Viața Nouă, octombrie-decembrie 1970 (Anul 27, nr. 8023-8101)

1970-10-27 / nr. 8045

Patr a 2-a FOTBAL Portarul Coman — imbatabil și Politehnica — Dunărea Giurgiu 1-1 Disputată la Focșani, întîlnirea dintre Politehnica Galați și Dunărea Giurgiu s-a încheiat la egalitate, 1—1. Scorul nu spune prea multe; la prima vedere s-ar părea că giurgiuvenii au jucat de la egal la egal cu Politehnica. Adevărul este însă altul, in acest meci, studenții au prestat un joc bun, au stăpînit terenul, au șutat mult la poartă, dar n-au reușit decit un drag. Cauzele ? Ineficacitatea atacanților, dar în primul rînd forma bună a portarului Coman (Dunărea) care a apărat fără greșeală. Desigur, după aspectul general al partidei, studenții ar fi meritat victoria (de care aveau nevoie mai mult ca oricînd). A fost însă suficientă o neatenție a apărătorilor, în primele minute, pentru ca Dunărea să deschidă scorul. A urmat apoi o adevărată cursă de urmărire, însă Politehnica s-a lovit de fiecare dată de o apărare beton, dispusă să lupte pînă la ultimul fluier al arbitrului pentru a obține un rezultat favorabil. Jocul debutează cu o perioadă de tatonare, nici una din echipe nu „îndrăznește" să se impună, așteptînd greșeala adversarului. Și aceasta nu întîrzie mult, dar din păcate ea este comisă de echipa gălățeană. In minutul 11, o fază fără perspectivă aduce primul gol. Leșeanu, lansat pe aripa dreaptă, nu este supravegheat. Dumbreanu iese neinspirat din poartă pînă la marginea careului și atacantul giurgiuvean înscrie în poarta goală : 0—1 ! Moment greu pentru jucătorii Politehnicii, care sînt nevoiți să reia jocul de la centrul terenului... Încet ei refac fazele de atac și se apropie tot mai des de poarta lui Coman. Dar acțiunile sînt purtate pe sus, acolo unde tronează... Coman și, în consecință, rămîn fără rezultat. Așa s-a întîmplat în minutul 15 cînd un „cap" al lui Botescu a fost apărat in extremis de portarul giurgiuvean, ca și în alte situații asemănătoare. Spre finalul primei reprize mai consemnăm două situații din care s-ar fi putut înscrie. In minutul 35 Cristache execută precis și foarte puternic o lovitură liberă dîndu-i prilejul lui Dumbreanu să se remarce, iar în minutul 42 un șut-centrare al lui Bucur îi pune probleme lui Coman, însă acesta, atent, apără. Repriza secundă aparține în întregime echipei studențești. In minutul 48 Tudorie se infiltrează în atac, interceptează mingea, șutează periculos, însă aceasta ocolește puțin cadrul porții. Peste alte 7 minute, o acțiune spectaculoasă a lui Tănăsescu (șut din întoarcere) și din nou Coman apără. Politehnica se menține în atac, în timp ce jucătorii de la Dunărea pun accentul pe apărare. In minutul 64, gălătenii sunt pe punctul de a obține egalarea. Marinescu este lansat și, deși flancat de 2 jucători, își creează culoar de șut, dar mingea trimisă cu precizie spre poartă, este deviată în corner. in ultimele minute, atacurile studenților se amplifică. In minutul 81, Rizea expediază un șut puternic de la distanță și Coman acordă corner. Cu 4 minute înainte de finalul partidei Politehnica reușește să marcheze golul egalizator, pe care după aspectul jocului îl merita cu prisosință. La poarta echipei Dunărea se execută o suită de cornere ; toți jucătorii erau masați în careu! La executarea ultimului corner mingea depășește întregul buchet de jucători și ajunge la