Sălăjeanul, ianuarie-martie 2013 (Anul 10, nr. 2218-2277)

2013-01-18 / nr. 2227

Vineri, 18 ianuarie 2013 SPORT HC Zalău a transferat o jucătoare de lot național Mones SABOU HC Zalău a transferat, la începutul acestei săptămâni, o jucătoare de lot național, în vârstă de numai 17 ani, Ana Maria Tănăsie - locul 4 anul trecut cu naționala României de tineret la Campionatul Mondial, a făcut, la începutul acestui an, pasul spre HC Zalău. Ana Maria Tănăsie, noua jucătoare a echipei sălăjene, este considerată de specialiști una din cele mai talentate junioare ale lotului național, cu peste 30 de selecții și peste 100 de goluri marcate în jocurile internaționale în care a îmbrăcat tricoul echipei naționale. Descoperită ca și sportivă de Ioan Feier, antrenor la Clubul Sportiv Școlar Hunedoara, noua extremă stângă a grupării de la poalele Meseșului a evoluat în ultima perioadă la echipa Centrului Național de Excelență de la Râmnicu Vâlcea, iar la ultima ediție a Campionatului Mondial de tineret, competiție ce a avut loc în perioada 16-26 august 2012, în Muntenegru, Ana Maria Tănăsie a jucat, alături de naționala României, pentru medaliile de bronz. Din păcate, tricolorele au pierdut partida care ar fi putut să le aducă o medalie, scor 36 - 30, în fața echipei naționale a Norvegiei. Născută în data de 6 aprilie 1995, Ana Maria este un real talent, este ambițioasă, modestă și va evolua din acest sezon pentru HC Zalău. „Am luat o jucătoare tânără, chiar foarte tânără, dar cu calități fizice deosebite, care, cred eu, în următorii doi ani, maxim trei, când va termina activitatea la lotul de tineret, va ajunge și la echipa națională de senioare și, în viziunea mea, chiar și la jocurile olimpice, dacă echipa națională se va califica acolo. Oricum, eu cred că la campionatul mondial din 2015 va fi prezentă și va fi o jucătoare de bază”, a declarat Gheorghe Tadici reporterului Sălăjeanul TV Ana Maria Tănăsie a efectuat deja primele antrenamente sub comanda lui Gheorghe Tadici și ar putea debuta pentru noua sa echipă chiar azi, în jocul pe care HC Zalău îl va disputa în compania echipei Universitatea Jolidon Cluj. HC Zalău urnește victoria în derbyul etapei a X-a Azi, ora 18:00. HC Zalău - Universitatea Jolidon Cluj Pauza competițională prilejuită de participarea echipei naționale de senioare a României la campionatul European din Serbia se încheie azi și pentru elevele lui Gheorghe Tadici. HC Zalău va disputa în această seară, în Sala Sporturilor din Zalău, primul joc oficial din anul 2013. Sălăjencele vor primi, începând cu ora 18:00, vizita vicecampioanei României din sezonul precedent, Univ. Jolidon Cluj, într-o partidă ce contează în cadrul etapei cu numărul 10 din Liga Națională, întâlnirea dintre HC Zalău și “U” Jolidon Cluj este considerată derbyul etapei, având în vedere că se vor duela medaliatele cu argint și bronz din sezonul precedent. „Urmează un meci de campionat. Noi ne dorim să ne îmbunătățim zestrea de puncte și să ne îmbunătățim poziția din clasament. Apreciez că fetele sunt la un nivel bun de pregătire și chiar dacă întâlnim o echipă cu jucătoare experimentate noi ne dorim să facem un joc cât mai bun, la finalul căruia fanii echipei noastre să plece acasă mulțumiți”, a declarat prof. Gheorghe Tadici pentru Sălăjeanul TV Interes maxim în rândul spectatorilor pentru spectacol Duelurile echipei HC Zalău cu echipele HCM Baia Mare și “U” Jolidon Cluj au stârnit de fiecare dată un mare interes din partea suporterilor. Cu