Viața Nouă, iulie-septembrie 1969 (Anul 25, nr. 7635-7713)

1969-09-11 / nr. 7697

Pag. a 2-a BOX MiI. PRIMUL SUNET DE MNG ÍN EDIȚIA 1969 A JOCURILOR BALCANICE Astă seară, cocheta arenă de box a Clubului sportiv municipal Dunărea din Galați găzduiește prima reuniune din cadrul ediției 1969 a Jocurilor Balcanice de box. După cum am mai anunțat, la întrecerile din acest an participă echipele selecționate ale Bulgariei, Iugoslaviei, Turciei și României. In ultim moment, selecționata Greciei a anunțat forul nostru de specialitate că nu mai participă la întreceri. Cîntarul oficial, vizita medicală și ședința tehnică în care se va efectua și tragerea la sorți a întîlnirilor, va avea loc în dimineața zilei de azi. Tot în dimineața zilei de astăzi se vor desfășura și lucrările Consfătuirii reprezentanților forurilor sportive de specialitate ale țărilor balcanice în cadrul cărora vor fi discutate unele probleme de viitor ale Jocurilor Balcanice și Calendarul sportiv al anului 1970. Aseară, toți participanții la ediția 1969 a Balcaniadei de Box au asistat la spectacolul „Răzbunătorii la revistă“ prezentat de un colectiv al Teatrului muzical din localitate. Tot aseară, conducerea C.J.E.F.S. Galați a oferit conducătorilor de delegații o masă la restaurantul „Miorița". Reuniunea de astăzi începe la orele 18 și va fi precedată de o festivitate de deschidere. Vor oficia ca arbitri Pocman Anton (Iugoslavia), Ahmet Komert (Turcia), P. Epureanu, Mihai Voiculescu și Ștefan Ion (România). Este așteptat să sosească astăzi un arbitru cehoslovac invitat de F. R. Box. Iată boxerii participanți pe categorii de greutate. Categoria 48 kg: Hristo Atanasov (Bulgaria), Huseyn Sener (Turcia) Mihai Aurel (România). Categoria 51 kg: Dimiter Milev (Bulgaria), Milosavlevici Zlatko (Iugoslavia), E. Denizer (Turcia), C. Gruiescu (România). Categoria 54 kg: S. Panaitov (Bulgaria), B. Jane (Iugoslavia), Ayhan Kodak (Turcia), Pavel Nedelcea (România). Categoria 57 kg: Ivan Mihailov (Bulgaria), Sándor Zivkovic (Iugoslavia), Seyfi Tatar (Turcia), Gh. Pușcaș (România). Categoria 69 kg: Emanoil Dimitrov (Bulgaria), Risto Gazepov (Iugoslavia), Jigiz Hamdi (Turcia), Paul Dobrescu (România). Categoria 63,5 kg : Ivan Bocic (Iugoslavia), Sezen Hakki (Turcia), Calistrat Cuțov (România). Categoria 67 kg : Ivan Kiriakov (Bulgaria), N. Ivankovic (Iugoslavia), Cela Sandal (Turcia), Victor Silberman (România). Categoria 71 kg : Naiden Stancev (Bulgaria), Ranko Bojovik (Iugoslavia) Ion Görffy (România). Categoria 75 kg : Simion Gheorghiev (Bulgaria), R. Strkovski (Iugoslavia), Kuran Nazif (Turcia), Alee Năstac (România). Categoria 81 kg: Metodi Simionov (Bulgaria), Stoianovic Dimitrie (Iugoslavia), Marin Constantinescu (România). Categoria + 81 kg: Kiril Pandiov (Bulgaria), Anton Vukushc (Iugoslavia), Özbey Gulak (Turcia) și Ion Alexe (România). S. DUMITRU Handbaliștii gălățeni au debutat cu o victorie In primul lor joc în divizia B, handbaliștii de la Politehnica Galați au obținut o victorie categorică. Succesul se datorește unei bune pregătiri tehnico-tactice a localnicilor care și-au întrecut nei partenerii de întrecere. Succesul din primul meci al actualei ediții constituie un indiciu că studenții pot reveni în prima divizie a țării, unde au activat cu rezultate bune mai mulți ani. Jucătorii de la Știința Bacău — adversarii gălățenilor din primul meci — au făcut eforturi deosebite dar n-au reușit să evite o înfrîngere la scor. Politehnica Galați (antrenor D. Sîrbu) a utilizat următorii jucători : Băutu , Condrea (3 goluri marcate), Pădure 5, Eftimie, Menan 2, Bîrzoi 5, Toma 4, Văduva, Michetin 2, Ghiță, Spătaru 1. Golurile băcăuanilor au fost înscrise de Pecher 5, M. Popescu 2, Nedelcu și Ruja —câte unul. Rezultat final : 22 — 9 în favoarea handbaliștilor gălațeni. ★ Politehnica Galați (feminin) a jucat în deplasare cu Voința Rădăuți. Au câștigat gălățencele la scorul de 14 — 10 (5 - 2). 