Progresul, iulie-decembrie 1869 (Anul 7, nr. 49-100)

1869-10-18 / nr. 80

No. 80. ANUL VII. FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IAŞI IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia EI. Goldner,uliţa Primăriei. Joiarul se publica de la 1—2 coaie pe septâmânâ. Ataşamentul pe an 3 galbeni, pe patru luni 1 galbenă. Iaşii, Sâmbătă 18 Oct. 1869. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biurourile postale. Inserarea unui rând de 35 litere, costa un lec cursul fiscala Iaşii, 18 Octomvrie 1869. BURSA PUBLICĂ DIN VIENA. PUBIICAŢII ADMINISTRATIVE, Prefectura judeţ. Rrotoşani. No. 6608, în comuna Rădenii, plasa Coşula, judeţul Botoşani, s’au găsit de pripas o bivoliţă inferată la şoldul stâng cu literă necunoscută, precum D. sub-Prefect al acel prăşi prin raportul No. 2118 încredinţare, se publică terminul de 6 luni, conform legei Poliţiei rurale, spre ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite să se presinte la Primăria respectivă spre aşi primi bivoliţa. No. 6614. D. sub-Prefect de Miletin prin raportul No. 2250 încredințare, că în comuna Dracşaniî, de cătră mocanul Dimitrie a Vâlcului, s’au adusă la oborul Primăriei în ziua de 29 a trecutei luni Septemvrie, o capă în păr neagră, coama, coada neagra, şchioapă de piciorul drept de dinainte, puţin ţintată în frunte, şi cu mai multe pete albe pe spinare, coaste şi pântice, ce au găsit'o pe moşia Dracşani, în locurile de fănaţe a D. Adam Hareto, şi că după publicaţiunele ce au făcut în termin de 3 ţile, nu s’au ivit păgubaşul el, se publică terminul de 6 luni, în conformitatea legei Poliţiei rurale, spre ivirea păgubaşului, care cu dovelile cuvenite să se presinte la Primăria respectivă spre aşi primi capa. Prefectura judeţ. Cahul. No. 4930. Pe teritoriul comunei Borceaga, plasa Costangalia acest județu, pripăşindu-se unu bou la păr piavan, coarnele ţapoşe, urechile cunate, danga la stânga denapole, şi o mângă ca de 2 ani, la trup mică, la păr murgă deschisă, co una în două părţi, păntănoagă de piciorul stâng denapol şi oarbă de amândoi ochii, se publică aceasta spre cunoştinţa păgubaşilor, care în terminul prescris de lege, să se presinte cu dovedirle ce vor fi posedânde la nisa comună, spre aşi primi vitele în păstrare. Prefectura judeţ. Follciu. No. 7510. în comuna Urlaţii acest judeţu, pripăşindu-se un cal în păr cam cloriciu, coama şi coada neagră, ţintat în frunte şi la nasu sferăritu, ce publică terminul de 6 luni pretinsu de art. 48 din legea Poliţiei Rurale, spre încunoştinţiirea proprietarului ce l’au perdutu. No. 7518. In noaptea de 13—14 Septemvrie trecut, s’au gătit la poarta D. Marinciu Dobrea din oraşul Huşii, 2 gonitoare în păr porumbe, coarnele ţapoşe, şi una cu danga la şoldură stângă denapoi; se publică terminul de 6 anul prevăzut la art. 48 din legea Poliţiei rurale, pentru deşteptarea proprietarului lor, care se va presenta la Primăria locală cu dovezile ce posedă spre a i se încredinţa. Prefectura judeţ. Neamţu. No. 7379. Domnul sub-Prefectu al arondiamentului Bistriţa, cu referatul. No. 3518 încredinţare, că în comuna Taslau s’au pripăşit şi o capă în para murgă deschisă, cu pete albe pe spinare, se publică clar aflarea păgubaşului ei, care în terminul prescris de legea Poliţiei rurale, să se presinte la arătata comună, de unde presentând probele ce va ave de proprietatea ei, i se va pute elibera. Comisia cvartalului al 4-lea din Iaşi. No. 4664. După hotărârea judecătorească ficşindu-se termin la 24 a curentei, a se vinde licitativa nişte argintării şi bijuterii secvestrate de la D. Alecsandru Savul, în pretenţia Duel Rosalia Golştain, în piaţa Sf. Vineri, se publică aceasta spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi. Sub-Prefectura plasei Crasna, judeţul Vaslui, No. 2601. Conformit cartei de judecată No. 382, devenită esecutorie la No. 270, aplicându-se secvestru pe un No. obiecte şi vite a unor locuitori din Tanacu, întru îndestularea D. Ioan Brăiloni, se publică terminul de 15 elile considerat de la data Foael, cu deşteptare, ca congrenţii ce vor fi, să se prezinte la Camera acestei sub-Prefecturi, unde are a se ţine licitaţie. Comitetul Permanent al judeţului Iaşii. No. 1590. Pentru darea în antrepriză a acciselor pe băuturile spirtuoase şi altele din comunele Prigorenii şi Sârca, plasa Cărligătura; Miroslava, Horleştil şi Cucutenil, plasa Stavnicul; Bădenil, Şipotele, Ebicenil, Totoeştil, Polienil şi Iacobeni, plasa Bibiul; Rădîul-Aldeî şi Rădîul Mitropoliei, plasa Copou; Sorea, Rusenil, Morenil, Oprişenil, Icuşenil şi Măcăreştil, plasa Braniştea, pe termen de 3 ani începători de