Progresul, ianuarie-iunie 1870 (Anul 8, nr. 1-49)

1870-05-23 / nr. 39

PROGRESUL tutore casef defunctului Avram sin Smil şi soţia sa Ruhla Iţcovici, ca în termin da 30 zile sal plătească suma de 18 galbeni şi a lor procent, ce are a lua în virtutea cârjei Judelui de ocolul al 2-lea din Iaşi, cu No. 117 din 14 Iulie 1867, şi fiind că numitul tutore aicî dupâ terminul de 30 clile ce au espirat n’au achitat plata datoriei, iar D. Gheorghiu prin petiţiunea înregistrată la No. 2867, cerândă a se pune în urmărire imobilul rămas după defuncţii Avram sin Şmil şi Ruhla Iţcovici, care este o casă veche situată în Iaşi cuartalul al 5-lea, pe locu cu besmăn câtră Monastirea Sf. loan Gură de Aurii, înscrisă la No. 894 şi 835, pe acest temeiu şi în leg si art. 503 din Procedura Civilă, Tribunalulu publică venirea conformii art. 510 din acea Procedură, ca concurenţii ce ar fi de a cumpăra indicatul imobilii, sâ se presinte în Camera acestei Secţiuni a 3-ea cu garanţia cerută de lege, la 5 Septemvrie, Clipa Sâmbătă, 1870, ora 1 din zii, când are a se face adjudecaţi, conform art. 539—550, şi cu restricţiunea art. 559, 561, 564 şi 565 din Procedura Civilă; totodată se someze pe toţi acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usu-fruct, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca seu ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecaţiunel să se arăte la Tribunal spre a’şî arăta pretenţiunele lerii, sub pedeapsă de a nu li se mai ţine în samă. Tribunalul judeţ. Bolovani. No. 1633. D-na Ana Chiriac, fiica defunctei Zoiţa Sucevanu, domiciliată în Iaşi, după decizianta Curţei de Apel din Iaşi Secţia a 2 a, No. 192 din 1868 Octomvrie 22, învestită cu formula executorie No. 111, datorindă D. Scarlat Lavromiri, plenipotentele sinpartaşilor din comuna Rădenii, judeţulu Iaşii, suma de 296 galbeni, 34 lei vechi cu a lor dobândă de la 3 Septemvrie 1869 până la numerătoare, ca resta din capitalul de 323 galbeni şi procentele lui socotite de la 26 Octomvrie 1861 şi până la 3 Septemvrie 1869, şi după comandamentul prealabilii facuta D-nel Ana Chiriac născută Sucevanu, în conformitatea art. 496 și 497 din Procedura Civilă, nefiind următoare la plata banilor. Tribunalul din motivul stăruinței reclamantelui, prin jurnalul No. 1795 din 14 a curentei, încuviinţindu veniirea imobilului urmărit, care după procesul- verbal al agentului de urmărire, se află o bucată pământ din trupul moşiei Pogorăştii, comuna Comăndăreştii, plasa Jijia, judeţul Botoşani, pe care pământ se află o casa veche pe temelie de peatră, păreţii de vălătuci, megieşindu se cu partea din susu cu partea de pământ a D-nei Elena Gherman, despre partea din Ioan cu partea din josu a moşiei Glăvăneştii, proprietate a Statului, despre răsărit cu drumul Funioru şi Bădărăiî, şi despre meaţlâ-şi cu moşia Comăndăreştii, proprietate a Statului, despărţitoare cu apa Jijia, şi dar conform art. 510 Procedura Civilă, publică termenul de 3 luni spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi, carii să se presinte în Camera acestui Tribunal în cpa a 5-a după espirarea celor 3 luni, cu garanţii solvabile, spre a se urma licitarea, totodată conformii art. 506 Procedura Civilă, se somea de pe toţi acei ce ar ave vreo pretenţiune de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice