Progresul, iulie-decembrie 1869 (Anul 7, nr. 49-100)

1869-08-02 / nr. 58

PROGRESUL Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Sub-asimiatul Vasile Carabeta Sau Ioan Iacob, declara că prin alcătuire de bună voe următa între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropriaţiuni al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândutu eLiael companii întregii loculu mea situatu în comuna târgul Frumoau, despărţirea a 2-a, pe locul grapodu al oraşului, în întindere de 406 metri patraţi, care făcu 2 prăjini, 9 stânjini patraţi şi 6425 elecemiimi de stânjin patrat, cu preu de 78 galbeni. Aceat locală megieşeşte pe despre ameasă-nopte cu locul orfanilor răposatei Efrosina Teţearulu, iar pe despre amează-Şi cu locul D. Iordachi şin Vasile Iacob, avându faţa în lărgime de 4 şi jumătate atânjinl în uliţa târgului viteloru, şi lungul de 22 şi 6/8 atânjinl până în locul văduvei Zamfira a lui Ilie Vierlula, Vasile Carabeta sau loan Iacob. Urmeale legalizaraa Primarului urbei târgul Frumoau, sub No. 1701 din 23 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Iordachi Tubulacu declara că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisarii de expropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Irtşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut ofişei companii întreg locul meu situat în comuna târgul Frumosu, despărţirea a 2-a, în mahalaua târgulu viteloru, pe locul goapodu al oraşului, în întindere de 418 metri patraţi, care făcu 2 prăjini, 12 stânjini patraţi şi 556 elecemiiml de stânjin patrata, cu preţu de 160 galbeni. Acest loculă megieşeşte pe din susu cu locul D. Dăraian a Vornicului, pe din 1630 cu locul Domnilor Zadar Berarîu şi fraţi, avem viţa în lărgime de 5 atânjini în târgul vitelor, şi lungul de 15 atânjini şi 5 palme până în locul Doamnei Zamfira lui Ilie Vierlula, Iordachi Ţubulacu. Urmeşte legalizarea Primarului urbei târgul Frumosu, sub No. 1718 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei-Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Ioan Morariu declara că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de expropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut clisei companii întreg locul meu situat în comuna târgul Frumos, despărţirea a 2 a, pe locul supusn bizmanului cătră capitalul Sântului Spiridon, în întindere de 2819 metri patraţi, care fac 15 prăjini, 26 stânjini patraţi şi 8725 elecemiini de stânjinii patratu, cu preţfi da 70 galbeni. Acest locu să megieşeşte pe din auan cu locul lui Gheorghe Bicul, iar pe din josu cu locul văduvei Ana Iloma. Ioan Morariu. Lrmeaite legalizarea Primarului urbei târgul Frumoşii, sub No. 1684 din 22 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnata Nistaura văduva lui Ioan zediu Chiriaeu, declara că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constatin Suţu, Comistriu de espropriaţiuni al companiei drurourilor ferate de Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut disel companii o parte din locul meu situat în comuna târgul Frumosu, despărţirea a 2- a, pe locul Bupusa bomanului cătra ospitalul Sântului Spiridon, în întindere de 226 raciri patraţi, care fica 1 prăjină, 9 stânjini patraţi şi 4463 elecemiimi de stânjinii patratu, cu preţu de 9 galbeni. Acest locu să megieşeşte pe din sosü cu locul lui loan Ivan, iar pe din josu cu loculu lui Gheorghe Ruan şi cu locul Varvarel lui loan Ralea, având faţa în lărgime de 9 stânjini în uliţa ce merge de a lungul cazului Buznel, şi lungul de 58 stânjini plină în locul lui Gheorghe Rusu. Nastasia văduva lui loan zedu Chiruca. Urmează legalizarea Primarului urbei târgul Frumoșii, sub No. 1724 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară, semnatul lom Ivan deoărn el prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu. Comisariu de esproprifenil