Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2009 (Anul 21, nr. 5974-5995)

2009-09-12 / nr. 5984

NBĂNĂȚEANĂ Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 5984 - sâmbătă, 12 septembrie 2009 - 16 pagini - 1 leu Băcală l-a invitat pe Băsescu la nuntă Mircea Băcală, prefectul județului Timiș, și-a luat inima-n dinți și a cerut-o în căsătorie pe aleasa inimii sale, alături de care își împarte viața de aproximativ trei ani. Mircea Băcală a afirmat, ieri, că l-a invitat la nuntă și pe președintele țării, Traian Băsescu. Cu toate că este recunoscut pentru plăcerea cu care participă la diferite petreceri și savoarea cu care gustă din diverse produse locale, Traian Băsescu " n" a confirmat participarea la nunta va avea loc, la Timișoara, în 3 octombrie. Pentru orice eventualitate însă, mirele va ține un loc rezervat și pentru președintele țării. Mircea Băcală nu a precizat dacă a apelat la pile la nivel înalt pentru a face această invitație, ținând cont de faptul că deputatul Alin Popoviciu îi va fi naș. (A.T.) Cosmetizările s-au făcut în funcție de buget Școlile timișene întâmpină noul an de învățământ... în nuanțe locale în acest an, Ministerul Educației, Cercetării și bugetare și, respectiv, 6,2 milioane lei, menționați în Inovării a alocat fonduri pentru investiții, reabilitări anexa 3 a normativului, și care reprezintă credite pentru și reparații capitale la doar 78 de unități timișene. Potrivit anul 2010, Aceasta înseamnă că lucrările pot fi informațiilor primite de la Inspectoratul Școlar Județean contractate și pot începe încă de pe acum, însă plata Timiș, între sumele alocate, 3,9 milioane de lei au fost pentru prestații va fi făcută anul viitor, gestionați de primării, 0,9 milioane de lei prin centrele Continuare în pagina 2 Secții de votare speciale In județul Timiș se vor înființa peste o sută de secții de votare pentru alegerile prezidențiale care vor avea loc în această toamnă, a afirmat prefectul județului Timiș, Mircea Băcală. în acest an, nu vor mai exista liste suplimentare la secțiile de votare,în schimb vor fi secții speciale, în fiecare localitate, în Timișoara acestea vor fi amplasate în aeroport, în gări, la autogară, patru în campusurile universitare și, probabil, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Timișoara și Spitalul Municipal Timișoara. O secție specială au cerut și reprezentanții azilului A.M. Guttenbrunn, unde se află circa o sută de persoane cu drept de vot. (A.T.) Ruga Timișoarei, sărbătorită cu fast și joc Consiliul Local și Primăria Timișoara, împreună cu Casa de cultură a municipiului, organizează în acest sfârșit de săptămână cea de-a XIII-a ediție a Rugii Timișoarei. Sărbătoarea coincide cu hramul Catedralei Mitropolitane Sfântul Iosif cel Nou de la Partoș. Timișorenii vor avea parte de o serie de spectacole care se vor desfășura în Parcul Rozelor. Continuare în pagina 4 Tipurile zilei Falsificatorii de carduri au luat, ieri, o gură de oxigen Poieni-Sat, un patrimoniu turistic în continuă degradare Pagina 8 a Poli - Sănătatea Cluj, în 16-imile Cupei României I wwwjrenasterea.ro Școala începe fără Palatul Copiilor_________ Pagina 7