Viața Nouă, aprilie-iunie 1970 (Anul 26, nr. 7867-7944)

1970-05-31 / nr. 7919

Patr. a 2-a CU INIMA SI FAPTA ALAIURI UF CII AFLATI IN SUFERINȚA I Un vibrant mesaj de îmbărbătare ! Deși ferit de urmările iundației, orașul Tg. Bujoriparticipă efectiv și afectiv la marea durere a țării, a localităților greu încercate de calamitățile naturale. Simplu, omenește, cetățeni ninși de ani, tineri floarea vîrstei, femei și coînpii au făcut și aici front comun pentru a grăbi să rămînă doar un vis urît ceea ce acum, in aceste zile este o crudă realitate. Ei doneaza în contul sinistraților ceea ce pot, ceea ce consideră că este necesar. La cei 89 de ani ai lui, Vasile Gh. Vasilian a ținut să fie aproape nu numai cu inima, nu numai cu îmbărbătarea de cei greu încercați, ci și cu o contribuție modestă dar semnificativă de 100 de lei. Cînd i-a scris nepotul - șofer care a participat la salvarea sinistraților dte grozăvii i-a fost dat să vadă, Ene Grosu, în vîrstă de 80 de ani, a simțit și mai mult prin ce clipe grele trec oameni ca el. N-a zăbovit de loc și a ținut să aducă la centrul de colectare a donațiilor două cămăși, o pereche de pantofi și un sacou nou nouț. — Multe mame, multe fete plîng acum. Uneia măcar - după posibilități - aș fi fericită dacă i-aș putea alina durerea, a spus Maria David aducînd un colet cu toate cele necesare pentru o fetiță de 15 ani. Gesturi emoționante au fost multe ca acestea, așa cum poate fi socotit și cel făcut de personalul liceului din localitate, care pe lingă sumele donate în contul omeniei, au dat și 30 de costumașe complete pentru copiii unei grădinițe. De peste tot la Tg. Bujor se strînseseră pînă deunăzi peste 4 000 obiecte de îmbrăcăminte, un număr însemnat de covoare, plăpumioare pentru copii, perne, fețe de masă și multe multe alte obiecte de uz casnic. Toate au luat sau vor lua drumul comunelor și orașelor unde semeni de-ai noștri trec prin momente dificile. O dată cu ele oamenii transmit atît sincera lor compasiune cit și un vibrant mesaj de îmbărbătare. M. CORNEUIU CU CIM LA CLI MICI Sărbătorim in acest an ziua de 1 iunie, Ziua internațională a copilului, cu inimile întristate și cu gindul la cei mai mici cetățeni din zonele sinistrate care alături de părinții frații lor trăiesc drama acestitor zile. Așa cum s-a consemnat in Apelul Comitetului Executiv al Consiliului Național al Femeilor, pentru fondul central de ajutorare a copiilor, s-a editat o cocardă care urmează să fie difuzată populației prin cietă benevolă. In orașele și comunele din județul nostru se vor difuza de astăzi 200 000 de asemenea cocarde de către comitetele și comisiile de femei, in colaborare cu organele și organizațiile sindicale, U.T.C., a pionierilor și a Inspectoratului de invățămînt, încă un prilej de a ne Gliafa participarea cu fapta in marele front al solidarității umane. Pe digul de la Prut (Urmare din pag. I). Costică Pavel, Gheorghe Ungureanu, Ion Lăcătuș, Ion David, au făcut fiecare în ziua aceea, peste 20 de curse. Oamenii se înțelegeau cu șeful de coloană Gh. lacomi din ochi, 500 metri cubi de pămînt cărat într-o singură zi. Florin Nedelcu rupea lacom lutul din trupul pămîntului cu brațul excavatorului. I se părea mereu că e prea puțin, simțea parcă în spate privirile fierbinți ale buldozeriștilor Nicolae Brăileanu și Ion Secară care-i cereau mai mult, mereu mai mult. — Rănile sunt adinci și digul ,sîngerează" in cîteva puncte. Nu se știe ce gîndea în acele momente, dar prin aspră, prăfuită, sudoarea barba își croia șiroaie. A învins. Pe excavator bărbatul acesta mi se părea un munte. Aici lingă mine am însă o ,mină de om" cu fruntea și conștiința albă, obosit, cu ochii injectați de nesomn, trăgînd setos din țigară, gata să ia în mîini, dacă va fi nevoie, din