Marinescu. Șut cu capul de la 3—4 metri și... 1—1. Astfel, studenții își văd concretizate (doar pe jumătate) eforturile depuse, pentru că, repetăm, el ar fi meritat victoria. A arbitrat corect N. Cătănoiu (București). Politehnica: Dumbreanu — Enache, DINU, TUDORIE, Ungureanu, Rizea, Diaconu (min 40 TĂNĂSESCU), Botescu (min 63 Zotincă), MARINESCU, LEHĂDUȘ, Bucur. Dunărea , COMAN — Iacob, GRUBER, Bălosu, RĂDOI, Sandu (min 79 Tudor), GRĂDINARII, Leșeanu, Lungu, CRISTACHE, Manciu (min 79 Popa). GH. ARSENIE Se cuvine să începem cu... sfîrșitul, cu minutul 83, cînd arbitrul de centru, Ion Gheorghiță, a adus brăilenilor o victorie nesperată nici de cei mai înflăcărați suporteri ai gazdelor. A „văzut" numai el — și a rămas ferm in decizie — hent în careu. După lungi și inutile parlamentari, Urmeș îndeplinește o formalitate și... 2—1 pentru Progresul Brăila. Meciul era jucat ! Dacă auziți pe cineva că Oțelul joacă deosebit de bine în deplasare, dați-i crezare. Intr-adevăr, a confirmat acest lucru și la Brăila. Rareori am văzut pe componenții echipei într-o asemenea dispoziție de joc, chiar la Galați pe teren propriu! Bruștiuc a muncit mult și cu folos. Manta, în repetate rînduri, și-a pierdut adversarul direct și a centrat de fiecare dată ideal în careul adversarilor . Adam s-a mișcat în voie printre apărători, fiind în permanență un pericol pentru poarta lui Rădoi. Au fost perioade, și destul de lungi, cînd gălățenii au asaltat poarta cu fundașii avansați mult în atac. Dar nu-i mai puțin adevărat că tocmai datorită unor asemenea incursiuni riscante brăilenii au urcat periculos pa contraatac. Chiar primul gol (În minutul 8) cade de pe urma unei asemenea curse solitare. Replierea apărătorilor gălățeni s-a făcut anevoie. O minge trimisă la întîlnire și Olteanu se complică în careul de șase metri încercînd o foarfecă. Execuția a fost cit se poate de defectuoasă de care a profitat Iancu înscriind imparabil. Dar cei care devin mai incisivi, mai siguri pe ei în urma acestui gol sînt oțelarii. Pînă la pauză nu reușesc însă să-și concretizeze superioritatea teritorială și tehnică. După reluare, la numai trei minute, cînd nimeni nu se aștepta, Ioniță, specialist al loviturilor libere, găsește un culoar liber printre apărători și expediază puternic, la firul ierbii, o astfel de lovitură. Rădoi face doar gestul de a scoate mingea din plasă. Scorul devenise 1—1. După egalare, presiunea la poarta Progresului se evidențiază și cu mai multă pregnanță. In minutul 52, Adam driblează tot ce-i iese în cale și îl servește în careul de 16 metri pe Nicoară, dar acesta irosește o mare ocazie. Peste alte șapte minute Ion Ionică demarează pe extremă, dar este placat de apărătorul direct, tras de tricou și drept consolare, „mîngîiat" și cu un pumn. Arbitrul, aflat în apropiere se mulțumește să acorde doar o lovitură liberă, rămasă însă fără rezultat. Acestea sînt numai două din numeroasele posibilități avute de gălățeni. Și a venit minutul 83... Hotărît lucru, Oțelul și-a găsit cadența. Rămîne s-o confirme și în partidele viitoare, cu mai mult aplomb. Există între coechipieri mai multă coeziune, se afirmă mai mult atașament pentru culorile clubului. I-am văzut câ de afectați au părăsit terenul, învinși de arbitru ! Așteptăm viitoarele evoluții cu multă încredere în posibilități, în real progres al elevilor lui Dumitru Oprea. CORNELIU