99 Zilele filmului bulgar După cum am mai anunțat, între 11 — 13 septembrie a.c., se desfășoară la cinematograful „Republica" din Galați „Zilele filmului bulgar" — competiție cinematografică prilejuită de cea de a 25-a aniversare a țării vecine și prietene. Astă-seară (la orele 19) are loc un spectacol de gală cu filmul „Păsări și ogari“ la care vor participa și o parte dintre realizatorii acestei pelicule : regizorul Gheorghe Costov Stoianov și actorii Constantin Vasiliev Kotev și Maria Dimitrova Dragomanska. Spectacole cu filme bulgărești vor mai avea loc la această unitate cinematografică mîine și sîmbătă. Astfel, vineri 12 septembrie va fi prezentat filmul „Bărbați în deplasare" (orele 10 ; 12 ; 15 ; 17 ; 19 și 21), iar sîmbătă va rula „Galileo Galilei" la aceleași ore. n Femeile—pe deplin angajate în lupta pentru îndeplinirea sarcinilor trasate de Congresul al X-lea al partidului .Urmare din pag. 11 dența, a legumicultoarelor din Șivița, a viticultoarelor din Băleni și Tg. Bujor precum și din activitatea unor șefe de echipă și brigadiere fruntașe. Ținînd seama că în rețeaua comercială de stat în cele două municipii ale județului, numărul femeilor este în proporție de 68 la sută din totalul lucrătorilor din sectoarele de deservire a populației, ne-am prevăzut acțiuni care să trezească in inimile acestor lucrătoare conștiința profesională de a răspunde solicitărilor populației. In spiritul indicațiilor Congresului al X-lea al P. C. R„ activitatea educativă, unul din instrumentele noastre de muncă eficientă, va dobîndi noi forme specifice cerințelor fiecărei localități, pentru cuprinderea maselor de femei la diferitele activități politiceeducative în scopul ca linia politică a partidului să devină călăuza activității tuturor comitetelor și comisiilor femeilor, împreună cu Comitetul județean pentru cultură și artă, am prevăzut un ciclu de acțiuni care să contribuie la îmbogățirea continuă a cunoștințelor politice, tehnico, economice și cultural științifice, a întregii vieți spirituale a maselor de femei și transpunerea unor mutații tot mai substanțiale în conștiința acestora. Direcțiile principale ale întregii munci de educație a maselor de femei, vizează îndeosebi cultivarea goștei nețărmurite față drade patrie și de partid, propagarea în mase a politicii interne și externe a partidului, sprijinirea creșterii neîncetate a nivelului profesional și de cultură al tuturor categoriilor de femei încadrate în activitatea diferitelor sectoare economice ale județului, educarea în spiritul disciplinei socialiste a muncii, a înaltului spirit de răspundere față de avutul obștesc. Răspunzînd aprecierii respectului cu care suntem înși conjurate de partid, beneficiind din plin de măsurile create de legislația socialistă pentru apărarea și consolidarea familiei, ne-am orientat conținutul numeroaselor activități educative pentru a înscrie aportul la buna tradiție de a întemeia familii trainice, cu mulți copii, ca soții și mamele să-și aducă din plin contribuția la cimentarea relațiilor de bună conviețuire în familie, de creștere și educarea tineretului. Vom solicita în acest sens colaborarea activă a organelor sanitare, ale Inspectoratului școlar județean, asociației juriștilor și organizațiilor de