nou manetele. Despre ostașul patriei noastre s-au scris multe rînduri în aceste zile de cumpănă. Ceea ce a făcut la Prut cu pieptul și brațul, noi numim eroism, iar el, datorie. Așa vor fi gîndit și cei 300 de ostași comandați de căpitanul medic Doru Miron, care în ziua de 29 au lucrat în continuu din momentul cînd s-a dat alarma și pînă au fost oprite infiltrațiile. I-am văzut în soarele amiezii, consolidînd digul. Bronzurile statuare ale trupurilor, privirile limpezi, forța cu care brațele tasau pămîntul, ne-au insuflat încredere pentru toți oamenii țării care așteaptă vești din zonele unde omul rezistă asaltului furibund al apelor. 30 mai, orele 12. Infiltrațiile au fost oprite în toate punctele. In curtea cantonului opt, niște oameni, pe jumătate gol, calculează, elaborează noi planuri de rezistență. Sunt specialiștii, inginerii și tehnicienii, activiștii de partid care veghează pe malul Prutului, durabilitatea digului. Intre cantonul șapte și opt este liniște. Dumbrăvencile și prigoriile săgetează văzduhul. Cota apelor este staționară dar cea a conștiinței acestor oameni aspiră spre zenit. Lucrările de întreținere a culturilor  Urmare din pag. 1870 ha cultivate cu porumb, la data de 29 mai a.c. erau prășite manual doar 86 ha, deși mecanizatorii și-au făcut datoria, realizînd aceeași lucrare pe 700 ha. Din discuțiile avute cu tov, Iancu Pascu secretarul comitetului comunal de partid am reținut că brigăzile fiind mixte, toată forța de muncă a fost mobilizată la vie și abia după ce au terminat lucrarea în vie au fost transferate la culturile de cîmp. Cu toate asigurările date că în ziua respectivă forțele sînt în totalitate in cîmp, la fața locului constatat că cei prezenți ani la lucru erau mult sub numărul brațelor de muncă existente în cooperativă. Ar fi bine dacă comitetul de partid ar analiza, felul cum brigadierii și fiecare membru al consiliului de conducere muncește pentru mobilizarea cooperatorilor la treabă și să ia măsurile ce se impun pentru intensificarea muncii De altfel, la această mai pecete unitate am văzut cele îmburuienate culturi de rumb. Cu forțe mult sub existente se lucra și la C.A.P. Rădești, unde întreținerea culturilor înaintează anevoios. Pînă la data raidului nostru, era prășită doar 17,6 la sută din suprafața cultivată cu porumb. Dacă concluzia generală este că în cele mai multe unități se lucrează cu intensitate, mai sunt și situații unde consiliile de conducere nu reușesc — și aceasta pentru că nu fac totul pentru a reuși — să mobilizeze întreaga forță de muncă în vederea executării la timp și de calitate a întreținerii culturilor. Or, în condițiile actuale, cînd o lungă perioadă de timp nu s-a putut lucra în cîmp din cauza ploilor, iar meteorologii continuă să anunțe timp instabil, favorabil ploilor, se impune o mobilizare totală forței de muncă la întreținearea culturilor prășitoare, lucrare care trebuie terminată în cel mai scurt timp. In zilele cinci pe șoseaua de la Braniștea soarele se oglindea in apa care clipocea pe asfalt. Foto : C. MIHAILESCU Acolo la Lungoci — și nu numai acolo — ieri, zimbea soarele, surideau parcă oamenii, întreaga față a comunei Fundeni era mai senină. Deși scădea, Siretul nu se retrăsese in matca lui, se lăfăia pînă hăt departe de albie. După al doilea val de inundații satul Fundenii Vechi se afla încă sub ape, apărea ca o veritabilă lagună. Cele 27 de familii de aici, conștiente de necesitatea măsurii luate de organele locale, vor pleca mai departe de locul pînă unde furia apelor Siretului a urcat distrugerea și nenorocirea. Comuna, cooperativa agricolă le-au sărit în ajutor încă din prima clipă. Și astfel acum, oamenii aceștia cărora le spunem cu strîngere de inimă, sinistrați, după ce și-au văzut ferită — atît