Wanted, 2000 (6. évfolyam, 1-12. szám)

2000 / 5. szám

A didi óta... Kerozin Biztos nem lepődik meg a kedves olvasó, hogy a teológia-pornográfia sza­kon végzett újságíró és a hangtechnikai csodákat forgalmazó kereskedő egyáltalán nem jár diszkóba és nem sűrűn nézi a magyar zenetévéket. De biztos azon sem lepődik meg, hogy a Wanted e két doyenje valamilyen rej­télyes kényszerből fakadóan a sikeres diszkócsapat után veti magát, hogy a magyar popélet debreceni szekcióját is lelkiismeretesen empirikus vizsgá­lat alá vegye. Volt már Kozsó, Picasso Branch a Gray-bébé párossal, Kamarás Iván sissóval, úristen, kire pazarolják a papírt már megint ezek a barmok a Pearl Jam meg az Erik Truffaz helyett? A Kerozinra? Tényfeltáró újságírás? Meg nem veszem az új­ságot legközelebb! FOTÓK STB.) Wanted: Bocs, de mivel mentek? Mi a hajtóanyagotok? Kerozin: Reggelente benyomunk egy capuccinót, de ennyi, még kávét is ritkán iszom. Amikor az Overdrive-ban játszot­tunk, ami nem más, mint egy gitártorzító, és énekre hasz­náltuk, ugrott be a Kerozin név. Divatos volt akkoriban a gépzene és mi elég érdekes hangzást értünk el evvel. So­kat buliztunk akkoriban Kelet-Magyarországon, Debre­cenben. Egy koncerten elkezdtük üvölteni a közönséggel együtt, hogy „kismalac, kismalac engedj be...!”, s evvel a számmal megszületetett egy új banda, egy új CD, s nevet változtattunk. A Kerozin közepén van egy 0 betű, aminek nagyon szép malacfület és orrot lehet rajzolni. Ha a didik állnak, akkor dedikálunk, vagyis az aláírásunkba is beleraj­zoljuk a malackát. Wanted: A didik nagy barátai vagyunk mi is, ezért kérdez­zük, hogy minden didi durva? A személyes viszonyulásodat is kérdezem. K: A durva didik pont nem durvák. Vagyis kilencven centi fölött már durva­ jó. Engem ez nem nyomaszt, el tudok kép­zelni bármekkorát is. W: Többször is megéneklitek a szilikont. Megbocsátható bűn vagy a természet szava? K: Nem hogy megbocsátható, hanem sok helyen alapköve­telmény. Ha megnézed a pornófilmeket, aminek mind­annyian nagy rajongói vagyunk (a szerkesztők egyetértően bólogatnak), abban már nem találsz természetes mellet. W: Műnők mászkálnak a placcon mostanság? K: Sok szilikonos durva didi van, amiben lehet is csalódni. Én már csalódtam. Hanyatt fekve tökéletes, négykézláb durva. A mell technológiáját még nem dolgozták ki igazán. W: Hallgatva a zenéteket, ugyanez a kettőség érződik. Egy­részről nagyon kemény, másrészről van benne valami­féle udvariasság, illetve elvicceli a lecsóba csapást. K: Az emberek egy része azt mondja, hogy ahhhh, Durva DiDi!!!, a másik része meg súlyosan elítéli ezt. A számot az interneten látható Tommy Lee és Pamela Anderson-Lee kettőse inspirálta. W: A zene-szöveg viszonylatában is ezt a kettőséget érzem. A szöveg inkább ganxstás, míg a zenében retro lobog. K: Ezek nem fel-, hanem átdolgozások. A szövegeitől kero­­zinos a cucc, a zene sem mellékes, de azok már bevált rit­musok és harmóniák. Vagyis a szolidabb csapatok és a Ganxsta között helyezkedünk el. Ez így alakult a szemé­lyiségünk miatt, meg nem is akarunk gusztustalanok lenni, de a konszolidált viselkedésmód is távol áll tőlünk. W: A lemezborítón édesanyátoknak köszöntök meg min­dent. Ők hallották a Durva didi slágert? Mit szóltak? Diszkográfia: Kismalac {1998} Durva didi {1999} Hugacsaka maxi {2000} (CD-ROM-OS VERZIÓ, REMIXEK, BIOGRÁFIA.

Next