tineret. Considerăm o îndatorire de prim ordin faptul de a avea misiunea pentru transmiterea noilor generații înaltele virtuți ale poporului, tradițiile sale înaintate, dragostea înflăcărată pentru patrie și partid, sentimentul devotamentului nemărginit față de opera de construcție a socialismului. Sunt îndatoriri cărora comitetele și comisiile femeilor le dau contur prin colaborarea cu unitățile de învățământ, legătura între școală și familie constituind mobilul numeroaselor activități cu caracter de propagandă pedagogică în rîndul părinților. Prin dezbateri fructuoase, colocvii, d rctorate consacrate rolului familiei, a răspunderilor părinților în educarea tinerei generații, vom căuta să antrenăm masele de femei pentru a spori contribuția în sfera acestor importante preocupări. Creșterea responsabilității sociale a femeilor, participarea mai activă la soluționarea problemelor de interes obștesc, în acțiunile din cadrul întrecerii patriotice pentru înfrumusețarea și buna gospodărire, le vom orienta prin intensificarea muncii de educație patriotică și cetățenească în rindul comitetelor și comisiilor femeilor din întreprinderi, cartiere și C.A.P., valorificînd spiritul lor gospodăresc, priceperea și dragostea pentru frumos. întregul nostru activ al femeilor din județ este dornic de a depune toată abnegația și pasiunea în îndeplinirea tuturor îndatoririlor fie că e vorba de activitatea economică, social-culturală sau de folos obștesc. VIATA NOUA Interior na I. la complexul comercial din microraionul Țigli-Foto : P. POPA Executarea la timp și de calitate a tuturor lucrărilor (Urmare din pagi telor, ale atelajelor de care dispunem. In felul acesta stabilim cînd începem o muncă și cînd o terminăm, pe bază de calcule precise. Avem astfel, posibilitatea să dispunem în orice moment de întreaga capacitate de muncă a cooperativei, pe care o dirijăm după nevoi. — V-am ruga să vă referiți la cîteva exemple concrete. — De pildă, noi, odată cu încheierea campaniei de vară am avut în vedere problemele ridicate de apropierea toamnei. Am luat astfel măsuri, să pregătim din vreme patul germinativ pentru grîu, cu administrarea îngrășămintelor, cu tot. De asemenea, am prevăzut pregătirea timp a seminței de grîu, din secară, orz, selectarea ei, tratarea chimică etc. Am luat legătură și cu secția de mașini agricole și am cunoscut tot timpul, cum se pregătesc mașinile pentru campania de însămînțări de toamnă, ca și de arături și altele. Ținând seama că, în orice moment putem ieși la însămînțat, am calculat că viteza zilnică a unei semănători este de 15— 20 ha și deci înmulțită cu numărul total al mașinilor ce ne deservesc. în cinci zile am putea termina însămînțarea celor 850 ha grîu, 65 ha orz de toamnă, 50 ha secară. Deci, știm că în acest sector, timp de cinci zile, vom avea ocupați atîția membri cooperatori. Că după cinci zile ei pot spori forțele în sectoare de activitate. La alte fel am procedat și cu alcătuirea graficelor pentru recoltarea florii-soarelui, strugurilor, porumbului, la însilozări și altele. Am prevăzut astfel, ca tot în cinci zile să terminăm de recoltat și cele 400 ha floarea-soarelui, iar în 13 zile să încheiem culesul strugurilor de pe cele 500 ha vie, revenind fiecărui culegător o normă de 5 600 kg. (400 kg struguri zilnic). — Care este garanția că planificarea făcută se respectă întocmai și cum se urmărește menținerea în grafic ? — Garanția că o planificare prinde viață este în primul rînd omul, munca lui făcută cu conștiinciozitate, productivitatea pe care o prin disciplină, prin realizează prețuirea timpului, prin