cît s-a putut — agoniseala de o viață, primesc parcele unde își vor ridica case noi și cu ajutorul pe care-l vor primi de la stat. Unii chiar la Lungoci, pe suprafețe mult mai ridicate, alții la Fundenii Noi sau la Flanii Conachi. Furcile casă se vor primi din fondul silvic, iar atelajele cooperativei agricole se vor înlesni transportul materialelor de construcții. Lupu Alexandru și-a și ridicat furcile noii case. Zilele trecute, pe la vremea amiezii alte familii, printre ultimele de acum — Petică Pettică, Elena Moran și Toma Dragomir își vedeau noua Comuna Ie-a sărit în ajutor curte, ba chiar și mai mult. — Aici va fi țintina ... — Colea o să plantez trandafiri. — Eu îi fac și-o verandă.. Dialogul se însufleește repede. La Fundeni, Siretul a acoperit cu apele sale mițoase și 50 ha cultivate cu legume. Acolo unde apa a fost dorită să se retragă, destoinicul brigadier legumicol Nicolae Toader urmărea îndeaproape plantarea din nou, deocamdată, a 5 ha de roșii. Deunăzi erau acolo 50 de cooperatori antrenați într-o muncă fără hodină. Graba era justificată. Timpul nu așteaptă. Și în altă parte, împreună cu secretara organizației de partid Ioniță Zoia, erau 30 de femei care pe o suprafață de 11 ha scoasă de sub ape făceau aceeași treabă cu mare zor și spor, plantau roșii, ardei, vinete și varză. Țăranii cooperatori calculează, se gindesc și privesc spre toamnă cu speranța recuperării multor stricăciuni aduse și lăsate de apele Siretului în aceste zile și nopți fară sfîrșit. Căci oamenilor aceștia, peste care a trecut furia apelor și le-a luat sau le-a distrus pe alocuri aproape totul, case și avuția muncii, stihiile naturii nu le-a clintit însă încrederea în forțele lor, iu ajutorul pe care îl primesc de la întregul popor, de la partidul și statul nostru. C SIRBU GRĂDINILE (Urmare din pag. I praz, un hectar cu ceapă de apă și se vor însămînța cu fasole pentru păstăi 25 hectare. Reamenajarea grădinii de legume se execută intr-un ritm susținut și la cooperativa agricolă Braniștea unde apele revărsate ale Siretului au distrus plantele roșii, ardei, varză, rădăcinoase, vinete etc pe 60 hectare. Răsadurile din paturile calde și sera înmulțitor fiind evacuate la timp n-au avut de suferit. Dar pentru obținerea de legume ele trebuie plantate ci mai grabnic în cîmp, irigate și bine întreținute. De altfel, aceste lucrări au și fost începute : la punctul „Greaca" se amenajează o nouă grădină de legume pe suprafața de 60 hectare și pe măsură ce terenul se nivelează și se parcelează se plantează răsadurile de vinete, roșii, varză și ardei. La punctul „Tudor" în apropiere de satul Vasile Alecsandri l-am intîlnit pe tractoristul Mihail Mogoș în plină activitate. Pe o sală de circa trei hectare pe care, din cauza inundației, nu mai rămăsese nici urmă din porumbul semănat în această primăvară, el pregătea terenul in vederea plantării cu roșii de vară. Aceste aspecte ne permit să afirmăm că oamenii din această parte a județului nu precupețesc nici un efort pentru refacerea intr-un timp cit mai scurt a grădinilor de legume distruse. VISTA NOUA Nr. 7919 Feroviarii-un puternic eșalon (Urmare din pag. I). p( V. ic totuși aș menționa aportul colectivelor de oameni de sub conducerea tovarășului Ermiliu Dumitru, șef stație adjunct Bărboși—călători, Iorgu Trif ,lăcătuș de revizie, Eugen Trif și alții, care în acele momente, trei zile la rînd n-au părăsit stația contribuind la salvarea populației și a bunurilor obștești. O muncă intensă au desfășurat lucrătorii complexului la depunerea în circulație a căii ferate din zona Barboși- Serdaru-Șerbești, evidențiindu-se aici salariații secției U1 sub îndrumarea șefului de secție Neculai Păunescu, de asemenea, pichorii Ion Mihalcea, Mihai Micloș și alții. In prezent, în