accizelor, vina, rachiu, bere şi păcura ce se va specula în lâuntrul teritoriului supus jurisdicţiunel comunei pe timpi de la 23 Aprilie şi până la 1 Ianuarie 1866, regulăndu-se a se ţine licitaţie de 3 zi-