buna folosire a utilajelor de care dispunem, a atelajelor și altele. In privința educării oamenilor, a creșterii conștiinței lor cooperatiste, își spune cuvîntul exemplul celor ,335 de comuniști, munca politică de masă desfășurată de organizațiile de bază pe locul de activitate, în rândul brigăzilor și altor formații de lucru. Datorită acestei munci, a creșterii gradului de conștiință al oamenilor, noi dispunem de o forță de muncă constituită din peste 2 000 de brațe de lucru active. Sarcinile din grafic sunt repartizate pe brigăzi, sunt discutate și împărțite apoi pe fiecare om în parte. Toți membrii cooperatori știu din vreme ce au de făcut. Consiliul de conducere se îngrijește să le creeze oamenilor front de lucru, să le pună la dispoziție mașinile agricole, atelajele, trebuincioase. Fiecare uneltele membru al consiliului de conducere răspunde de câte o brigadă sau de cite un sector activitate, avînd libertatea de calitatea să ia măsuri operatiive pentru înlăturarea oricărei stagnări în muncă. La ședințele operative pe care le facem și noi tot seara, fiecare membru al consiliului de conducere și brigadierii raportează ce s-a efectuat peste zi și ce lipsuri au fost în catalogul muncii. Brigaderii i-au pe loc măsuri pentru aducerea la lucru a celor ce absentează fără motive temeinice. Și un ultim cuvînt, așa după cum spune și proverbul „După faptă și răsplată". La noi, ziua muncă a fost planificată în acest an la 34 de lei. Se acordă însă și retribuții suplimentare, în conformitate cu instrucțiunile și alte stimulente. Oamenii știu că muncind bine obțin cîștiguri frumoase. Prin întocmirea științifică a graficelor de muncă și respectarea lor se realizează o maximă operativitate în campanii, economie de timp și de zile muncă, productivitate și recolte sporite. La C. A. P. Blînzi au crescut prea mari buruienile neglijenței .Urmare din pag. I re și transport se desfășura cu viteza melcului. Pînă la orele 14 fusese efectuat doar un singur transport de... 3 tone ! ! ! Din discuțiile purtate cu brigadierul zootehnist Gh. I. Duda și țăranul cooperator Ion Costea, membru al consiliului de conducere, a reieșit că, neajunsurile trebuie căutate în modul cum se planifică și cum, se execută programul zilnic de lucru, mai pe scurt în organizarea defectuoasă a muncii. Consultîndu-l pe Gh. Stoica, președintele cooperativei agricole de producție, am aflat că nici la secția de mecanizare condusă de Alexandru Neculai lucrurile nu sunt raze. Controlul semănătorilor efectuat în dimineața zilei de marți de către inginerul agronom al unității Nae Anton și președinte, evidenția o stare de lucruri îngrijorătoare. Lipsesc cu desăvîrșire furtunurile și cilindri de forță, ca să nu mai pomenim despre reglajul patinelor în limite foarte largi 18—25 cm și total în afara prevederilor tehnice. Dacă adăugăm la cele de mai sus faptul că doar 210 ha din cele 455 ha menite a fi cultivate cu cereale în această toamnă sunt pregătite, avem în față tabloul dezolant al situației din unitate în preziua campaniei. Se impune cu maximum de operativitate ca toți cei care răspund de bunul mers al lucrărilor (consiliul de conducere, secția X.M.A.), să coopereze pentru ca în scurtul interval rămas pînă la declanșarea campaniei, lipsurile să fie complet remediate pentru a nu impieta rezultatele finale ale unității. Este ca organizația comunală cazul de partid să ia măsuri menite să contribuie la îmbunătățirea activității din această campanie agricolă, în toate C.A.P.