la 1 Ianuarie 1870 şi până la asemenea ori şi lună a anului 1873, urmându a se ţine din nou licitaţie la tactul fiecărei sub-Prefecturi în filele de 15, 16, şi 17 a viitoarei luni Noemvrie, cu recursu în Camera Comitetului în ziua de 22 a acei luni; se publică ca doritorii să se presinte la pretoriul sub Prefacturelor, în arătatele elile, unde vor pute lua şi informaţiile de care vor ave necesitate. No. 1591. Se publică terminul de 10 olile de la data Foael, pentru antrepriza confecţionarei unui No. de 150 ciocane şi 50 tarabonţa, necesare la lucrarea drumurilor jadeţiene; concurenţii să se presinte la espirarea acestui termin în Camera Comitetului, unde urmeşte a se face licitaţiunea. Primariea de Dorohoiu. No. l34i. La 30 a curenttl luni urmënd a se da în antrepriză tacsa vinului ce ar întră în oraşu spre consumare, pe timp de 2 ani cu începere de la 1 Ianuarie 1870; se publică acest termin ca concurenţii ce ar fi, să se presinte în Camera acestui oficiu cu giranţii în regulă, când urmeaze a se fini mezatul. Priiuariea T. Peatra. No. 2512. Din cauza lipsei de doritori, ne putâadu-se ţine licitaţia ce au fost publicată prin Foaea Progresul No. 73, pentru darea în antrepriză a tacsei de lei 2, bani 22 de la toată vita mare ce să tae spre îndestularea acestei urbe, pe timp de 3 ani cu începere de la 1 Ianuarie anul 1870; s’au fi satu din nou termin pentru clipa de 2 Noemvrie viitor“, se publică clar aceasta spre ştiinţa generală, ca D-nii care vor fi doritori de a lua în antrepriză această tacsa, ce se dă cu condiţiunele contractului de astăzi, să se presinte la Primărie în arătata ori la 12 ore meridiane, pregătiţi cu garanţii valabile spre concurenţă. PUBLICULŢII JUDECĂTOREŞTI. Curtea de Apel din Iaşi. No. 1434. Doamna Rucsanda Costantin, cu domiciliul necunoscut, în virtutea art. 71 din Procedura Civilă, este citată a se presenta în persoană sau prin procuratura admisă de legi, înaintea Secţiunei a 2- a a Curţei la 23 a lunei Octomvrie anul 1869, orele 11 din ele, când are a se cerceta apelul D-nul Bonciu contra Bentiţei Tribunalului Iaşi. Secţia a 2-a, dată în chestia dintre numita şi D-nul Bonciu, pentru tabloul de ordine a creditorilor defunctului Costachi Lario, aducându atuncea şi probele ce va fi posedândfi, la neurmare cauza se va căuta în lipsă.rimnAlul elvil de Iftşleeeţiea 1 -a. No. 520. Dna Felga lui Iosăp Rozentala, acăria domiciliu este necunoscută, în virtutea art. 71 Procedura Civilă, este citată a se presenta în Camera Tribunalului Iaşi. Secţia lifica 6 a lunei Noemvrie, clipa Joi, orele 12 din eli, anul 1869, când are a se cerceta procesul de diversa intentată de D. Meeru Solomona. Tribunalul în virtutea art. 75, aliniatul VI Procedura Civilă, publică ca numita mal suan să se presinte la această Secţiune ia arătat i ori, că la neurmare cauza se va regula conform art. 93 Procedura Civilă. Secția a V-a. No. 4865. Creditorii falitului Mihei Apelbaum, sunt din nou citați conform art. 237 Codul Comercial, a se presenta în persoană sau prin vechii în Camera acestui Tribunal, la termenul aratat în publicaţiunea înserată în Forea „Progresul“ No. 75 din I a curentei luni Octomvrie, Secţiea a 3 -a, No. 205, în virtutea procesului verbal încheiat de consiliul familiei casei defunctului Costache Micşunescu, şi al adresei Secţiunei 1 ia a acestui Tribunal No. 1538 din 8 a curentei, cum și pe baza încheierei acestei Secțiuni din 7 a curentei, No. 22 a jurnalului, s’au încuviințată espropriarea unei case cu locul el situată în Iaşi cvartalul al III le, strada hiristerieî, pe ioea vecinica. Tribunalul pe temeiul art. 686 din Procedura Civilă, publică conform art. 687 din acea Procedură, ca concurenţii ce vor fi de a cumpăra indicatul imobil, să se înfăţoşeze în Camera acestei Secţiuni, cu garanţii cerute de lege la 5 a lunei Dechemvrie, clica Vineri, anul 1869, oara 1 din oli, când în prezenţa D-nei Zoiţa Micşunescu soţie a defunctului şi tutora casei, are a se face instrucţiunea de venerare conform art. 338, 542, 544, 545 şi 546 din sus-crisa Procedură, începându-se cu preţul de la cifra de 110 galbeni, urmând ca preţul să se depue în depozitul Tribunalului. No. 498. Domnul Pincu Spiru, în conformitatea art. 496 și 497 din Procedura Civilă, prin comandamentul prealabil »a somat pe D. Zisu Horenstain, ca săi plătească suma de 67 galbeni şi a lor procent de la 9 August 1861 şi până la numerare, precum şi cheltuelele de urmărire, căci la cază contraru îl va urmări vânzarea caselor ce debitorulă are, terminul comandamentului espirând și debitorulă ne urmându cu plata. Tribunalulu după cererea D. Spiru au în-