Progresul, iulie-decembrie 1869 (Anul 7, nr. 49-100)

1869-08-02 / nr. 58

No. 58. ANUL VII PROGRESU FOAEA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IAŞI IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia O. Goldner, uliţa Primăriei. I ziarul se publica de la 1—2 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe au 3 galbeni, pe patru luni 1 galbenă. Iașii, Sâmbătă 2 August 1869. In districtele României, prenumeraţiunea se face la birrourile poştale. Inserarea anul rând de 36 litere, costă in loc cursul fiscului Iaşii, 2 August 1869. Depeşe Telegrafice, Bucureşti, 2 August 1869. înălţimea Sa Principele Domnitoriu au plecată astăzi pentru Crimeea şi Livadia, spre a face o visita de bună vecinătate Maestăţeî Sale Imperatoruluî Alesandru. Înălţimea Sa este acompaniată de Primă-Ministru, Principele Dimitrie şi Idea, Mareşalul palatului şi întăiură adiutantă. Absenţa înălţime! Sale din ţiară nu va fi de cât de puține orile. Consiliulă Ministriloră este însărcinat cu gerarea afacerelor tereî pănă la întoarcerea înălțime! Sale. BERLIN, 8 Augustă.—Se asigură că conflictulu turco-egypțianu se va termina într’una modă favorabile. Tóate puterile străine consiliu moderațiunea. Vice-regele tâgăduesce orice intenţiune de ruptură a relaţiunilor cu Turcia. (Monitorul I). Colegiulă întăî din laş!, la 4 Augustă 1869, orele 9 dimineaţă, în sala Primărie! din laş!, va alege un Senatore. Colegiulă al 2-lea, la 6 Augustă 1869, orele 9 dimineaţă, în sala Primărie! din laş!, va alege un Senato. Colegiulă Universităţe! din Taşî, la 8 Augustă 1869, orele 9 dimineaţă, în sala Primărie! din laş!, va alege un Senatore. D nu Mihail Cogălniceanu, ministrulă nostru de interne, întorcituduse la poştă, din congediă, Interimulă ministrului de interne, cu care a fostă însemnată D. R. Boerescu, ministrulă nostru la justiţie, încetectă de astă-z]i. PURSA PUBLICĂ DIN VIENA. Cursul din fiica de 14 August 1869. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Profectur« Jmbţ. laşi. No. 6507. Publicaţiunea şi 14 prescurtări a actelor de venoare imobiliară, făcute pentru pământurile espropriate în comuna târgul Frumos, pentru stabilirea câiloru ferate, se publică aicea ma! josu în toată a loru cuprindere spre generala cunoştinţa. PUBLICAŢIUNE. Domnul Constantin Suţu, Comisarii de espropriaţiuni al companie! cailoru ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, prin petiţiunea dată în clipa de 30 Iulie anul curentă şi înregistrată sub No........... au cerută a se publica prescurtările actelor de venture imobiliară, prin care cu alcătuire de bună voe, au cumpărată imobilele situate în comuna târgul Frumosă, și care urmau a se expropria pentru stabilirea ziselor căi ferate, de la Domnii Tanasa Dămian, Gheorghe Ţirlea, Toader Dascălul, loan Ivan, Nastasia văduva lui loan zet Chiriac, loan Morarlui, Iordachi Tubulacu, Vasile Carabetu sau loan Iacob, Manolachi lleleştelanul, Zender sin Nulă, Maftei Prisacarulă, Petrachi Popovici, Maria văduva lui Ioniţă Alecsa Cărâmidariulu şi Constantin Ţulea. In urmrea acestei petiţiunî, Prefectura publică prescurtările acestor acte, cu deşteptare cătră toate persoanele care ar avea vreună dreptu de privilegiu, de hipotecă sau ori ce alt drept asupra imobilelor vendute, că conformă articulelor 24 şi 25 din legea de espropriaţiune pentru cauză de utilitate publică, (do suntu datoare a cere de la Tribunalul judeţului Iaşi. Secţiunea a 3-ea, pănă în 15 zile de la data publicaţiunel, înscrierea acestoră drepturi, căci în privinţa tuturoră acelora carii n’ar face asemenea cereri la Tribunal în terminul Rusă arătată, atâtu imobilele vendute câtă şi preţurile despăgubire! voră fi liberate de ori ce sarcină, şi îndrituiţii vor rămăne în dreptu să reclame numai în contra proprietarilor espropriaţi. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnat,upă Constantin Ţulea declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu Comisariu de espropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândutulişeu companii o parte din locul meu situat, în comuna târgul Frumos, despărţirea a 2-a, pe locul supusă bezmâmilui cătră ospitalul Sântului Spiridon, în întindere de 482 metri patraţi, care facă 2 prăjini, 24 stănjini patraţi şi 9254 elecomiimi de stânjin patratu, cu preţu de 3 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe din susu cu locul D. Tanasa Dămian, iar pe din josu cu loculă văduvei Maria Luca, avend faţa în uliţa ce este pe marginea cazului Buznei, şi lungul până în zona şoselei naţionale de la Roman la Iaşi. Constantin Ţulea. Urmele legalizarea Primarului urbei târgul Frumos, sub