pretenţiuni asupra acestui imobilă, să le reclame în lăuntrul terminului, căci în urmă nu li se vor mai ţine în samă. No. 3408. D-na Catinca Vasihu domiciliată în aceasta urba, având a lua suma de 1000 galbeni cu a lor procentu de 10 galbeni pe lună de la 2 Ianuarie 1862 până la 2 Ianuarie 1860, iar de la 20 Iunie 1869 procentul de 10 ga Jlocul pe lună până la numărătoare şi 226 lei noi 21 bani tacsa procesată, a citiţiunelor şi plata avocatului, de la D-lu Alecu Christescu de profesiune propneCru domiciliaţii in această urmă, după hotărârea acestui Tnbunalu No. 92 din 30 Suptemvie ibb9 investită cu formula executorie No. 11, şi după comandamentul prealabil făcuţii D-lul Christescu în conformitatea art. 496 şi 497 Procedura Civilă nefiind următoriu: Tribunalul din motivul cererei reclamantei prin jurnalul No. 1514 au încuviinţat silnica e apropriere a imobilului urmărit, care dupa procesul-verbal al agentului de urmărire, se află moşia Băluşeni, situată în comuna Baiuţeni, plasa târgului aceala judeţu, şi pe care se află un banu la şose cu 4 odăi, păreţii de bârne acoperite cu stub, o crâşmă în sat cu 3 odăi, o casă numită rohatcă, păreţii de vălătuci acoperită cu stub, 9 moară de scânduri acoperită tot cu stub, 3 iazuri, 4 coşere, o curte cu 8 odăi păreţi da cărămida acoperitâ cu şindilă, unu grajdiu cu păreţii de cărămidă acoperiţii cu şindilă, fântână, bucătărie afară de ognda curţei, o casă păreţii de vâlătuci acoperită cu stoic, o biserică de cărămidă pe timilie de piatră rădicată pănă la ferestre, şi o vie roditoare, megieşindu se despre nord cu moşia Dracşanil, despre sud cu moşia Coşul, proprietatea Statului, despre est cu moşia Talpa şi despre vestit cu moşia Coşulenil şi Tohilenil, pentru care se publică termenului de 3 luni de Indata Foael, spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi de a cumplira visul imobilii, să se presinte în camera Tribunalului în zipa a 8-a după espirarea celor 3 luni oarele 11 de dimineaţă cu garanţie solvabilă, spre a se face mezatulu asupra persoanei ce ar da mal avantajosu preţu; totodată conform art. 506 Procedura Civilă, se spune aflâ pe toţi aceia ce nu are vreun dreptu de proprietate, usu-fruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecâ sau ori ce dreptu asupra bunului urmăritu, ca mal înainte de adjude, care, să ’şî arăte pretenţiunele lor la Tribunal, căci în urmă nu li se vor mai ţine în samă. Tribunalul Jaideţ. FâlciA. No. 3559. La împlinirea terminului de 30 ţiile publicat prin Progresul No. 29 din 18 Aprilie 1869, pentru venerarea pământului cuvnit răzeşilor de moşia Lunca, Schela, Ciortova şi Păuleştii, spre satisfacerea D. Gheorghe Râşcanu cu o sumă bani, după cererea debitorilor acordânduli-se ultimul termin de graţie de o lună pentru plata banilor, şi nefiind următori, Tribunalul prin jurnalul No. 804, poantă pe petiţiunea D. creditors, încuviințindă venerarea mencionatului imobil cu termin de 4 septâmânl, conform art. 535 Procedura Civilă, se publică tlisul terminu socotit dela data Fosei şi enumerat conform art.... spre deşteptarea concurenţilor, carii să sa presinte în Camera Tribunalului Fâlciu în cea întâi ţii după espirarea terminului, orele 12 din ţii, preparaţi de garanţii conforma art. 542 Alisa Procedură, urmând ca în a 8 ani, se facă