Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2011 (Anul 23, nr. 6583-6608)

2011-09-17 / nr. 6597

Weekend de vară și în acest weekend, vremea se anunță frumoasă și călduroasă pentru locuitorii din zona de vest a țării. Meteorologii prognozează temperaturi de vară, cu valori cuprinse între 29 și 33 de grade Celsius. Astăzi,în Banat, maximele zilei vor ajunge până la 29 de grade Celsius, în timp ce minima nopții va coborî până la 16 grade. Cerul va fi mai mult senin, pe alocuri cu ușoare intensificări de vânt. Mâine, termometrele vor înregistra și 33 de grade Celsius, în special în județul Timiș, însă vântul va sufla cu putere. Noaptea, temperatura va coborî până la 16 grade Celsius. Ceva mai răcoros va fi în județul Caraș-Severin, unde maxima de peste zi nu va depăși 30 grade Celsius, iar cea a nopții nu va trece de 13 grade. De săptămâna viitoare însă, vremea se schimbă, fiind anunțate ploi în toată regiunea de vest, mai ales în zilele de luni și marți. Cu toate acestea, temperaturile nu vor coborî sub 25 de grade Celsius. (G.l.) Nr. 6597 - sâmbătă, 17 septembrie 2011 -16 pagini - 1,5 lei Orizonturi cenușii ▼ Cele câteva mii de tineri care nu au reușit să ia bacalaureatul sunt acum în fața unor opțiuni care nu prea le surâd ▼ Unii vor ajunge în șomaj, alții vor lucra ca muncitori necalificați, în timp ce mulți se gândesc deja să părăsească țara Rezultatele de la bacalaureatul din toamnă au calcul, peste 3.852 de tineri timișeni nu și-au luat fost dezastruoase. Din cei 4.350 de candidați care bacalaureatul. Dintre aceștia, o parte vor îngroșa s-au înscris pentru a susține examenul în toamnă în rândurile șomerilor, iar alții va trebui să-și caute județul Timiș, nu s-au prezentat 1.238 de tineri, iar un loc de muncă 2.614 au fost respinși. Așadar, potrivit unui simplu Continuare în pagina 5 Sirienii din Timișoara cer schimbarea regimului de la Damasc Peste 5.000 de morți, zeci de mii de răniți și refugiați! Salvați poporul sirian!", "Poporul sirian cere guvernului român blocarea activelor ambasadorului Siriei!", "Assad,măcelarul copiilor", "Auzi? Poporul nu te mai vrea", s-a putut citi, în după-amiaza de ieri, pe pancartele purtate de câteva zeci de protestatari sirieni, adunați pe platoul din fața stadionului "Dan Păltinișanu". Continuare în pagina 3 Poluare peste limite, în centrul Timișoarei Reprezentanții Direcției de mediu a Primăriei Municipiului Timișoara au realizat, seri, măsurători ale calității aerului pe strada Vasile Alecsandri. încă de la instalare, aparatul care înregistrează nivelul zgomotului a indicat depășiri ale limitei admise. S-au făcut, de asemenea, prelevări pentru determinarea ulterioară, în laborator, a nivelului de praf din atmosferă. Mâine, se vor face din nou măsurători ale calității aerului, pentru a se realiza comparații între datele obținute în condițiile în care nu era închisă circulația rutieră și cele de după oprirea traficului. Reamintim că, de ieri de la ora 16, și până duminică seara, sa închis circulația în zona Cetate, acțiunea făcând parte din seria manifestărilor dedicate Săptămânii Mobilității Europene. S. FLORESCU Titlurile Primarul din Deta, audiat de DNA în calitate de martor Pagina Timișorenii, "curentați" de Enel Pagina Ruga dă peste cap programul primăriilor Pagina P agina 2 Grădinița din Satchinez ar putea fi redeschisă www .renaștereajoj