No. 1722 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venture imobiliară. Subsemnata Maria văduva lui Ioniţă Alecsa Cărămidaruiu, declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisară de espropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut clisei companii întregă locală meu situată în comuna târgul Frumosă, despărţirea a 2-a, în mall .Loa morei lui Dănilă, pe locul gospod al oraşului lângul Frumosă, în întindere de 3164 metri patraţi, care facă 17 prăjini, 4 stânjini patraţi şi 2485 elecemiimi de stânjin patratu, cu preţu de 18 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe din susu cu locul D. Dumitru Fica, carte din rosu cu o uliţă despărţitoare despre locul D. Gheorghe Poenarulu, avend faţa în lărgime de 7 stânjini în uliţa marelui Llănilă, şi lungul de 44 stânjini pănă în pârâul Bahlueţului. Maria văduva lul loniţă Alecsa Cărămidarulă. Urmează legalizarea Primarului urbei târgul Frumosă, sub No. 1732 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venture imobiliară. Subsemnatul Petrachi Popovici declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisară de espropriaţiune al companiei drumuril pre ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut s,lisei companii întregă locul meusituat în comuna târgulu Frumosă despărţirea a 2-a, în mahalaua marei lui Dănilă, pe locul gospodă al oraşului târgul Frumosă, în întindere de 1177 metri patraţi, care facă 6 prăjini, 20 stânjini patraţi şi 6829 diecemiiml de stânjin patrat, cu preţu de 110 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe din susu cu uliţa moreî lui Dănilă, car pe din josă cu locul D. Dimitrie Fica, avendănţa în lărgime de 27 stânjini, 6 palme în uliţa morei lui Dănilă, şi lungul de 10 stânjini şi 6 palme, din uliţă până în loculă I). Maftel Prisacariulu, Petrachi Popovici. Urmele legalizarea Primarului urbei târgul Frumosă, sub No. 1721 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venture imobiliară. Subsemnatul Maftei Prisacarîulu declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, ara vândut casei companii întreg locul mncă situat în comuna târgul Frumos, despărţirea a 2-a, în raah-vlaoa de la podul muntenilor, pe locul gospodit al oraşului târgul Frumosă, în întindere de 1704 metri patraţi, care facă 15 prăjini, 3 stânjini patraţi şi 5460 elocomitrar de stânjin patrat, cu preţă de 20 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe din susu cu locul D. Avram sin Iancu Zisu, pe din josă cu locul D. Dumitru Fica, avend faţa în lărgime de 30 stânjini în locul D. Petrachi Popovici, şi lungul de 22 şi jumătate stânjini pănă în pârâul Bahlueţul, Maftei Prisacariul. Urmeale legalizarea Primarului urbei târgul Frumosă, sub No. 3.715 din 24 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatul Zolder sin Nuta declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropriaţiune al companiei drumurilor ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut nisei companii întreg locul meu situat în comuna târgul Frumosă, despărţirea a 2-a, pe locul gospodă al oraşului, în întindere de 743 metri patraţi, care facă 4 prăjini, 5 stânjinî patraţi şi 3737 grecemiimî de stânjin patrat, cu preţu de 75 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe de la deală cu locul D. Avram sin Meer Ciubotariul, iar pe de la vale cu locul I). Mihel sin Marcu, avend faţa în lărgime de 8 stânjini în uliţa ce merge la moşia Buznea, şi lungul de 27 3/stânjirii pănă în o altă uliţă ce merge spre locul lui Mihai şi Iordachi Matei, şi spre casa lui Gheorghe Lupan, Zelder sin Nuta. Urmeate legalizarea Primarului urbei târgul Frumosă, sub No. 1916 din 14 Iulie 1869, pentru identitatea semnăturei. Prescurtarea actului de venerare imobiliară. Subsemnatură Manolachi leleştelanul declară că prin alcătuire de bună voe urmată între mine şi Domnul Constantin Suţu, Comisariu de espropriaţiune al companiei drumurii pre ferate de la Suceava la Iaşi, la Roman şi la Botoşani, am vândut clisei company întregă locul meu situat în comuna târgul Frumosă, despărţirea a 2-a, pe loculă gospodă al oraşului, în întindere de 482 metri patraţi, care facă 2 prăjini, 24 stânjini patraţi şi 9254 decemitiaî de stânjin pătrată, cu preţă de 120 galbeni. Acest locă să megieşeşte pe de la deal cu loculă lui Lelba Fâinariu, iar pe de la vale cu locul lui Costachi Mantale, avend faţa în lângime de 13 şi ('jH B'anjini in uliţa ferariei, şi lungul până în locul văduvei Catinca sin Iancu Galaţanu. Manolachi lleleştelanul. Urmează legalizarea Primarului urbei târgul Frumosă, sub No. 1720 din 23 Iulie 1869, pentru îdentitatea semnăturii.