supra licitarea preveeluta de lege. No. 3083. Domnul Spiru Dimitropulo, cu domiciliul necunoscută, este citat în conformitatea art. 75, aliniatul 6 din Procedura Civilă, a se presenta în Camera Tribunalului Fălciu, orașul Huși, în clipa de 1 iunie, orele 12 din eii, când o afracaţie a leg cerceta procesul ce ’ii a intentat D. Grigore Costachi pentru hermănul unui himbariu din târguşorul Fălciu, la neurmare se va aplica art. 93 Clisa Procedură. No. 3282. D. loan Radu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 11 Iunie viitoru, orele 11 din th, să se presinte în Camera Tribunalului Fălciu, oraşul Huşi, când urmeazle a se cerceta procesul ce ’iau intentat soţia sa Casandra pentru diversu, la neurmare se va aplica art. 93 Procedura Civilă. No. 3410. D. Eni Chebacu, acarnea domiciliu nu se cunoaşte, conform art. 228 din Codul Civil, este citat a se înfăţoşa cu dovezile cuvenite în audienţa publică a Trbunalului Fălciu la 17 Iunie, orele 12 din zii, în procesul intentat asupră de soţia sa Maria Chebacu, pentru desfacerea căsătoriei. Tribunalul judeţ. Aieiuţu. No. 5808. D-lu Fotachi Cotes de profesiune comerciantă domiciliată în urba Piatra acesta judeţu Neamţu, în virtutea cărţei de judecată dată de judecătorul de pace a plasei Bistriţa la 20 Octomvrie 1868 sub No. 234, investită cu formula executorie No. 2271, urmărind indestularea de bani 1456 lei verhi capete cu a lor procente de 10 la sută pe an, socotite de la respirarea termenului plăţei 15 Octomvrie 1862 şi până la numărătoare, ce are a lua de la D lu Trifana sin Toader Lipovanu şi soţia sa Matrona, de profisiune liberă doimnciliaţi în târguiu Buhuşu, cum şi iheitueliie de urmărire din vânzarea imobilului ce debitorii posedă în târgul Buhuşu, şi având în vedere că terminul de 30 ţile a conundamentului făcut de D. creditorii debitorelor, an ecspirrtto, şi numiţii n'au răspunsă Bum* debitată nici n’a pn.bat că venitul imobilului pe un anu, este suficietă pemru plata datoriei. Tribunalul prin procesul-verbal de la 21 Martie anul curent No. 9 a jurnalului, au regulată punerea îa vânzare a vorbitului imobil, care după lămurirea luă au procesul-verbal a D. Portărel se cunoaşte scuat în mahalaua lipovinească uliţa târgului Buhuşu, mergătoare spre Romanii, megieşită pe din sosu cu locul D. Lupu Galea şi pe din josu cu D. Froimullerscu Ghitariu, înscrise la No. 95, şi dar conform art 310 din Procedura Civilă, se publică terminul de 3 luni, invitându- se pe muşterii a lo presenta în camera Tribunalului în cea întâiuşioarele 12 după respirarea terminului, socotită de la data Fonel, conform art. 536 combinată cu art. 729 din indicata procedură. Domnii concurenţi şi creditori se vor comforma art. 539 şi 542 din zisa procedură, deşteptându se pe toţi acei ce ar pretinde vreun dreptu de proprietate, usufructii, servitute, chirie, privilegiu, hipoteca sau orice altă dreptă, asupra imobilului urmărită, ca înaintea adjudecaţiei să le arate la Tribunal, căci în urmă nu li se vor mai ţine în samă. No. 5416. D-lă Costachi Toffinescu a carnea domiciliă este necunoscută, este din noă citată pentru 3 Iunie viitor oarele 10 de dimineaţă a se presenta în comuna acestui Tribunal în audienţă secretă pentru a se judeca procesul ce i stă intentată de soţia sa Elena Mironescu pentru divorsu. No. 