condiții destul de grele, întrucît apele încă nu s-au retras, ceferiștii lucrează de zor la refacerea căii ferate din zona Bărboși —Vădeni pentru restabilirea cît mai rapidă a circulației. Distrugerea căii ferate pe direcțiile Brăila și Tecuci a determinat luarea unor măsuri urgente de intensificare a traficului pe linia Bîrlad, pentru aprovizionarea întreprinderilor cu materiile prime necesare ca și expedierea producției finite către beneficiari. In acest sens la Fîrțănești și Docăneasa au fost înființate posturi de realizare, pentru desfășurarea traficului în deplină siguranță de circulație. Măsuri corespunzătoare au fost luate, de asemenea, pentru expedierea operativă a minereului de la Stația de sortate către Combinatele metalurgice din țară. Unindu-și eforturile cu cele ale tuturor colectivelor de muncă din județul nostru, ceferiștii din cadrul complexului Galați și-au adus o prețioasă contribuție atît la prevenirea și combaterea inundațiilor, cît și la refacerea și punerea in circulație a liniilor ferate pentru desfășurarea normală a traficului de mărfuri și călători. Bat inimi puternice (Urmare din pag. 1), a subunității se prezenta un program artistic și eite alte surprize. Acum, toate aceste aniversări ostașii se serbează prin muncă, prin efort unit de a stăvili apele Prutului. Și în cinstea soldatului Moraru se inițiază pe loc o întrecere. Militarii reușesc pînă la ora prînzului să consolideze 1 km de dig. Și sînt siguri că pe aici apa nu va trece. De altfel un amănunt din viața acestui tînăr este deosebit de semnificativ : el a cerut ca numeroase insistențe sâ fie primit în armată ca voluntar. Fapte de acest fel sînt numeroase. Ele exprimă dorința militarilor de a-și face datoria în mod exemplar, așa cum i-a crescut și educat partidul. Cu două zile în urmă fiica cea mai mică a locotenent colonelului Cristache Moise împlinise 17 ani. Cea mare încheiase clasa a XlI-a. Dar locotenent colonelul Moise nici nu a dat pe acasă, a rămas la datorie. Militarii din subordinea sa au încărcat și descărcat zeci de mașini de piatră pentru consolidat. Au muncit cu elan ; comandantul lor a fost în frunte. Fapte, oameni, realizări. Și de asemenea lor nu se petrec zi de zi, ceas de ceas. Sunt grăitoare, pentru că făuritorii lor sunt oameni minunați. MEMENTO! TEATRE Teatrul de stat — Milionara (orele 10,00 și 20,00); Nu puneți dragostea la încercare (ora 16,00) Teatrul muzical — Madame Butterfley (ora 19,30) Iulia DUMINICA 31 MAI 1970 Programul I : 6,05 Concertul dimineții. 7,00 Radiojurnal. 7,45 Cîntece și jocuri populare 8.00 Sumarul presei. 8,10 De la o melodie la alta — muzică ușoară. 9,00 Radiomagazinul femeilor. 9,30 Avanpremieră cotidiană. 9,42 Soliști și orchestre de muzică ușoară. 11,05 Poșta radio. 11,15 Din cele mai îndrăgite melodii populare. 12,00 De toate pentru toți. 13,00 Radiojurnal. 13,15 Muzică ușoară 13,30 Muzică populară. 14,00 Melodii... melodii. 14,30 Cine știe cîștigă. 15,00 Antena tineretului .15,55 Melodii de succes. 16,30 Drag mi-e cîntecul și jocul. 17,00 Transmisiuni sportive Optimile finalei Cupei României la fotbal. 19,15 Gazeta radio. 19,30 Muzică de estradă. 19,45 Mici piese instrumentale. 20,05 Tableta de seară. 20,10 Muzică populară. 20,20 Argheziană. 20,25 Melodii de pretutindeni. 21,00 Muzică de caféconcert 21,15 Teatru scurt. 22,00 Radiojurnal. 22,10 Panoramic sportiv. 22,30 Moment, poetic. 23,00 Revista șlagărelor. 0.03 - 5,00 Estrada nocturnă. LUNI I IUNIE 1970 Programul I . 6.05 - 9,30 5.05 - 6.00 Muzica dimineții. 9,30 Muzică și actualități. Revista literară radio. 10.30 Fragmente din opera ..Trei generații“ de Sergiu Sarchizov 11.05 Radio- Prichindel 11,45 Sfatul medicului. 12,00 Copiii lumii cîntă. 12,15 Muzică ușoară. 