MIHAILESCU La Brăila, în meciul cu Progresul Oțelul a pierdut datorită arbitrajului părtinitor ȘAH Constructorul Galați a obținut o nouă victorie După două meciuri disputate (și cîștigate!) la Bacău și Constanța, echipa de șah a clubului Politehnica Brașov a întîlnit ieri, în ultima confruntare a scurtului ei turneu în țară, formația Constructorul Galați. Deși lipsită de aportul candidatului de maestru Monel Tratatovici, aflat în prezent la turneul final al campionatului național, echipa șahiștilor gălățeni a reușit să-și dovedească și de această dată valoarea, repurtînd o nouă și concludentă victorie (GV 2—41/a), după o dispută interesantă sub toate aspectele. Dincolo de rezultatul general al întîlnirii se cuvin a fi apreciate comportarea lui M. Andreescu care, printr-un joc cu virtuți tactice remarcabile l-a depășit pe unul din cei mai reputați reprezentanți ai șahului brașovean (Gh. Brînzei) și, în special, ventiv, plin de jocul inpromisiuni al juniorilor Rodica Neofit și Petre Dăscălescu, autorii unor puncte deosebit de prețioase în conturarea echipei învingătoare. Conform invitației lansate de clubul Politehnica Brașov, formația gălățeană urmează ca duminică 1 a.c., să dispute noiembrie meciul revanșă în orașul de la poalele Tîmpei. ± VIAȚA NO TJ A VOLEI In divizia A Politehnica—Explorări Baia Mare 3-0 Duminică dimineața sala „Constructorul" din Galați a găzduit, in cadrul etapei a II-a a campionatului masculin divizia A întîlnirea formației locale Politehnica cu Explorări din Baia Mare. Conform așteptărilor, jocul a fost la discreția gazdelor, care s-au impus cu autoritate reușind să cîștige categoric : 3—0 (8, 08). Echipa din Baia Mare, modestă ca alcătuire și valoare, nu a reușit să se ridice nici un moment la valoarea partenerei sale de întrecere. Doar în primul set a lăsat impresia (și asta numai la începutul lui), că a venit la Galați hotărîtă să-și apere șansele. A fost însă un simplu foc de paie. Atacurile variate și blocajul prompt al studenților nu le-au lăsat însă, nici o speranță. Acest set în care au excelat Udișteanu, Manu, Dumitrescu Partidă de un slab nivel tehnico-tactic. Greșelile au abundat de ambele părți, evoluția scorului constituind singurul element de atracție. In primul set jucătorii Farului atacă mai clar și, ajutați de greșelile gazdelor, cîștigă cu scorul de 15—12. In setul doi este rîndul gălățenilor să joace mai bine și cu un blocaj ceva mai organizat, ei se distanțează la 13—4 și cîștigă cu scorul de 15—10 și 1—1 la seturi. In continuare jucând la fel de modest, fiecare echipi Popescu a revenit localnicilor cu 15—8 în 18 minute de joc. Setul doi a fost fără istoric. Pe teren a existat o echipă care a atacat și blocat prompt (Politehnica) și o alta care a dat adversarilor mingea pentru a fi pusă în joc (Explorări)! ! Scorul de 15—0, realizat în 11 minute ne scutește de orice alte comentarii. In ultimul set studenții au avut o relaxare exagerată la care, după opinia noastră, a contribuit și jocul slab al Stere. Profitînd ridicătorului însă de slăbiciunile adversarilor, gălățenii au clștigat cu 15—8. In urma acestui rezultat, Politehnica se află pe primul loc în clasament. Au condus cu scăpări V. Stoia (Brașov) și E. Iliescu (București). Să mai cîștigă cite un set, 15—11 Siderurgistul și 15—12 Farul, situația la seturi devenind din nou egală 2—2. Setul