-urile din comuna Corod. Cu totul altfel stau lucrurile în perimetrul agricol al comunei Matca deservit de secțiile de mecanizare nouă (C.A.P. Belșugul) și zece (C.A.P. Calea nouă) ale I.M.A. Cudalbi. La C.A.P. Belșugul — președinte Gh. Susanu, floarea-soarelui a fost recoltată pe mai bine de 50 la sută din suprafață (22 ha). Marți de pildă, cinci brigăzi — aproximativ 400 oameni — lucrau de zor la punctele „Domneasca“ și „Izlaz“. Vecinii de la „Calea nouă“ — inginer agronom Radu Coman au însilozat peste 400 tone porumb din grupa HD-208 recoltat de pe aproape 70 hectare. De asemenea, secara însămînțată (80 ha) cu cîteva zile în urmă a răsărit și ride în soatele toamnei. Suprafața pregătită pentru însămînțări este de 350 ha din cele 550 ha destinate cerealelor păioase în acest sezon. Se lucrează intens la fertilizare pe suprafețe cultivate cu grîu în vară 135 ha, (200 kg superfosfat și 20 tone gunoi de grajd la hectar). Cu toate acestea în ambele unități este loc pentru mai bine. La C.A.P. „Belșugul" se impune trecerea grabnică la recoltatul hibrizilor timpurii de porumb, căci nici aceștia și nici vremea nu pășuiește pe nimeni, iar la C.A.P. „Calea nouă“ ca un revers trebuie urgentată recoltarea florii-soarelui care a ajuns cert la maturitate. MA GALATI : „Central“ - filmul Tigrul - orele 9,45 ; 12 ; 14,45 ; 17 ; 19.15 ; 21,15. La grădini - orele 20. „Republica“ - filmul Vadul iadului - orele 10 ; 12,15 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. Grădina „11 Iunie“ - filmul Falstaff - orele 19,30. „Țiglina“ - filmul Omul momentului - orele 10 ; 14,45 ; 17 ; 19,15 ; 21,15. „Doina“ - filmul Bun pentru serviciul auxiliar - orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Popular“ - filmul Profesioniștii - orele 15 ; 17 ; 19; 21. „Dunărea“ - filmul Căsătorie pripită - orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Constructorul“ - filmul Judoka, agent secret - orele 18 ; 20. TECUCI : „Arta“ - filmul Pe urmele șoimului - orele 15 , 17 ; 19 ; 21. „Popular“ - filmul Pe plajele lumii - orele 35,15 , 17,15 ; 19.15 ; 21.15. TG. BUJOR : „Doina“ - filmul Rio Bravo - orele 19. BEREȘTI - filmul Duelul lung - orele 19. €‹ €> <£> €>О £> «> „Fisuri mici“ care pot provoca „goluri mari“ în producție dacă nu sunt lichidate de o importanță covârșitoare cum sunt: uzina cocso-chimică, furnalul nr. 3 precum și continuarea lucrărilor la L.B.R. și L.B.C., impune de pe acum conducerii șantierului, tuturor factorilor de răspundere din șantier și din afara lui, care concură la realizarea acestora, adoptarea acelor măsuri care să conducă la desfășurarea lucrărilor în mod rnttmic, la atingerea unor noi parametri de execuție .Mă refer în mod deosebit la o mai bună organizare a muncii, a sincronizării activității loturilor în care scop de la bun început, se cere asigurarea întregii documentații tehnice și aprovizionarea corespunzătoare cu construcție metalică, pe fiecare obiectiv în parte, în raport de eșalonarea executării lucrărilor. Pentru desfășurarea optimă a activității șantierului în anul viitor, alți vorbitori au arătat că, trăgînd învățăminte din lipsurile anului curent se pot găsi soluții adecvate pentru înlăturarea și prevenirea acestora, pentru ca fiecare cadru tehnic, maistru și muncitor să se ancoreze din plin în sarcinile care revin fiecăruia și de aici în sarcinile șantierului In ansamblu. Concret, s-au făcut propuneri .Urmare din pag. I fost canalizată în direcția stabilirii măsurilor ce vor trebui luate pentru pregătirea producției anului viitor, pentru ca sarcinile multiple ce vor sta în fața șantierului, nu atît prin volumul producției, cri mai ales prin numărul sporit de obiective ce vor trebui