Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2009 (Anul 3, nr. 153-177)

2009-06-10 / nr. 175

Marchează informația! Sportul Sălăjean Fotbal: Liga a IV-a Sălaj Meci de retragere pentru Dorin Ortelecan Rapid Jibou - AS Chieșd 11-1(1-1) Au marcat: Adrian Fărcaș (min. 18, 70, 76 și 80), Marin Gui (min. 50-aut), Vasile Maghiar (min. 57), Andrei Teglaș (min. 60, 71, 85 și 90) și Dorin Ortelecan (min. 79-11m), respectiv Cristian Mureșan (min. 31) Rapid: Adrian Noțigan - Botoș Lorand, Cristian Țurcaș, Paul Petrean, Alin Mureșan, Alexandru Turcu, Vasile Maghiar, Victor Iacob, Adrian Fărcaș (cpt.), Andrei Teglaș și Vlad Lazăr. Rezerve: Ionuț Chechedi - Marcel Petcu, Dorin Ortelecan și Dan Opriș. Antrenor: Adrian Fărcaș AS Chieșd, Claudiu Bărnuțiu - Bogdan Ungur, Mircea Seran, Adrian Bojan, Marin Gui, Ovidiu Cătană (cpt.), Marius Argelean, Cristian Mureșan, Paul Seran, Lucian Rostaș și Sergiu Ardelean. Rezerve: Alin Bărnuțiu, Alin Bărnuț, Dorel Covaciu și Ionuț Pușcașiu. Antrenor: Dorel Sevan Jucătorul meciului: DORIN ORTELECAN (Rapid) Cartonașe galbene: Cr. Țurcaș (min. 73) Au arbitrat foarte bine: la centru: Robert Gore (Zalău)/ asistenți: Medan Cozac (Zalău) și Alin Abraham (Jibou) - bine. Observator AJF: Mihai Timoc (Zalău) Gazdele mai aveau un strop de speranță înaintea jocului, deoarece, într-un anumit context și prin jocul rezultatelor, ar fi putut participa la barajul de promovare în Liga a Ill-a, fapt ce i-a făcut pe jibouani să trateze cu multă seriozitate partida. Chiar dacă prima repriză s-a încheiat la egalitate, datorită în primul rând jocului foarte bun al celor din Chieșd, până la final, "rapidiștii" s-au impus totuși cu un scor categoric. De remarcat ar fi faptul că toți jibouanii și-au văzut de joc, fiind mai puțin preocupați de arbitraj ca și în alte meciuri. Chiar și "căpitanul" echipei, Adrian Fărcaș, cunoscut ca un jucător rebel, a fost un adevărat catalizator al jocului, având în permanență o atitudine pozitivă. Păcat de valoarea jucătorilor, care ar fi avut posibilitatea să evolueze în Liga a Ill-a, dacă lucrurile ar fi fost tratate cu seriozitate pe toată durata campionatului. Poate la anul. O surpriză plăcută au făcut și jucătorii din Chieșd, care cu un portar și cu un vârf excelenți, au făcut o impresie bună la Jibou, cel puțin în prima repriză, încheieri, amintind faptul că duminică, la Jibou, jucătorul Dorin Ortelecan și-a făcut retragerea din activitatea de performanță la vârsta de 42 de ani. Un sportiv model, devotat și disciplinat dea lungul carierei, s-a remarcat prin fair-play față de toți, colegi, adversari, arbitri, oficiali. O undă de regret pentru toată lumea. Și arbitrajul a fost unul foarte bun, brigada condusă de Robert Gore neavând niciun fel de probleme pe toată durata partidei. Azi, începând cu ora 17.00, Stadionul "Rapid " din Jibou va găzdui semifinala Cupei României, faza județeană, în care, echipa din localitate va primi vizita formației Someșul Ileanda, într-o partidă ce, cu siguranță, va stârni un mare interes. Observator AJF: Mihai TIMOC Ultimul exercițiu înaintea barajului Silvania II Șimleu - AS Venus Măeriște 9 - 3 (5 - 0) Au marcat: Ionuț Dănilă (min. 1 și 23), Dan Gavrilescu (min. 24), Florin Puți (min. 26 și 60), Tudor Ulmeanu (min. 37 și 64), George Petcuț (min. 80) și Adrian Bregea (min. 83), respectiv Andrei Chiș (min. 61) și Ioan Miele (min. 63 și 82) Silvania H, Petru Câmpan - Jozsa Levente (cpt.), Adrian Micaș, Lupu Lorand, Silviu Crișan, Cristian Schnellenperger, Ionuț Cozma, Florin Puți, Dan Gavrilescu, Ionuț Dănilă și Tudor Ulmeanu. Rezerve: Florin Remeș, Raul Crișan, Ciprian Brata, George Petcuț, Paul Remeș și Adrian Bregea. Antrenor: Vasile Pasca AS Venus: Emil Lucaciu - Sorin Gal, Marius Păcurar, Gheorghe Sabo, loan Crișan, loan Miele (cpt.), Andrei Chiș, Petrișor Rus, Marius Gal, Călin Balotă, Alexandru Man. Rezerve: loan Andor, Răzvan Gal și Adrian Breazdău. Antrenor: Vasile Bălaș Jucătorul meciului: FLORIN PUȚI (Silvania) Cartonașe galbene: S. Crișan (min. 68), respectiv loan Miele (min. 70) Au arbitrat foarte bine: la centru: Gabriel Bârjac (Zalău) ; asistenți: Cătălin Roșu (Jibou) și Sergiu Corb (Zalău). Observator AJF: Simion Corb (Zalău) Silvania I Șimleu a susținut ultimul test înaintea barajului de promovare în liga secundă. Spunem acest lucru, deoarece în angrenajul formației ce a evoluat în Liga a IV-a regăsim o serie de jucători care au pus umărul la o performanță imensă pentru fotbalul șimleuan. Era greu de crezut că în Liga a IV-a, acești jucători vor avea probleme, deoarece valoarea lor este incontestabilă. Chiar și așa, au fost partide când șimleuanii au fost în dificultate sau chiar învinși. Totuși, era greu de crezut că vor fi răsturnați din fotoliul de lider. în ultima etapă a Ligii a IV-a, Silvania a primit vizita formației Venus Măeriște, una dintre cele mai incomode echipe ale campionatului, dar pe teren propriu. Primul gol al partidei a venit foarte repede, încă din minutul 1, fiind reușit de golgeterul Silvaniei, Ionuț Dănilă. Atacantul băcăuan a majorat diferența în minutul 23, iar un minut mai târziu, Dan Gavrilescu, cealaltă "gură de joc" a marcat pentru 3-0. Imediat, scorul a devenit 4-0, după reușita lui Florin Puți, iar în minutul 37, golgeterul Silvaniei din Liga a IV-a, Tudor Ulmeanu, a stabilit scorul pauzei. Florin Puți și Tudor Ulmeanu au făcut ca scorul să ia proporții, iar Venus Măeriște a tras cu dinții pentru a nu fii umilită, reușind trei goluri, prin Andrei Chiș și Ioan Miele, care a semnat o "dublă". George Petcuț și Adrian Bregea au stabilit scorul final și încheie un sezon în care au luptat pe două fronturi, atât în Liga a III-a, unde meciurile erau programate vinerea, cât și în Liga a IV-a, unde partidele se jucau duminica. Efortul șimleuanilor trebuie apreciat, deoarece au depus o muncă asiduuă și sperăm ca la finalul barajului de promovare în liga secundă ei să fie cei care vor încinge hora bucuriei, ducând astfel fotbalul sălăjean în cel de-al doilea eșalon fotbalistic al țării. în aceste condiții, Silvania II are dreptul de a participa și la barajul pentru accederea în Liga a III- a, care se va desfășura miercurea viitoare, la Marghita, în compania formației sătmărene, Turul Micula. Logistic Zalău - Real Crișeni 0 - 3 Gloria Meseșeni - Rapid Zimbor 3-0 Cu Turul Micula la baraj Partida va avea loc miercurea viitoare, la Marghita Adversara județului nostru la baraj va fi campioana documentația necesară, pentru a deveni club sportiv, județului Satu Mare, Turul Micula. Soarta în campionatul județului vecin a fost stabilită duminică, o dată cu disputarea meciului de baraj dintre câștigătoarele celor două serii, respectiv Turul Micula și Victoria Cărei. Turul a condus cu 1 - 0, dar a fost egalată pe final, astfel că s-a intrat în prelungiri. Vădan a marcat golul victoriei, ce duce fosta echipă a șimleuanilor Ionuț Dănilă și Florin Puți la baraj. Trebuie spus că Turul Micula a evoluat și în sezonul precedent în cel de-al treilea eșalon. Semnele de întrebare se ridică, însă, în privința participantei din județul Sălaj, deoarece se pregătesc de baraj atât campioana Silvania II Șimleu, cât și vicecampioana Dumbrava Gâlgău! Astfel, gruparea condusă de Aurel Pintican și depus deja toate actele urmând a fi finalizate zilele acestea. Totuși, se pare că gruparea de sub Măgură este cea care ne va reprezenta la meciul de baraj. "Am fost anunțați de oficiali ai Federației, astfel că ne pregătim deja pentru meciul de săptămâna viitoare", ne-a declarat președintele Silvaniei, Ioan Gurzău. Acesta se va disputa miercurea viitoare, începând cu ora 17.30, la Marghita, în cazul în care va obține promovarea în Liga a lll-a, soarta Silvaniei II este la mâna primei echipe. Astfel, în cazul în care FC Silvania nu promovează în eșalonul secund, formația satelit nu va putea evolua în Liga a lll-a, chiar și dacă va învinge la baraj, în cazul acesta, câștig