V este cel mai echilibrat. In final însă gazdele se impun și cîștigă decisiv la 13. A fost singurul set în care gălățenii și-au amintit că în jocul de volei pentru a recupera o serie de mingi sunt necesare plonjoanele și că fără luptă nu se poate obține o victorie. B. FLORIN D. DUMITRESCU în divizia B Siderurgistul— Farul Constanta 32 _ Udișteanu (în dreapta fileului) trage peste blocajul baimărenilor. Foto : G. BERCOV Gălățenii au învins cu 65-61 Universitatea Timișoara Cea de a treia etapă a campionatului masculin de baschet, divizia A, a programat duminică la Calați, unul din jocurile importante ale etapei. De ani de zile jocurile dintre Politehnica Calați și Universitatea Timișoara au prilejuit dispute interesante, cu răsturnări de scor care au ținut încordată atenția spectatorilor și completate cu finaluri dramatice și epuizante. Jinind parcă să nu dezmintă tradiția, cele două echipe și-au disputat duminică intîietatea, intr-o perfectă sportivitate, învingătoarea reușind să se cunoască abia in ultimele 15 secunde ale meciului. Jocul, condus corect și autoritar de arbitrii E. Nicolaescu (București) și Er. Took (Cluj) a debutat intr-o ușoară notă de dominare a gazdelor, care avind pe Baltag in dispoziție excelentă de joc și pe Samson și Martinescu, inspirați in angajări și aruncări de la semidistanța, se distanțează și conduc in minutul 11 cu 20—10, dind impresia că vor cîștigă ușor această partidă. Dar timișorenii nu cedează, calmează jocul și prin atacuri prelungite, terminate cu combinații tactice aplaudate, reușesc să se apropie și să egaleze : 22-22 (in minutul 18). In ultimele două minute ale primei reprize, atacurile se succed cu rapiditate de la un panou la altul și în timp ce timișorenii ratează copilărește, gălățenii mai atenți termină în avantaj. Scor la pauză 26—24. Prima jumătate a celei de a doua reprize a aparținut timișorenilor, care în cinci minute reușesc să egaleze și să preia conducerea : 34-28, apoi 48-41. In atacul formației gălățene Baltag și MercTM s-au zbătut din ce în ce mai mult și, angajați excelent de coechipieri reușesc să modifice scorul in favoarea Politehnicii (în minutul 36 : 55-54). Ultimele trei minute oferă faze pasionante și într-un final dramatic gălățenii cîștigă la o diferență de numai două coșuri. Cele mai multe puncte ale partidei au fost marcate de Baltag 16, Martinescu 16 și Moraru 14 pentru gălățeni, Viciu 16, Cimor 16 și Cimpeanu 12, pentru timișoreni. FL. BALAZȘ Atac la panoul timișorenilor. Spadasini în competiții oficiale Zilele trecute a avut loc la Constanța etapa de zonă a „Cupei României" la scrimă. Alături de spadasinii din județele Iași, Mureș, Ploiești, Bacău și Constanța au participat și patru trăgători gălățeni. In finala concursului au intrat și sportivii clubului Dunărea, N. Ilie și Pavel Irimia care au ocupat locurile III și respectiv IV. Concursul a fost cîștigat de spadasinul Carol Budahazi din Tg. Mureș. Colocviu de etică In sala cinematografului „Republica“ din Galați a avut loc duminică, un interesant colocviu pe tema : Comportarea civilizată — atribut al tînărului constructor al socialismului", organizat de Comitetul municipal U.T.C., Galați, în colaborare cu cinematograful „Republica". Cu acest prilej au susținut expuneri profesoara Laura Vasilescu și judecătorul Emil Bugeac. Colocviului i-au urmat documentarul „De ce ?" și