12,30 Din cele mai îndrăgite melodii populare. 13,00 Radiojurnal. 13,10 Avanpremieră cotidiană 13,45 Melodii populare. 14,05 File de poveste. 14,30 Te apar, te laud, te cîn’t, emisiune muzicală pentru ostași. 15,00 Cronica muzicală. 15,15 Compozitorul săptămînii Francois Couperin. 16,00 Radiojurnal. 16,20 Cîntece populare. 16,30 Revista economică. 17,05 Antena tineretului. 17,30 Interpreți de muzică populară 18,10 Prezent și viitor în știința agricolă. 18,30 Muzică ușoară. 19,30 Gazeta radio. 19,30 Muzică de estradă. 19,45 Mici piese instrumentale. 20,05 Tableta de seară 20,10 Muzică populară. 20,20 Argheziană. 20,25 Solista serii — Margareta Nicolova. 20,45 Teatru radiofonic. „Ovidiu“ — de Nicolae Iorga. 21,52 Muzică ușoară. 22,00 Radiojurnal. 22,20 Sport 22,30 Concert de seară. 0,03 * 5,00 Estrada nocturnă, în DUMINICA 31 MAI 1970 8,30 — Deschiderea emisiunii. Microavanpremieră. 8,40 Gimnastică și muzică. 9,00 Viața satului. 10,00 Matineu simfonic Poemul simfonic „Pinii din Roma“ de Ottorino Respighi. 10,30 Teatru pentru copii : „Barbă cot“ de Ion Iliescu. 12,00 De , strajă patriei. 12,35 Emisiune , în?limba maghiară. 13,35 închiderea emisiunii de dimineață. 15,30 Deschiderea emisiunii de dupăamiază. Microavanpremieră. 15,35 Buletin de știri. 15.40 „El mundial ’70“ Din nou la mondiale — drumul parcurs pînă la turneul final din Mexic. Reportaj. „Vor juca în Mexic“ — prezentarea echipei țării noastre“. Reportaj. 17.10 Muzică populară instrumentală. Cîntă orchestra Ansamblului „Ciocîrlia“. 17,40 Film serial : „Oliver Twist“ (XI). 18,10 Magazin duminical. 19,39 Telejurnalul de seară 20,10 Film artistic „Trei camarazi“. 21,50 Reportaj TV, Valențele puterii umane — film. 22,30 Canzonissima. Spectacol de varietăți realizat de studiourile italiene. 22,50 Telejurnalul de noapte. Sport. 23,30 închiderea emisiunii. LUNII IUNIE 1970 17,55 Deschiderea emisiunii Microavanpremieră. 18,00 Buletin de știri. 18,05 De ziua noastră — emisiune pentru copii și școlari. Cîntătorul de copii al Radioteleviziunii. 19,00 Actualitatea în economie. 19,15 Anunțuri — publicitate. 19,20 „1001 de seri“ , „Fata babei și fata moșului“. 19,30 Telejurnalul de seară. 20,00 Roman-foileton „Casa Buddenbrook“ (I) 20,50 Steaua fără nume. 21,50 Reportaj TV. 22,10 Rampa. 22,45 Telejurnalul de noapte. 23,00 închiderea emisiunii. IIII IIEi Ii IgSas II I EIE II I 1 1 EI II I I I III Se lucrează la repunerea in funcțiune a rețelei de alimentare cu apă de adîncime După cum se știe datorită revărsării Siretului a fost inundată sursa de alimentare cu apă potabilă de adîncime, precum și stația de repompare. Acum, după retragerea apelor, se desfășoară o intensă activitate pentru repunerea întregului complex în exploatare. La sursa de alimentare — Vadul Roșca peste 60 la sută din puțurile de adincime au fost puse în funcțiune. Colective de electricieni și energeticieni de la I.R.E.G. și C.S.G. lucrează în ritm susținut la remedierea avariilor ce s-au produs frică la instalația elecde forță și lumină de la stația repompare Șerbești, de in același timp un grup de salariați ai I.C.G. execută operațiile curățire și reparație de utilajului tehnologic. In a scurt timp în urma intervenției prompte a acestor formații, municipiul Galați va primi din nou apă de la sursa de adincime. MICA PUBLICITATE VÎNZARI Vînd SKODA 1000 M.B. Adresați telefon 72865, după amiaza. PIERDERI Pierdut carnet bilete Pronoexpres seria C 4013000 — 4013950. N declar nul. Pierdut repartiție locuință pe numele Crețu Vasile, microraionul 40, blocul C2, apartamentul 11. O declar nulă. i IEEEEE1gEENEIENIBi1BII I II i DE LA C. E. C. IMPORTANTE CIȘTIGURI LA TRAGERILE LA SORTI PE TRIMESTRUL I 1970 La tragerile la sorți a libretelor de economii cu dobîndă și cîștiguri în autoturisme au ieșit