ai companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, din verduta clisei companii o parte din locul meu situat în comuna târgul Fruraoi, despărţirea a 2-a, pe locul supusu bezminului cătră cipitalul Sântului Spiridon, în întindere de 371 metri pătraţi, care faca 2 prăjini, 2 stârjinî patraţi şi 6044 clucemiini de stâcjin patrat, cu preţii de 12 gabeni. Acest locu sâ megieşeşte pe din susit cu via orfanilor reposatului Iconom loan Mehsleki, carte din josu cu locul Nastasieî văduva lui Io°n zedu Chiriaev, având fraţa în lărgime de 10 şi jumătate stânjinî în uliţa ce merge de a lungul cazului Buznei, şi lungul de 56 şi 7/s stânjini până în locul lui Nicolai Olarîula. Procuratorele Domnului loan Ivan, în virtutea actului de împuternicire legalizata de Primăria urbei tărgul Frumosu sub No. 1704. Nicolai Timofti, Irmea de legalizarea Primarului urbi! târgul Frumosu, sub No. 1702 din 23 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Toader Dascălul declara că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropriaţiuni al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut olisei companii întreg locul meu situat în comuna târgul Frumosu, despărţirea a 2-a, pe locul supuan bezmănului cătră ospitalul Sântului Spiridon, în întindere de 1633 metri patraţi, care fac 9 prăjini, 4 stânjini patraţi şi 3197 elecemiiml de stânjin patrat, în preţ de 30 galbeni. Acest locu să megieşeşte pe de la dealu cu locul Nastasiei văduva lui Gheorghe Creţul, iar pe de la vale cu locul D. Nicolai Olariul, având faţa în lărgime de 9 stânjini în uliţa ce merge prin mahala, şi lungul de 26 stânjini pănă în zona şoselei naţionale ce merge de la Roman la Iaşi, şi în colţul unui loc al capitalului Sântului Spiridon, ce este lângă șose. Toader Dascălul. Urmezete legalizarea Primarului urbei târgul Frumosu, sub No. 1733 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Gheorghe Ţirlea declara că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu. Comiaanui de espropriaţiuni al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut flisei companii o parte din locul meu situat în comuna târgul Frumos, despărţirea a 2-a, pe locul supus bezefinului cătră ospitalul Sântului Spiridon, în întindere de 1232 metri patraţi, care fac 6 prăjini, 12 stânjini patraţi şi 7428 eecemitral de stânjinii patraţii, cu presii de 9 galbeni. Acest locu să megieşeşte pe din saşut cu locul D. Tanasă Damisn, şi pe din joafi cu locul orfanului lui loan Frunza, având faţa în uliţa ce merge pe malul cazului Buznei, şi lungul până în zona actualei şosele naţionale de la Roman la Iaşi. Gheorghe Ţirlea. Urmerele legalizarea Primarului urbei târgul Frumosu, sub No. 1723 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Tanasă Dămian declara că prin alcătuire de bună voe urmata între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropn..ţinut al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut chael companii o parte din locul meu situat în comuna târgul Frumosu, despărţirea a 2-a, pe locul supus bumănului cătră ospitalul Sântului Spiridon, îo întindere de 35 metri patraţi, care faca 7 stânjini p dr.TI şi 381 elecemiiml de stânjin patrat, cu preja de 2 galbeni. Acest loc să megieşeşte pe din sosu cu locul D. Gheorghe a Zoiţel, iar pe din josu cu locul D. Constantin Tulea, având faţa în uliţa ce este pe maluleazului Buznei, şi lungul pănă în zona actualei şosele naţionale ce merge de la Roman la Iaşi. Tanasă Dămian. Urraeaelegalizarea Primarului urbei târgul Frumoşii, sub No. 1725 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. No. 662. Lrî 6 a curentei urmându a se ţine in Camera acestui oficiu licitaţiune pentru dârei în antrepriză: 1) a reparaţiunilor necesare casarmei de la Frumoasa, precum şi a clădirilor din nou ce urmesclft a a construi; 2) a canarmei No. 6 