Renaşterea Bănăţeană, mai 2014 (Anul 26, nr. 7388-7413)

2014-05-23 / nr. 7406

□BANATEANA Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7406 - vineri, 23 mai 2014-16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Taxele și impozitele nu cresc în 2015 Conform deciziei Consiliului Local Timișoara, aprobată la ședința în plen din această lună, au fost stabilite taxele și impozitele pentru anul 2015. Nici executivul primăriei și nici aleșii timișorenilor nu au avut vreo propunere de mărire a birurilor, astfel că acestea vor rămâne la nivelul din acest an. De asemenea, vor fi menținute procedura, criteriile și condițiile de acordare a scutirii la plata impozitului pe clădiri pentru proprietarii care îndeplinesc prevederile legale (au venituri mici sau beneficiază de legi speciale) sau care efectuează lucrări de reabilitare termică. în Timișoara au fost introduse, din 2014, două noi taxe speciale: taxa de tranzit și taxa de poluare. Dacă taxa de tranzit (pentru autovehiculele de peste 7,5 tone care trec prin oraș în loc să folosească centura) nu a prea avut succes, interdicția servind pentru aplicarea de amenzi, pentru taxa de poluare,în valoare de 500 de lei, există circa 6.000 de firme plătitoare. (D.D.) www .renaștereajo Trei legi pentru o singură urnă Având în vedere că în data de 25 mai vor avea loc, în județul Timiș, trei tipuri de alegeri pentru Parlamentul European, parlamentare parțiale și locale parțiale - urna specială (mobilă) va putea fi solicitată respectându-se trei legi diferite. Prefectura Timiș precizează că, pentru alegerile europarlamentare, alegătorii netransportabili din motive de boală sau invaliditate care doresc să voteze prin intermediul urnei speciale vor înainta cererea scrisă la biroul secției de votare unde sunt înscriși în copia de pe lista permanentă potrivit domiciliului în preziua alegerilor (24.05.2014), între orele 18-20. Cererea va fi însoțită de copii ale unor acte medicale sau alte acte oficiale din care să rezulte că persoanele respective sunt netransportabile, urmând a fi aprobată de președintele biroului electoral al secției de votare, în data de 25.05.2014, o echipă formată din cel puțin doi membri ai biroului electoral, însoțită de pază, se va deplasa cu o urnă specială și cu materialul necesar votării - ștampilă cu mențiunea "VOTAT" și buletine de vot la locul unde se află alegătorul, pentru a se efectua votarea. Alegătorii netransportabili internați în spitale sau azile/cămine de bătrâni vor înainta cererea de a vota (însoțită de actele doveditoare), dacă au domiciliul în localitate și în raza teritorială a secției de votare în care se află unitatea în care sunt internați, către secția de votare respectivă. Continuare în pagina 3 Titlurile zilei Timișorenii din zona Campus Universitar Medicină au nevoie de locuri de parcare Premierul, în vizită la Timișoara FALT face precizări referitoare la debranșare Un om politic de bună credință și cu principii sănătoase Un om care nu a intrat în politică pentru foloase materiale Un om împlinit, care a muncit toată viața și acum simte nevoia să facă ceva pentru copiii și bătrânii noștri Un om de al vostru, care vă vrea binele Un om care își dorește o clasă politică bazată pe valori morale, nu pe minciună, demagogie și hoție Un om din afara clientelei politice, care nu a avut afaceri cu statul "Când drepții vorbesc, se bucură poporul, iar când stăpânesc cei fără de lege, poporul suspină" 'VA Îndemn să alegeți cu sufletul curați DacA In tot ceea ce facem punem mult suflet, putem privi viața cu mai mult cura) !"