Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2013 (Anul 25, nr. 7213-7239)

2013-10-18 / nr. 7228

□BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7228 - vineri, 18 octombrie 2013-16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 2 lei Și dascălii se pregătesc de grevă Nemulțumiți că guvernul și USL nu și-au îndeplinit promisiunile din timpul campaniei electorale, membrii Federației Sindicatelor Libere din învățământ (FSLI) vor ieși în stradă la sfârșitul acestei luni. Profesorii vor protesta în fața sediului guvernului și a sediului USL din București; în paralel, în zilele de 28, 29 și 30 octombrie, dascălii din toată țara vor intra în grevă japoneză, purtând o banderola albă la braț; în tot acest timp, liderii de sindicat vor participa la negocieri, iar dacă nu se va ajunge la un numitor comun, în data de 6 noiembrie se va organiza un miting de protest la București, care va fi urmat de un marș. Marian Uță, membru în colegiul național al FSLI, reprezentând Sindicatul învățământului Preuniversitar din județul Timiș, ne-a declarat: "Miercuri am participat la consiliul național și am decis ca într-una din zilele de 28, 29 și 30 octombrie să organizăm o grevă japoneză". Continuare în pagina 2 www .renașterea .ro Acuzații grave la adresa Colterm mu Liderul sindical Victor Ghenea a prezentat ieri o serie de ilegalități și abuzuri comise de conducerea societății care livrează căldură timișorenilor Acuzații grave la adresa societății de termoficare Colterm au fost lansate ieri chiar din interiorul instituției. Victor Ghenea, lider sindical în cadrul societății, a organizat o conferință de presă în care a prezentat o serie de ilegalități și abuzuri comise de actuala conducere, în frunte cu directorul general Petrică Pampu. Ghenea spune că s-au făcut mai multe disponibilizări sub amenințare și intimidare, pentru ca apoi să fie angajate persoane cu relații la conducere. Conform liderului sindical, printre acestea s-ar afla și directorul tehnic, care ar fi fost instalat în funcție doar pentru că era nașul lui Pampu. Victor Ghenea susține că un alt personaj aflat în grațiile conducerii a primit un cumul impresionant de funcții, pentru a avea venituri colosale. Continuare în pagina 3 O toamnă bogată în premii la "Renașterea bănățeană" Cotidianul "Renașterea bănățeană" oferă câștiguri atractive abonaților din luna noiembrie. Cei care se abonează la ziar pot câștiga unul dintre cele 24 de premii puse la bătaie de cel mai citit cotidian din județul Timiș. Astfel, abonații din luna noiembrie au șansa de a câștiga sejururi la Buziaș, unde pot îmbina relaxarea cu tratamentul, dar și un sejur de neuitat larga, orașul cu un farmec ieșit din comun. Rămân valabile și celelalte premii tradiționale ale ziarului (patru televizoare, trei aspiratoare, trei telefoane mobile și zece câștiguri a câte o sută de lei). O săptămână de refacere (cazare și trei mese z " Prețul abonamentului pentru luna noiembrie 2013 este de 20 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 20 de lei/lună. Abonamentele pe luna noiembrie 2013 se pot face până marți, 29 octombrie, la oficii și la factorii poștali, și până joi, 31 octombrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisiți, lunar, 30 de lei (15 numere de ziar) Pagina 2 Povestea de succes numită ELBA, în fața unui nou început Directorul spitalului "Athena" a fost arestat preventiv Castelul Nako a fost readus în proprietatea publică