de la Copou; 3) a Spitalului Militarii; şi a 4) Curăţitul latricelor tuturor stabilimentelor militare din garnisoana Iaşii; se publică spre cunoştinţa amatorilor de a lua în intrepriză aceste relaţiuni după divisele şi caetele de însărcinări ce se pot vedea în toate elitele înhimera Prefecturei, să binevoeascâ ca la terminul finsat să sa presinte la Prefectură numiţi de garanţiile cuvenite. No. 6516. La 13 a curentei se va ţine din nou licitaţiune în Camera acestui oficiu, pentru vinderea a 27 matee şi 4 roluri din prisăcile Mitropoliei, aflătoare pe moşia Statului Sinoşt, din acest judeţe, se publica aceasta spre cunoştinţa generală. No. 6537. La 15 a curentei urmânde a se ţine în Camera acestui oficiu licitaţiune pentru darea în antrepriză a facerea hainelor necesare elevilor lipsiţi de mijloace, din Seminariul Socola acest judeţel, se publică aceasta spre cunoştinţa generală. No. 6556. La 17 a viitoarei luni August urmând a se ţine în Camera acestui oficiu licitaţiune pentru vinderea a 319 stâlpi de telegrifa, 155 din comuna Buciumi şi 164 din comuna Poenii, piesa Codru, se publică aceasta spre cunoştinţa generală. Prefectura judeţ. Roman. No. 4125. La 25 a curentei neînfâţoşindu se concurenţi pentru darea în antrepriză a furajelor şi lerunelor necesare dorobanţilor de la acest district, la timpul de la 1 Octomvrie anul curent pănă la 31 Dechemvrie 1870, s’au reguat un altu terminu la 13 a curentei luni Augusta; se publică spre cunoştinţa concurenţilor şi ce vor fi, ca atuncea să se presinte la Prefectură cu oferte în regulă însoţite de garanţii, conforma legei comptibilităţei generale a Statului, prevenind în oferte preţuri pentru fiecare oră în parte, condiţiile antreprizei se pot vedea în toate elitele la Prefectură. Comisie a cvartalului întâi din Iaşi. No. 3414. La 14 August curent, orele 11 dimineaţă, urmând a se vinde nişte obiecte împlinite de la Ştefan Gheorghiu, spre îndestularea D. Vasile Mihailescu, se publică aceasta cu deşteptare, ca concurenţii ce vor voi de a cumpăra asemenea obiecte, să se presinte în pei la târgul cucului, unde are a se efectua licitaţia. Comisie a cvartalului al 3-lea din Iaşi. No. 5275. De agentul acestui oficiu în ziua de 14 a curentei urine udu a se vinde liciativa în piaţa Primăriei unu Covliri ce este împlinit de la D. L. V. Soluhki, spre îndestularea D. Vigderu sau Lupu şi Mendel Jacovîţi cu o sumă bani; se publică aceasta spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi. Sub Prefectura plasei Copou, judeţ. Iaşii. No. 1950. Fiindu că la împlinirea terminului de 15 chie publicat prin Foaea Progresul cu No. 53 din anul curent, nu s au pututu efectua vendarea liciutiv a locului secvestrata de la D. Gh. Bunducu, pentru îndestularea D. Ilim Z.iberian cu o sumă buni, pe privire ca în locu de a se pune Gheorghe Bunduca, s’au Ilia Toader Bunduca; apoi spre a se şterge această eroare, să reguleaele uit termin de luerile spre a se publica pe numele de Gheorghe Bunduca. Comitetul Permanent al judeţului Iaşii. No. 1199. La terminul ce s'au publicaţii nepresentându-se concurenţi pentm a lua în antrepriză aprovizionarea a 66 stânjini lemne necesare în încâlcirea localurilor diferitelor autorităţi ale acestui judeţu, în iarna anului 1869 şi 1870, precum asemenea şi acelora 10 stânjini lemne necesare serviciului Telegrafom postul din Iaşi, ce vo a fi plătite din casa Statului, şi transportate la localulu acei autorităţi, se publică al 2-lea termin cu anume ori de 10, 11 şi 12 a curentei luni Augusta, pentru licitarea clisei antreprizuiri, în pretoriul Comitetului Permanent. Comitetul Permanent al judeţului Falciu. No. 1535. Limcoda a se da în antrepriză facerea unui adaos de 4 apartamente la localul Prefecture! şi Comitetului, după planul şi devizul ce se conservă in Comitetu; se publică terminul de 10 August