5179. D. Nicu Canta a caruea domicilie nu este cunoscutu, est din noă citată pentru 30 Mai curentă oarele 10 de dimineaţă să se presinte în camera acestui Tribunal, cu probele ce posedă pentru a se lua în cercetare atât cererea de proprie făcută de Stată în grranţia de 5000 g .Ibent pentru câştiurile neplătite a moşiei Timişeşti, cătă şi opoziţia făcută de D-lă Ali Blanc forţă procuratorele D-nei Eugenia Alcazu, contra acestei proprii făcută de Stată din creanşa de 5000 galbeni a D-nei Anna Balşă, cunoscând că la ne urmam de a se înfăţoşa causa se va resolva în lipse. No. 5827. La 11 a viitoarei luni Septemvrie, urmând a se cerceta procesul, corecţionala piivitor pe Gheorghe Vâleanu pentru că în unire cu alţii ar fi maltratată prin lovituri pe evreulă Iosub Leiba sin Ileiscu, şi fiindcâ domiciliul numitului inculpată este necunoscută, se publică spre ştiinţa sa, că în aratataţii, să se presinte înaintea acestui Tribunal, la orele 10 de dimineaţă, spre a fi interogată şi ascultată în causa , cunoscând că la neurmare de a se presenta, causa se va cerceta în absenţă, conform art. 182 din Procedura Penală. Tribunalul Judeţ. Hoinaru. No. 5438. D. N. Ferariu şi soţia sa Tusiica, cu domiciliul na cunoscută, suntă citaţi prin această una şi singură chiemare, ca la 8 a lunei Iunie viitoru, să se presinte în pretoriul acestui Tribunal spre înfăţoşară în procesul ce suntă inculpaţi pentru furtul unui revolveră în prejudiciul. D. Capitană Gheorghe Luchian, cunoscând că la neurmare se va judeca în lipsă, conform art. 182 Procedura Penală. No. 5097. D. loan Malanga necunoscută unde e domiciliulă, conform art. 75 Procedura Civilă este citată prin aceasta una și singură chemare că la 17 a lunei August viitor să se presinte în pretoriul acestui Tribunală spre înfâţoşere în procesul ce este inculpată pentru că au injuratu şi ameninţată cu un cuţită pe patronulă seu Alecsandru Giosanu, cunoscând că la neurmare se va judeca în lipsă conform art. 182 Procedura Penală. Tribunalul judeţ. Suceava. No. 3417. In conformitatea art. 180 Procedura Penală, frcsându-se din nou termen la 2 lunie viitor 1870 spre cercetarea procesului privitor pe Ilie Basinceanu şi alţii pentru furtul a 4 bol şi fiind că domiciliulu numitului nu se cunoaşte să publică acest termen spre deşteptarea numitului că atunce pe la oarele 11 dinții să se presinte la acesta Tnbunalu spre a asista la cercetarea procesului, căci la din contra procedură se va resolva în lipsă conform art. 182 Procedura Penală. No. 3465. La 9 a lunei luniu unui curent, ficsindu -se termen pentru esaminarea procesului de di- Voi să întentatu de D. loan Grigore Paval contra consoartei sale Buiurandu, si fiind ca domiciliul numitei nu se cunoaste, in basa art. 75 § 6 aliniatulu uluim Procedura Civilă, să publică acest ter nun spre deșteptarea numitei, să se presinte atunce la Tnbunalu ca să se îndeplinească cele prescrise de art. 228 Codul civil, cunoscând că la neurmare se, va căuta procesul in lipse'I No. 3462. La 15 iunie viitoru, sau ficsat termin pentru e«amin»reit procesului de divers irtentat de Sura Leea contra soțului el aamia Farstendichl și fiindcă, domiciliul numitului Farstendichl nu se cunoaște, la basa art. 75 § 6 aliniatul ultim Procedura Civilă, se publicA acesta termin spre deșteptarea numitului.