câștigătoare în județul nostru un număr de 7 autoturisme : ARDELEANU VASILE din Tecuci și LUNGULESCU ZOE din Galați au cîștigat cite un autoturism Fiat 850, IONESCU COSTICĂ din Galați, un autoturism Dacia 1100, IACOB CONSTANTIN din Galați un autoturism Moskvici 412, FLOREA FLORIN din Galați un autoturism Skoda 100.S., iar ILIE DUMITRU din Tecuci un autoturism Trabant 601. La tragerile la sorți a libretelor de economii cu dobîndă și cîștiguri, depunătorii, MILOTINOV PANTELIMON și STAVARACHE GABRIEL din Galați și CRANGA MARIN din comuna Liești au cîștigat cite un aragaz cu 4 ochiuri și butelie, iar GRIGORE IONEL din Galați și COMAN TOADER din comuna Ivești au cîștigat cite 5000 lei la tragerea la sorți a libretelor de economii cu cîștiguri în materiale de construcții. La tragerea la sorți a libretelor de economii pentru turism depunătoarea ONICA MARANDA din comuna Gohor a cîștigat o excursie „Turul capitalelor țărilor socialiste". întreprinderea „11 Iunie“ Galați angajează de urgență : — STRUNGAR IN FIER — 4 MATRIȚIERI — 2 ELECTRICIENI BOBINATORI — 3 FREZORI Informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii din Galați, Calea Prutului nr. 50 A. Trustul de construcții Galați angajează de urgență pentru șantierele nr. 1 și 2 construcții montaj Galați, șantierul nr. 3 Tecuci și centrala T.C. Galați — INGINERI CONSTRUCTORI — MAIȘTRI CONSTRUCTORI Condiții de angajare conform hotărîrilor în vigoare. Informații suplimentare se pot obține la sediul trustului din Galați, strada Nicolae Cristea nr. 1 —3 — telefon 14961. IMPORTANT! Pentru îmbunătățirea deservirii populației următoarele unități de FRIZERIE din municipiul Galați vor lucra în zilele de duminică cu program pînă la orele 20. UNITATEA nr. 14 de la hotelul „Dunărea" UNITATEA nr. 40 din Complexul comercial Țiglina I întreprinderea de rețele electrice GALAȚI comunică abonaților afectați de inundații. Ca urmare a calamităților, unele locuințe, clădiri ale fermelor I.A.S., C.A.P., hale ale întreprinderilor industriale etc, au fost inundate. După retragerea apelor, intalațiile electrice interioare se pot utiliza numai efectuînd verificarea acestora de către un personal tehnic calificat. Punerea acestora sub tensiune, fără a se executa o verificare tehnică prealabilă prezintă pericol de accidente prin electrocutare. De asemenea, este deosebit de periculos a se utiliza receptoare electrocasnice (fiare de călcat, reșouri, frigidere etc.) care sunt umede. Pentru evitarea unor astfel de pericole, se face apel la toți cetățenii care sunt în situația de a reveni la locuințe ce au fost inundate, să nu folosească instalațiile electrice interioare și receptoarele electrocasnice de orice tip pînă ce nu sînt verificate. Personalul întreprinderii de rețele electrice Galați, execută la cerere gratuit verificări la instalațiile electrice din locuințele afectate de inundații. Populația poate solicita repunerea în funcție a instalațiilor prin înscrierea în registrul de deranjamente existent la fiecare sat sau comună, conform instrucțiunilor în vigoare, cu precizarea : „instalația a fost inundată" sau la telefon nr. 11496 ; 11365 ; 15703 pentru zona Galați, și la nr 1108 pentru zona Tecuci. Astfel de sesizări care se fac telefonic se cer cu taxă inversă la telefonul solicitat ANUNȚ IMPORTANT Oficiile P.T.T., factorii poștali și difuzorii voluntari din județul și municipiul Galați mai primesc și astăzi 31 mai abonamente la ziarul „Viața nouă" pentru lunile iunie și următoarele. In atenția pescarilor sportivi Asociația de vînătoare și pescuit sportiv Filiala Galați anunță pescarii sportivi din județul Galați că perioada de prohibiție se prelungește pînă la 14 iunie inclusiv. Orice încălcare a prezentelor dispoziții va fi pedepsită conform legii.g