Tér és forma, 1931 (4. évfolyam)
IV. évfolyam, 1. szám - A budapesti autóbuszgarázs
tetett 5 cm vastag hőszigetelő kovarca lapokból áll, melyek kőllemezzel fedettek le. A csarnok padozata 15 cm beton-aljzaton bazalt és ércbeton. A csarnoknak a műhelyépület felé eső ablakaiban tűzbiztos galván-üvegezés van, a javítóaknák előtt luxfer-üvegezés. A csarnokhoz nyugat felől csatlakozó kétemeletes és tornyos műhelyépület földszintjén vannak a kalauzok és gépkocsivezetők tartózkodó és leszámoló helyiségei, a garázs- és kocsimester szobái, telefonközpont, kéziraktárak, bádogos-, lakatos- és kovácsműhelyek, az I. emeleten a tanterem, orvosi rendelő és váró, a személyzeti öltöző-, mosdó- és zuhanyozó helyiségek, a megfelelő toilettekkel, a kárpitos- és asztalosműhelyek, a torony II. és III. emeletén irodahelyiségek, a IV. emeleten víztartányok, összesen 84.000 literes űrtartalommal. A pincében van a kazánház, szénraktár, salakraktár, villamos központ, nyomásfokozó, akkumulátortöltő, szivattyú-gépház és raktárak. A műhelyépület 9