Renaşterea Bănăţeană, mai 2012 (Anul 24, nr. 6783-6808)

2012-05-23 / nr. 6801

Probleme cardiace pentru Nicolae Robu Nicolae Robu, candidatul PNL la Primăria Timișoarei, a fost internat de urgență la Institutul de Cardiologie de la Pădurea Verde. Robu s-a simțit rău în ultima perioadă, fapt pentru care a apelat la un control medical. In urma primelor investigații, medicii au decis internarea lui Nicolae Robu, pentru efectuarea unor analize complete. Deocamdată, nu s-a stabilit un diagnostic, așteptându-se rezultatul analizelor medicale. Biroul de presă al PNL Timiș a confirmat că Nicolae Robu se află în spital din cauza unor afecțiuni cardiace. Investigațiile medicale se află în derulare, în funcție de rezultate urmând a se lua o decizie în privința implicării candidatului PNL în campania electorală. Echipa de campanie a anunțat că, din discuțiile purtate cu medicii, s-a ajuns concluzia că nu se pune problema atragerii lui Nicolae Robu din cursa electorală. Astăzi, medicii vor avea o imagine completă a stării de sănătate a lui Nicolae Robu, urmând a stabili și tratamentul care se impune. SILVIU FLORESCU www .renaștereajo Parcul Rozelor a fost redeschis După mai multe luni de lucrări de reabilitare din bani europeni, Parcul Rozelor din Timișoara a fost ieri redeschis. Ceremonia de tăiere a panglicii a avut loc într-un cadru restrâns și a fost tulburată doar de ploaie, întrucât Strada Trandafirilor a fost blocată de autoturisme ale poliției locale și doar poarta prin care au intrat oficialitățile a fost deschisă, celelalte fiind bine închise cu lacăte. Inaugurarea propriu-zisă a fost precedată de o slujbă de sfințire, oficiată de un sobor de preoți, iar după tăierea panglicii, au fost eliberați spre cei câțiva porumbei albi. Costul lucrărilor de finanțare a inclus: fonduri europene (3,65 milioane de lei), bani din bugetul local al Timișoarei (976 de mii de lei), TVA-ul aferent ridicându-se la 969 de mii de lei, în parc au fost refăcute spațiile verzi, fiind plantați 9.000 de trandafiri, s-a realizat un sistem nou de irigare, s-au refăcut aleile și rețeaua de iluminat. Continuare în pagina 2 Titlurile zilei Caravana "Bookland" s-a oprit și la Timișoara Noul prefect a fost instalat — în funcție Premii peste premii 1st "Renașterea bănățeană" Te abonezi și câștig fii "Renașterea bănățeană" continuă să ofere premii substanțiale. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției distanța de abonament in original, pentru luna iunie 2012, care va participa la toate cele cinci concursuri: weekend la Buziaș, televizor, aspirator, telefon mobil și bani. Câștigurile sunt: 4 weekend-uri la Buziaș, 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerile la sorți vor avea loc săptămânal, pentru televizor, și o dată pe lună, pentru celelalte patru concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Menționați pe plic numărul de telefon la care puteți fi contactat! televizoare Prețul abonamentului pentru luna iunie 2012 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/ lună. Abonamentele pe luna iunie 2012 se pot face până marți, 29 mai 2012, la oficii și la factorii poștali, și până joi, 31 mai 2012, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați fată de vânzarea cu bucata economisip, lunar, 21 lei (14 numere de ziar) telefoane mobile4 la weekend-uri Buziaș