atacate, să fie îndeplinite cu succes. — Faptul că șantierul nostru în ultimul an al cincinalului — anul 1970 — arăta sudorul Alexandru Velici — va avea de atacat obiective privind reducerea și înlăturarea învoirilor, printr-o mai bună evidențiere a acestora de către serviciul organizării muncii, de asemenea, pentru lichidarea absențelor nemotivate, a întîrzierilor de la program, organizația și sub îndrumarea de partid acesteia, organizațiile U.T.C. și de sindicat pot și trebuie să desfășoare o intensă activitate politică și educativă. In același timp conducerea administrativă trebuie să folosească în mai mare măsură prerogativele legale pentru a pune stavilă irosirii acestui prețios tezaur al producției — timpul. Subliniind în cadrul dezbaterilor în mod critic, obiectiv o bună parte din neajunsurile care au existat în activitatea șantierului, participanții la discuții și-au adus o contribuție de seamă, prin propunerile făcute, la întocmirea planului de acțiune, la stabilirea celor mai corespunzătoare măsuri menite să conducă la realizarea sarcinilor de viitor, la înlăturarea acestor „fisuri mici“ de care aminteam la început, dar care dacă nu vor fi lichidate pot avea implicații mari în îndeplinirea planului de producție. Intransigența față de lipsuri și hotărîrea de a le înlătura, au caracterizat și de această dată pe mentorii și instalatorii Șantierului 31, înțelegînd prin aceasta să-și facă pe deplin datoria față de marile sarcini ce le-au fost încredințate pe platforma Combinatului siderurgic. ipop) 11. JOI 11 SEPTEMBRIE 1969 Programul 1 5,05-6,00 Program muzical de dimineață. 6,05-9,30 Muzică și actualități. 9^30 Odă limbii române. 10,10 Varietăți muzicale. 11,05 Concert simfonic. 11,30 Muzică populară. 12,00 Muzica ușoară. 12,30 fntîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13,30 Radiojurnal. 13,10 Mic magazin muzical. 14,10 Emisiune literară pentru școlari. 14,30 Valsuri vieneze. 14,50 Album folcloric. 15,20 Radio publicitate. 15,30 _ Compozitorul săptămînii. 16,00 Radiojurnal. 16,20 Formația „Sincron“. 16,45 Țara bogată-n frumuseți - cîntece. 17,05 Antena tineretului. 17,30 Cîntece bătrînești și jocuri populare. 18,30 O melodie pe adresa dv. 19,00 Gazeta radio. 19,20 Săptămîna unui meloman. 20,10 Mari orchestre de muzică populară. Ansamblul : M. F. A. 20,35 Pentru magnetofonul dv. 21,20 Revista șlagărelor. 22,00 Radiojurnal. 22,20 Romanțe, 22,40 Atențiune părinți. 23,10 Melodii de pretutindeni. 0,03-5,00 Estrada nocturnă. Programul N 6,10 Varietăți matinale. 7,00 Radiojurnal. 7,10 Varietăți matinale - continuare. 8,10 Tot înainte. 8,25 O nouă înregistrare de muzică româneasca. 9,00 Concert de dimineață. 11,30 viaduct în timp. 12,15 Cîntece cuedicație. 12,45 Concert de prînz. 13,30 Cîntece și dansuri ale popoarelor. 14,03 Din creația compozitorului Gherase Dendrino. 15,05 Muzică ușoara. 16,00 Radiojurnal. 16,20 Fragmente din opere. 16,40 Drag mi-e cîntecul și jocul - muzică populară. 17,00 Scrisori de dragoste pe portativ - muzică ușoară. 17,40 Radio publicitate. 18,00 Varietăți muzicale. 19,20 Lecturi paralele. 19,55 Valsuri de Chopin. 20,25 Muzica de concert. 20,45 Prietenii mei scriitorii. 21,05 Muzică populară. 22,00 Muzică ușoară. 22,20 Teatru ^ radiofonic _ serial. Ursita. 23,05 Mari muzicieni interpretînd cicluri integrale. 24,00 - 1,00 Simfonii. Uf ¥ JOI 11 SEPTEMBRIE 1969 In jurul orei 11,00 - Transmisie în direct. Sosirea președintelui federal al Austriei, Franz Jonas la București. 17,30 Buletin de știri. 17,35 Lumea copiilor. Baronul Munchausen povestește... (II). 