Sălăjeanul, aprilie-iunie 2018 (Anul 15, nr. 3318-3369)

2018-04-20 / nr. 3328

Prinși la volan fără permis și cu autoturismul neînmatriculat Un tânăr de 29 de ani, din comuna Ileanda, a fost prins de polițiști în timp ce se afla la volanul unui autoturism fără să dețină permis de conducere, iar la câteva minute distanță, un alt tânăr a fost depistat de polițiști în trafic și sancționat pentru conducerea unui autovehicul neînmatriculat. » PAGINA 8 Caravana „Domestos “ a ajuns la Școala Gimnazială Iuliu Maniu” Moment de intense trăiri emoționale pentru elevii clasei a ll-a B de la Școala Gimnazială „Iuliu Maniu” din Zalău, alături de învățătoarea Marosy Ștefania și de tot personalul unității, prilejuit de prezența Caravanei Domestos, care nu a venit doar în vizită. » PAGINA 2 \1%x legislative și \n> proiecte de viitor » PAG. 8 Proiect important pentru comunitate Printr-un proiect elvețiano-român, la Meseșenii de Jos s-a construit un centru comunitar care oferă beneficiarilor asistență integrată medico-socială. Inaugurarea Centrului a avut loc ieri, In prezența oficialităților de la nivel local și județean. ► [UNK] MAI MULTE INFORMAȚII ÎN PAGINA 5 » Zălăuanii pot alerga alături de Paula Todoran Grupul Zalău Runners, împreună cu atleta Paula Todoran, cu sprijinul Primăriei Municipiului Zalău, invită zălăuanii să ia parte la un eveniment care promovează alergarea ca sport accesibil tuturor. Evenimentul va avea loc sâmbătă, 21 aprilie, începând cu ora 10:00, pe Stadionul Municipal „Gheorghe Gușet” din Zalău, unde se va desfășura o activitate sportivă cu caracter necompetitiv, la care fiecare participant va putea alerga în ritmul propriu. Organizatorii precizează că elevii vor alerga 10 minute, iar adulții 30 de minute. Participarea la eveniment este gratuită, persoanele prezente la eveniment vor primi câte o diplomă, iar cei mici vor primi și o supriză dulce. Sfaturi legate de evenimentul de sâmbătă transmise de organizatori: evenimentul este deschis tuturor, gratuit. Nu este necesar echipament special, dar se recomandă o ținută comodă, adecvată temperaturii exterioare; în timpul alergărilor, prezența pe pistă este permisă doar alergătorilor. Părinții și alți participanți pot supraveghea vizual și încuraja alergătorii pe toată durata desfășurării evenimentului din tribune sau din spatele gardurilor. Copiii trebuie încurajați să alerge singuri, fiecare în ritmul propriu. în timpul alergărilor de 10, respectiv 30 de minute, alături de alergători pe pistă vor fi prezenți doar reprezentanți ai grupului Zalău Runners, fiind ușor de recunoscut după tricourile albe inscripționate cu sigla grupului; scopul evenimentului este promovarea alergării și a mișcării și nu este o competiție, prin urmare, nu se vor acorda premii; organizatorii își doresc ca această alergare să nu rămână un eveniment singular în viața participanților, ci să reprezinte o modalitate de a face mișcare în mod repetat. (I.G.)