Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-21 / nr. 7001

luni, 21 ianuarie 2013 Magazin Rod Stewart, în formă maximă la 68 de ani Rod Stewart pare că nu vrea să îmbătrânească și se menține într-o formă fizică deosebită. Artistul a împlinit 68 de ani pe 10 ianuarie. Cu toate acestea, cântărețul nu lasă deloc să se vadă vârsta sa înaintată. El a fost surprins în oraș, în Beverly Hills, alături de fiica sa Kimberly (33 de ani) și de nepoata sa Delilah. îmbrăcat elegant, la sacou și cămașă, celebrul cântăreț și-a plimbat nepoata, care se afla în cărucior. Rod Stewart are opt copii și o singură nepoată. Cântărețul britanic a mărturisit, la sfârșitul lunii octombrie a anului trecut, într-un interviu, că a consumat cocaină, el și Ronnie Wood, fostul său coleg din trupa Faces, obișnuind să folosească supozitoare cu acest drog pentru a nu-și distruge nasul. Rod a precizat atunci că niciodată nu a fost dependent de cocaină. "N-am fost niciodată la dezintoxicare. Familia și relațiile mele nu au fost afectate. Eram doar un consumator social", a declarat acesta. Rod Stewart este cunoscut pentru numeroase hituri, inclusiv pentru "Do You Think I'm Sexy?" și "Maggie May". El este unul dintre cei mai bine plătiți artiști din lume. Turneul susținut de veteranul muzicii britanice în 2007 l-a plasat pe acesta pe locul al șaptelea în topul celor mai profitabile serii de concerte ale anului respectiv, cu încasări de 49 de milioane de dolari. Justin Bieber a scăpat de un proces costisitor i se cereau daune de nouă milioane de dolari Procesul intentat cântărețului Justin Bieber de către o femeie care pretindea daune de nouă milioane de dolari, pentru că auzul i-ar fi fost txantiv afectat în urma participării, în 2010, la unul dintre concertele artistului, a fost anulat. O sursă a declarat pentru că Stacey Betts a înanintat documentele prin care cerea închiderea cazului, invocând lipsa unui avocat și astfel imposibilitatea de a merge mai departe cu procedurile de rigoare în acest sens, însă, deși a renunțat, femeia este de părere că acuzațiile pe care i le-a adus cântărețului canadian sunt perfect întemeiate. Aceasta spune că, în 2010, când a participat alături de fiica ei la un concert al artistului în vârstă de 18 ani, acesta ar fi generat în rândul fanilor o așa fenezie încât volumul țipetelor acestora i-au afectat auzul. Cazul a fost închis în ziua în care reclamanta, Stacey Betts, a înaintat cererea. Justin Bieber, care a copilărit în orașul Stratford din provincia canadiană Ontario, dar care în prezent locuiește în Statele Unite, reprezintă una dintre marile surprize ale galei American Music Awards 2010 - unde a câștigat patru trofee - , dar și ale ultimilor doi ani. Albumul său de debut, intitulat "My World 2.0", s-a vândut în aproape două milioane de exemplare în Statele Unite ale Americii. Renașterea bănățeană 15 Batmobilul din serialul dedicat celebrului erou Batman a fost vândut, sâmbătă, la o licitație în Arizona. Cel care a cumpărat automobilul, Rick Champagne, este pasionat de celebrul supererou și a plătit impresionanta sumă de 4,2 milioane de dolari pentru a pleca acasă cu mașina în care au stat actorii Adam West și Burt Ward, între 1966 și 1968. "Chiar mi-a plăcut Batman în copilărie și am venit aici să cumpăr mașina" , a declarat Champagne. "Mă bucur că am putut să o cumpăr, este un vis devenit realitate", a spus el. Aceasta a fost prima licitație la care a fost expusă mașina. Pe lângă prețul efectiv al automobilului, cumpărătorul va trebui să plătească și 420.000 de dolari taxe. Batmobilul este inspirat de Lincoln Futura, construit în 1955 în Italia de Ford Motor Co. în 1965, modelul mașinii a fost cumpărat de George Barns pentru un dolar, acesta transformând vehiculul în 15 zile, cu un buget de 15.000 de dolari. "Am vrut ca mașina să fie o personalitate în acest serial, să fie și ea un star și chiar a devenit un star", a declarat Barris, în vârstă de 87 de ani, înainte de licitație. Acesta a adăugat că, după terminarea serialului, mașina a fost prezentată în Statele Unite ale Americii, în cadrul unui turneu, și chiar a fost expusă într-un showroom în California. HYPERCLINICA MedLife •servicii medicale integrate , la peste 25 de specialități; •medici cu expertiză; • laborator; •radiologie B-dul. Ion Dragalina nr. 37 A www.medlife.ro Batmobilul din serialul "Batman", vândut la licitație Film biografic despre Lance Armstrong Johnny Depp, părăsit de iubita bisexuală Compania celebrului J.J. Abrams a cumpărat drepturile pentru ecranizarea biografiei lui Lance Armstrong. Fostul sportiv, a cărui celebritate a ajutat la crearea unei fundații ce a strâns milioane de dolari pentru lupta împotriva cancerului, a recunoscut,într-un interviu acordat lui Oprah Winfrey și difuzat joi, că a folosit substanțe interzise. Mărturisirea lui Armstrong este o premieră, după ce sportivul, care a deținut recordul de a fi câștigat de șapte ori consecutiv Turul Franței, a negat în nenumărate rânduri că ar fi apelat la asemenea metode. Cartea "Cycle of Lies: The Fall of Lance Armstrong" scrisă de un reporter al The New York, Times Juliet Macur, documentează recuperarea lui Armstrong după cancer, întoarcerea la ciclism și decăderea, după ce i s-au retras titlurile. Cartea va apărea în iunie, la HarperCollins. Nici Paramount și nici firma lui Abrams, Bad Robot, nu au remis comentarii referitoare la știrea potrivit căreia ar fi cumpărat drepturile de ecranizare a cărții. Abrams este producătorul și regizorul filmului "Star Trek into Darkness", care este distribuit de Paramount și este programat să apară în mai. Starul Johnny Depp este deprimat după ce iubita sa, Amber, l-a părăsit. Actorul în vârstă de 49 de ani, și iubita lui, de 26 de ani, s-ar fi despărțit după o relație care a durat șapte luni. "Nu a mai fost așa de depresiv de foarte mult timp. Era îndrăgostit până peste urechi de Amber. Insă, atunci când părea că și aceasta începea să îi răspundă la sentimente, relația lor s-a răcit. Păreau fericiți și vorbeau despre căsătorie și copii. Dar Amber s-a săturat repede de el și de toanele lui", a declarat o sursă apropiată cuplului. Despre relația lui Depp cu bisexuala Amber s-a vorbit în iunie, imediat după ce actorul s-a despărțit de soția sa, cântăreața și actrița Vanessa Paradis. Johnny și Amber s-au cunoscut pe platourile de filmare ale peliculei "The Rum Diary", iar relația lor a durat până de curând, când Amber a anuțat că a decis că vrea să rămână singură. Deși Depp ar fi făcut mai multe încercări să îi reintre în grații, acestea au fost nereușite.