17,50 Studioul pionierilor „Din rucsacul vacanței“. 1S,3Q Criterii. Arte frumoase. 18,45 O interpretă îndrăgită a cîntecului muntenesc : Ileana Sărăroiu. 19,00 Teleuniversitatea : Ciclul „Viața“. 19,30 Telejurnalul de seară. Buletin meteorologic. 20,00 Transfocator.. 20,30 Seară de teatru TV : „Trandafirul alb“. 22,10 Telejurnalul de noapte și buletin meteorologic Publicitate. 22,30 Consultație tehnică TV. 22.45 Din succesele muzicii ușoare italiene. Gintă Miranda Martino. 23,CO închiderea emisiunii. 3333333333 €> 33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333<33 Nemîngîiati pentru totdeauna după unicul lor fiu VIOREL EMANOIL RITER în vîrstă de 13 ani, elev in clasa a XII-a la liceul „Vasile Alecsandri", mama, tata, bunicii anunță cu nespusă durere încetarea lui din viață luni 8 septembrie a.c., orele 14. Corpul neînsuflețit se află depus in strada Războieni nr. 179. înmormântarea va avea loc vineri 12 septembrie, orele 12, la cimitirul „Eternitatea“ Nr. 7697 ȘANTIERUL NAVAL GALAȚI Angajează de urgență : MUNCITORI NECALIFICAȚI PENTRU A FI CALIFICAȚI IN MESERIILE: — SUDORI — LĂCĂTUȘI — CONSTRUCTORI NAVALI — MECANICI — TUBULATORI — TÎMPLARI Condiții: stagiul militar satisfăcut Solicitanții se vor adresa la sediul Șantierului naval din Galați, strada Păcii nr. 132 — serviciul personal. C. C. L. Produse industriale GALAȚI oferă spre vînzare întregul sortiment de uniforme școlare prin unitățile sale: —• „Confecții" din strada 1 Mai — „Scufița roșie" din strada N. Bălcescu — Magazinul Universal din strada N. Bălcescu — „Confecții adolescenți" din strada N. Bălcescu — „Magazinul copiilor" din strada Republicii — Magazinul Universal din cartierul Țiglina 1 Întreprinderea pentru desfacerea și transportul produselor petroliere Ploiești aduce la cunoștință că organizează o consfătuire cu reprezentanții întreprinderilor și instituțiilor consumatoare de gaz petrolier lichefiat (aragaz) și instalatorii autorizați de pe teritoriul județului Galați. Consfătuirea va avea loc în ziua de 17 septembrie 1969, orele 10, la sediul depozitului „PECO" din municipiul Galați, șoseaua Prutului nr. 20. Cu ocazia consfătuirii se va prezenta un material de sinteză cuprinzînd unele constatări și se vor face recomandări privind măsurile ce trebuie luate pentru îmbunătățirea activității de viitor. Totodată se vor viza autorizațiile instalatorilor. Neparticiparea la această consfătuire atrage de la sine sistarea livrărilor de gaz petrolier lichefiat. Relații suplimentare se pot obține la sediul depozitului din Galați. LICEUL nr. 4 GALATI t cu program de educație fizică face înscrieri în clasele I—V pentru anul școlar 1969/1970.Cei interesați se pot adresa zilnic la secretariatul liceului din strada Dr. Carnabel nr. 41 — telefon 13417. Cooperativa „Arta decorativă" Galați primește înscrieri pentru școala tehnică de maiștri în prelucrarea maselor plastice. Informații se dau la sediul cooperativei din Galați, strada Lugoj nr. 4 — biroul personal — telefon 13664. întreprinderea „11 Iunie Galați strada M. Kogălniceanu nr. 16 angajează de urgență — automacaragiu — 2 electricieni — categoria III-VI — 2 tîmplari (mobilă) — categoria III-V — 2 matrițeri — categoria IV-VI — frezor — categoria IV-VII cu respectarea condițiilor prevăzute de H.C.M. 240/1963. întreprinderea agricolă de stat NICOREȘTI angajează de urgență — tehnician constructor — contabil — cu respectarea condițiilor prevăzute de H.C.M 914/1968 Informații suplimentare la sediul întreprinderii din Tecuci, strada Ana Ipătescu nr. 21. Elevi și eleve! Abonați-vă la publicațiile pentru copii și tineret.