prilejul partidei de campionat dintre HC Zalău și echipa clujeană, la Zalău va sosi un număr impresionant de suporteri din județul vecin, conducerea echipei oaspete solicitând un număr de 50 de bilete pentru suporterii săi. Mai mult de atât, pe siteurile de socializare, suporterii ambelor echipe au transmis îndemnuri fanilor de a îngroșa numărul spectatorilor care vor fi prezenți la joc, astfel că partida de azi ar putea să se joace cu casa închisă. Startul partidei se va da la ora 18:00, biletele de acces la joc urmând a fi achiziționate începând cu ora 15:00, de la casieria Sălii Sporturilor, prețul unui bilet fiind de numai 5 lei. Partida va fi condusă de un cuplu de arbitri doljean, format din Marius Bărcan și Ștefan Ciurea. Sălajeanul Voleibaliștii sălăjeni joaca In deplasare Cele două reprezentante ale județului Sălaj în primul eșalon al voleiului masculin din România vor evolua în deplasare în cea de-a doua etapă a returului de campionat, etapă programată a se disputa pe parcursul a trei zile, începând de azi și până duminică. CS Remat Zalău joacă sub Pietricica CS Remat Zalău joacă, în prologul etapei a XIII-a a diviziei Al la volei masculin, în compania echipei UCM -LPS Piatra Neamț, grupare care a reușit în partida tur să revină spectaculos și să se impună în fața campioanei cu 3-2, după ce gruparea de la poalele Meseșului, pregătită în acea vreme de polonezul Mariusz Sordyl, a condus partida cu 2-0. Față de partida tur, gruparea campioană a făcut câteva schimbări în pauza competițională, atât la nivelul băncii tehnice, cât și în cadrul lotului de jucători, iar la finalul săptămânii trecute, sălăjenii au reușit să intre în careul de ași și să urce pe locul 4 în clasament. „Este un meci ca oricare altul. Chiar dacă în partida tur, adversara noastră din jocul programat mâine (n.r. azi), de la ora 17:00, s-a impus la Zalău cu scorul de 3-2, nu pot spune că îl privim ca și pe o revanșă. Pentru noi este un joc ca oricare alt joc de campionat. Mergem să jucăm cât mai bine, pentru a ne apropia victoria. Eu consider că echipa este pregătită și vom face tot ce depinde de noi pentru a câștiga” - a declarat Aurel Vlaicu, antrenorul echipei CS Remat Zalău. Dacă în prima etapă a returului brazilienii Barbosa și Veloso nu au avut drept de joc, pentru partida de mâine, cei doi jucători sunt valizi și, foarte probabil, vor debuta în tricoul campioanei. CS Phoenix Șimleu în fața primului duel din 2013 Parcursul bun din turul de campionat al nou promovatei CS Phoenix Șimleu a pus în gardă echipele din întrecerea internă și toate formațiile tratează cu respect echipa pregătită de Mircea Abraham. Dacă până acum toate echipele care au venit din al doilea eșalon au avut parte de un singur sezon, pe prima scenă a voleiului românesc, după care se întorceau în liga secundă, gruparea de sub Măgură pare să fie prima grupare care schimbă regula. La finalul turului, Marian Bala și coechipierii au terminat pe locul 5 în clasament, dar au coborât două poziții după jocurile din prima etapă, în care șimleuanii au avut rundă liberă; în etapa de la sfârșitul acestei săptămâni, Phoenixul va întâlni mâine, în deplasare, Știința Baia Mare, grupare care s-a impus în partida tur, disputată la Șimleu, cu 3-2, după ce șimleuanii reușiseră să câștige primele două seturi. Duelul dintre Explorări și Phoenix Șimleu va fi găzduit de Sala Sporturilor „Lascăr Pană” din Baia Mare, sâmbătă, începând cu ora 17:00. Pagină realizată de Monel SABOU