Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2014 (Anul 26, nr. 7516-7542)

2014-10-10 / nr. 7524

□BANATEANA Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7524 - vineri, 10 octombrie 2014 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Bani pentru spitalele Timișoarei Cele cinci milioane de lei promise de ministrul sănătății pentru Spitalul de Copii "Louis Țurcanu" au fost deja trimise la Timișoara și vor putea, în curând, să fie cheltuite. Anunțul a fost făcut ieri, când Nicolae Bănicioiu a efectuat o vizită în orașul de pe Bega, unde s-a întâlnit cu managerii celor mai importante unități sanitare din municipiu, cu oficialitățile județene și cu prof. univ. dr. Horia Vermeșan, șeful Direcției de Sănătate Publică Timiș. întrunirea a avut loc la Spitalul Județean, iar ministrul a ținut să precizeze că rectificarea bugetară a oferit parte din banii necesari modernizării unităților spitalicești timișorene. "Se pare că am fost acuzat că aș fi mințit și n-aș fi dat banii pentru Spitalul «Louis Țurcanu». Nu este așa. Cele cinci milioane au ajuns la destinație și, după facturile de decontare, vor putea fi folosiți. Continuare în pagina 41 www .renaștereajo] Am dat lovitura sau ne-am fraierit? Mulți timișoreni se întreabă dacă stația de filtrare recent instalată în zona centrală a orașului chiar ne ajută să respirăm un aer mai curat sau este vorba de încă o afacere bulgărească a municipalității în urmă cu o săptămână, primarul Nicolae Robu anunța, cu satisfacție nedisimulată în glas, că Timișoara a bifat încă o premieră națională: instalarea în Piața Sfântul Gheorghe a primei stații de filtrare a aerului în spații deschise din România! Vestea a fost consemnată ca atare de mass-media, care a luat de bine declarațiile reprezentanților municipalității, ale producătorului italian, respectiv ale distribuitorului român. Nici n-a mai contat că stația cu pricina costa aproape 200.000 de euro cu tot cu TVA, o sumă nu de colea... Mult mai interesante decât știrea seacă în sine au fost, însă, reacțiile internnuților, care, pe diverse site-uri, au criticat cu vârf și îndesat premiera anunțată cu atâta vâlvă de municipalitate. Ignorați de autoritățile fericite că au mai încheiat o afacere spre binele timișorenilor, evidenți internauții au rămas cu comentariile, în timp ce stația respectivă și toți cei care au montat-o acolo își văd de treabă bine mersi. Continuare în pagina 6 11/25 CURSUL VALUTAR 14,4061 lei 136,2750 lei/gram V-urile pentru Reșița se imte pe e-mail: cristina.c.boi V-urile pentru Lugoj. cor Autoliv Titlurile zilei Analize gratuite la Spitalul Județean Paginia 2