de cauză va avea adversara de la baraj, respectiv Turul Micula ■ Călin ONICAȘ Miercuri, 10 iunie 2009 FOTBAL, LIGA A IV~APagina 6 CLASAMENT LIGA A IV-A 1. SILVANIAIIȘIMLEU 26 22 1 3 155-34 67 2. Dumbrava Gâlgău 26 20 15 85 - 32 61 3. CS Barcău Nușfalău 26 19 34 75 - 34 60 4. Rapid Jibou 26 18 4 4 131-46 58 5. Favorit Crasna 26 18 2 6 90- 39 56 6. Someșul Ileanda 26 17 0 9 85 - 35 51 7. Gloria Bobota 26 11 2 13 51- 67 35 8. AS Venus Măeriște 26 10 2 14 58 - 72 32 9. AS Chieșd 26 9 3 14 54- 97 30 10. Gloria Meseșeni 26 7 2 17 43 - 88 23 11. Rapid Zimbor 26 6 0 20 36-120 18 12. Unirea Hereclean 26 5 1 20 32-99 16 13. AS Logistic Zalău 26 50 21 41 - 91 15 14. AS Real Crișeni 26 33 20 29-107 12 Clasamentul golgeterilor: 1. Adrian FARCAȘ (RAR JIBOU) - 39 2. Flavius ILIEȘ (Someșul Ileanda) -29 3. Isai FĂZĂCAȘ (Dunara Gâlgău) - 26 Andrei TEGLAȘ (Rapid Jibou) - 25 4. Tudor ULMEANU (Silvania I Șimleu) - 24 5. Ionuț IACOB (Favorit Râsna) -21 Dumbrava Gâlgău, vicecampioană Dumbrava Gâlgău - Unirea Hereclean 5 - 0 (4 - 0) Au marcat: Isai Făzăcaș (min. 4 și 22), Vasile Făzacaș (min. 14), Costel Chira (min. 33) și Adrian Pop (min. 48) Dumbrava: Liviu Bot - Marius Maghiar (min. 70 Gheorghe Micle), Vlad Ilieș (min. 63 Emil Pășcuță), Radu Covaci, Adrian Pop, Vasile Făcăcaș (cpt.), Mihai Breban, Ioan Sas, Isai Fărăcaș (min. 75 Dan Drăgan), Costel Chira și Alin Mierea (min. 54 Mihai Mureșan). Rezerve: Florian Pocol, Gherasim Mureșan și Florin Micle. Antrenor: Aurel Pintican Unirea: Florin Sabău (cpt.) - Alin Mureșan, Paul Creția, Claudiu Mocuț, Ovidiu Marian, Ovidiu Șamșodan (min. 56 Ionuț Mureșan), Ioan Porumb (min. 69 Dorin Sabou), Adrian Sabău, Florin Mândruțiu, Florin Șamșodan și Flaviu Pop. Rezerve: Ionuț Sabău - Moise Varga. Antrenor: Florin Mândruțiu Jucătorul meciului: ISAS FĂZĂCAȘ (Dumbrava) Au arbitrat foarte bine: la centru: Nicolae Chiș- Ciure(Zalău); asistenți: Fabian Rus (Zalău) și Asztalos Lorincz(Deja). Observator AJF: Paul Georgescu (Zalău) Nici nu se punea problema învingătoarei în acest meci, deoarece diferența de valoare dintre cele două echipe este vastă. Bineînțeles, Dumbrava era dornică de victorie, pentru că speră în continuare ca ea să fie cea care va participa la barajul de promovare în Liga a Ill-a. Golgeterul formației conduse de Aurel Pintican, este vorba despre Isai Fărăcaș, s-a pus repede la treabă și a reușit să deschidă scorul încă din minutul 4, când l- a învins pe Florin Sabău. La capătul primului sfert de oră de joc, Vasile Făzăcaș a majorat diferența pe tabela de marcaj, pentru ca în minutul 22, același Isai Făzăcaș să marcheze pentru 3-0. Astfel, se poate spune că primele 22 de minute ale partidei au fost o afacere a familiei Făzăcaș, care demonstrează încă o dată cât de importantă este în angrenajul Dumbravei Gâlgău. Până la pauză, gazdele aveau să mai marcheze încă o dată, prin "vitezistul" Costel Chira, în minutul 33, consfințind astfel scorul primei reprize. La reluare, gazdele au redus din turația motoarelor, mai ales că nici adversarii nu au periclitat în vreun fel poarta apărată de Liviu Bot. Alin Mierea și colegii săi nu au uitat că evoluează în fața propriilor suporteri, un public obișnuit cu spectacolul și cu goluri multe, astfel că în minutul 48, Adrian Pop a marcat pentru 5-0. Acesta avea să fie și scorul partidei, dar până la final, jucătorii din Gâlgău Almașului au mai ratat o sumedenie de ocazii, demonstrând încă o dată că formează una dintre cele mai omogene și redutabile grupări din județul nostru, în final, echipa condusă de Aurel Pintican trebuie felicitată pentru o nouă performanță, dat fiind faptul că se întrunește doar la meciuri, fără a efectua antrenamente și fără a-și plăti jucătorii. De cealaltă parte, Unirea s-a prezentat la joc cu o atitudine și o manieră necorespunzătoare pentru Liga a IV-a și sperăm ca pe viitor să asistăm la un campionat mult mai disputat și cu echipe mult mai solide. Observator AJF: Paul GEORGESCU