Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2016 (Anul 28, nr. 8173-8195)

2016-12-03 / nr. 8174

Vânt și soare cu dinți în vestul țării Chiar dacă avertizarea meteorologică referitoare la rafale puternice de vânt și ninsori însemnate cantiativ, valabilă pentru Banatul de munte, a expirat azi-noapte, nu se poate spune că vom avea o vreme foarte prietenoasă. Cu toate acestea, temperaturile se vor încadra în parametrii normali pentru această perioadă a anului. Astăzi, vântul va continua să sufle, dar o va face ceva mai slab, cerul va fi variabil, cu nori trecători, însă temperaturile vor indica instalarea iernii. Astfel,în timpul nopții vom avea în termometre de la -7 la -4 grade Celsius, iar la miezul zilei, de la 2 la 5 grade. Mâine, cerul va fi senin, dar va fi și mai frig, în special noaptea, cu temperaturi minime cuprinse între -11 și -4 grade Celsius, în timp ce maximele se vor situa tot între 2 și 5 grade. Vremea rece se va menține până la mijlocul săptămânii viitoare. (D.D.) Retailerii își intensifică ofensiva împotriva produselor românești Regula unui minim de 51 la sută mărfuri românești existente pe rafturile hipermarketurilor, care ar trebui să intre în vigoare din ianuarie, ar reprezenta, fără îndoială, o victorie a producătorului autohton. Lobby-ul retailerilor împotriva acestei rigori este, însă, unul puternic, și avem de-a face și cu centre puternice dinspre oficialii Comunității Europene (CE). Recent, a fost adusă în discuție o scrisoare oficială din partea CE, adresată ministrului agriculturii, Achim Irimescu. S-ar vorbi, în document, despre o sugestie privitoare la reducerea - dacă e posibil chiar eliminarea procentajului obligatoriu de mărfuri românești, cerându-i-se ministerului de resort să-și asume răspunderea pentru o eventuală distorsionare a liberei concurențe. Continuare în patima 2 res Aviația Utilitară zboară, "din păcate", tot prin ceață Aeroportul Utilitar Timișoara este situat în partea de nord-vest a municipiului, cunoscut și sub numele de Aerodromul Cioca. A fost construiterioada dintre cele două războaie mondiale, ca aeroport al orașului Timișoara, fiind utilizat de LARES, Aviasan, iar între 1941-1944, chiar și de Luftwaffe. în anul 2003 a trecut în proprietatea Consiliului Județean Timiș din patrimoniul Autorității pentru Privatizare și Administrarea Participațiilor Statului (APAPS). ....Continuare in towina 4 ritm aiert de creștere economică în Timiș Dacă aruncăm o privire în statistici, putem observa că economia județului Timiș își continuă ritmul alert de creștere. Cel mai recent buletin al Direcției Regionale de Statistică înregistrează, în septembrie, un spor de 18,5 la sută, comparativ cu luna precedentă, la indicatorul producției industriale. Continuase w puțiin a 6ic