Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-24 / nr. 7004

joi, 24 ianuarie 2013 Magazin Turneul nostalgicilor Trupele americane New Kids on the Block și Boyz II Men vor susține un turneu comun în America de Nord, în vara anului 2013. Cei cinci membri ai New Kids on the Block (NKOTB), care în prezent au vârsta de circa 40 de ani, au anunțat marți că vor susține un concert în vara acestui an, alături de alte două trupe americane de băieți - 98 Degrees și Boyz II Men, informează dailymail.co.uk. Turneul va începe în Connecticut pe 31 mai, și se va încheia în Minnesota pe 13 iulie. Considerat a fi un turneu "al nostalgicilor", evenimentul va reuni formații care au avut succes în trei decade diferite: NKOTB, în anii 80, Boyz II Men, în prima parte a anilor 90, și 98 Degrees, care au cunoscut faima în 1997. Shakira și Pique au devenit părinții unui băiețel Cântăreața columbiană Shakira și fotbalistul spaniol al echipei FC Barcelona, Gerard Pique, au anunțat, marți seară, pe Twitter, nașterea primului lor copil, un băiețel, într-un spital din capitala Cataluniei. "Suntem fericiți să anunțăm nașterea lui Milan Pique Mebarak, fiul Shakirei Mebarak și al lui Gerard Pique, născut la 22 ianuarie, la ora 2136 (20:36 GMT) la Barcelona, în Spania”, au scris cei doi pe rețeaua de socializare. Milan cântărește trei kilograme, iar "mama și fiul sunt perfect sănătoși", au afirmat cei doi părinți. Ca și tatăl lui, Milan este încă de la naștere fan al clubului de fotbal FC Barcelona. Cotidianul catalan Sport a precizat că nașterea a avut loc prin cezariană, la clinica Teknon din Barcelona. Bradley Cooper ar dori să joace rolul lui Lance Armstrong Actorul nominalizat la Oscar Bradley Cooper a declarat că și-ar dori să joace rolul lui Lance Armstrong într-un film despre viața ciclistului. Bradley Cooper, care a jucat în "Scenariu pentru happy-end" și "Marea mahmureală" și care este nominalizat anul acesta la Oscar pentru prestația din cel dintâi film, a declarat pentru BBC că ar fi interesat de* rolul lui Lance Armstrong. "Cred că este fascinant. Este un personaj interesant", a spus Bradley Cooper despre Lance Armstrong. Paramount Pictures pregătește un film bazat pe viața ciclistului care a câștigat de șapte ori Turul Franței și căruia i s-au retras titlurile după ce s-a dovedit că s-a dopat în timpul competițiilor. Studiourile Paramount nu au anunțat încă distribuția filmului, iar Cooper a spus că nu a primit o ofertă oficială în acest sens. Alte nume vehiculate pentru acest rol mai sunt Matt Damon, Jake Gyllenhaal, Michael Fassbender și Christian Bale, "îmi amintesc că Matt Damon voia să lucreze la filmul după autobiografia (lui Armstrong - nr.) în urmă cu câțiva ani", a spus Cooper. "Miar plăcea să joc personajul acesta. Mi-ar plăcea să fac ceva de genul acesta. Este fascinant", a adăugat actorul. Prima super-mașină de producție arabă costă 3,4 milioane de dolari Săptămâna viitoare, W Motors, o companie cu sediul în Beirut, va prezenta prima super-mașină de producție arabă - Lykan Hypersport 2013. Vehiculul va fi prezentat la Qatar Motor Show, care începe pe 29 ianuarie. Mașina are un motor cu șase cilindri în linie, ce poate dezvolta 750 de cai putere. Poate ajunge de la zero la 100 km/h în 2,8 secunde, iar viteza maximă este de 390 de kmh. Lykan Hypersport se încadrează, în același timp, în pasiunile și gusturile zonei din care provine, pentru că din dotări nu lipsesc aurul, diamantele și hologramele 3D, sistemul optic beneficiază de o peliculă de diamant, interiorul este din piele cusută cu fir de aur. Prețul anunțat este de 3,4 milioane dolari, care include și service disponibil 24 din 24, dar și un ceas Special Edition Cyrus Klepcys în valoare de 200.000 de dolari. Renașterea bănățeană 15 Aniversări VICTOR MARCO SCHIPOR este pentru noi un eveniment plin de bucurie, îți urăm "La mulți ani", fericire, sănătate și să ai parte de tot ce e mai bun în viață. Bunicii Aurică și Aurica Cercel..(ap257/3782) . Azi, la împlinirea a 9 anișori a nepoțelului nostru drag YouTube a câștigat bani grei din videoclipul "Gangnam Style" Unul dintre succesele muzicale ale anului 2012 a generat venituri de 8 milioane de dolari pentru YouTube, după ce a fost vizionat de peste un miliard de ori, a anunțat compania Google, care deține site-ul. Clipul "Gangnam Style", al cântărețului sud-coreean Psy, a generat venituri de 8 milioane de dolari pentru YouTube. Directorul financiar al Google, Nikesh Arora, a făcut public acest lucru într-o conferință de presă după publicarea rezultatelor financiare ale grupului pe ultimul trimestru al lui 2012, vorbind și despre posibilitatea de a obține încasări publicitare din platforma YouTube. In decembrie, clipul "Gangnam Style" a depășit pragul de un miliard de vizualizări pe YouTube, iar marți acesta afișa 1,23 miliarde de vizualizări. în ascensiunea lui fulminantă, "Gangnam Style" a depășit alte câteva videoclipuri celebre, precum "On the Floor" al cântăreței Jennifer Lopez și "Love the Way You Lie" al rapperului Eminem. Parodiind viața bogătașilor dintr-un cartier exclusivist din Seul, capitala Coreei de Sud, clipul a fost vizualizat sau parodiat la rândul lui de persoane celebre, precum președintele american Barack Obama, secretarul general al Organizației Națiunilor Unite și compatriot al rapperului Psy, Ban Ki-moon, artistul-disident chinez Al Weiwei și primarul Londrei Boris Johnson. Psy, al cărui nume real este Park Jae-Sang, este cu adevărat adulat în țara lui pentru succesul planetar al piesei sale și a fost decorat în luna noiembrie 2012 cu una dintre cele mai prestigioase recompense naționale, Ordinul Meritului Cultural Okgwan. Beyonce, acuzată de playback Beyonce este acuzată că la ceremonia de învestire a lui Barack Obama în funcția de președinte al Statelor Unite a făcut playback la intonarea imnului SUA. La ceremonia de învestitură, Beyonce a fost acompaniată de Orchestra Marinei Americane, care se pare că a imitat intonarea imnului, relatează New York Post. "O, Doamne! Ești prietenă apropiată cu Michelle și ai mimat cântarea imnului! îmi vreau cele trei minute înapoi", a declarat un apropiat al familiei Obama.