filmul artistic „Păsările". CINEMA „Central“ — filmul întîlnirea — orele 9;45; 12;15; 15; 17;45; 20;15. „Republica“ — filmul Ambuscada — orele 10 ; 12 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Țiglina“ — filmul Argoman Superdiabolicul — orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Popular“ — filmul Winnetou în valea morții— orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Doina“ — filmul Sub semnul lui Monte Cristo — orele 15,30 ; 17,30 ; 19.30; „Dunărea“ — filmul Splendoare în iarbă — orele 15 , 17,30 ; 20.26 — 27 octombrie — orele 10 filmul Aniika). in AE>«@ MARȚI 27 OCTOMBRIE 1970 PROGRAMUL I 5.05 — 6.00 Muzica dimineții. 6.05 — 9,30 Muzică și actualități. 7.00 Radiojurnal 9,30 Atlas cultural. 10,30 Fonoteca pentru copii. 11.05 Rapsodie bănățeană de Vasile Ijak. 11,45 Sfatul medicului. 12,00 Muzică ușoară. 12,30 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13,00 Radiojurnal. 13,10 Avanpremieră cotidiană. 13,45 Ansambluri corale studențești. 14,00 Compozitorul săptămînii : Henry Purcell. 14,30 Cîntă Luminița Cosmin. 15,00 File de poveste : „Măr și Păr“ de Ion Pop Reteganul. 16,00 Radiojurnal. 16,30 Agendă județeană. 17,05 Radioenciclopedie pentru tineret. 17,30 Muzică populară. 18,00 Cîntă Mihaela Mihai. 18,10 Radiosimpozion. 18,30 Melodii îndrăgite, interpreți cunoscuți. 19,00 Gazeta radio. 19,30 Din pîlnia gramofonului. 20,05 Tableta de seară. 20,20 Argheziană. 20,25 , Zece melodii preferate. 21,00 Memoria pămîntului românesc. 21,30 Solista serii : Connie Francis. 22,00 Radiojurnal. 22,20 Sport. 22,30 Concert de seară. 0,03 — 5,00 Estrada nocturnă. PROGRAMUL II 6,00 Program muzical de dimineață. 7,00 Radiojurnal. 7,15 Program muzical de dimineață. 8,00 Din cîntecele popoarelor. 8,10 Tot înainte. 8,25 Mari interpreți : Walter Gieseking. 9,00 Album coral. 9,15 Melodii populare. 10,15 Muzică populară. 10,45 Ritmuri tinerești. 11,20 Opera pentru toți. 12,03 Avanpremieră cotidiană. 12,15 Piese instrumentale. 13,00 Concert de prînz. 13,30 Radiomagazinul femeilor. 14,08 Cîntece populare. 14,30 Noi discuri Electrecord. 15,00 Publicitate radio. 15,20 Arii din opere. 15,30 Radioșcoală. 16,00 Radiojurnal. 16,55 Sfatul medicului 17,00 Un cîntec străbate lumea. 17,35 Emisiune culturală. 18,03 Din cele mai cunoscute melodii populare. 18,50 — 365 de cîntece. 19,00 Tineri interpreți : violonistul Eugen Sîrbu. 19,30 Ediție radiofonică : Mihail Sadoveanu. 19,50 Noapte bună, copii. 20,00 Sonata pentru pian nr. 2 op. 17 în do minor de Johann Christian Bach. 20,15 Comandantul de pionieri 20,30 Festivalul muzical internațional „Săptămînile budapestane 1970“. 22,30 Cadran. 22,50 Piese corale. 23,05 Ora discofilului. 24,00 — 1,00 Simfonia I de Mihail Andriev. TV 18,00 — Deschiderea emisiunii. Microavanpremieră. 18,05 — Campionatele mondiale de gimnastică. Finala feminină pe aparate. Transmisiune directă de la Ljubljana. 18,35 — Bastonul de mareșal. Despre calitățile necesare realizării în profesiunea aleasă. 19,15 — Anunțuri — publicitate. 19,20 — 1001 de seri— emisiune pentru cei mici. 19,30 — Telejurnalul de seară. 20,00 — Masă rotundă TV : Probleme anti-epidemice de actualitate. 20,30 Seară de teatru pierdută“ de Ion Luca „O scrisoare Caragiale. Spectacol al Teatrului Național „I. L. Caragiale“, înregistrat în anul 1969. 22,30 — Prim plan. Dumitru Dumitru, Erou al Muncii Socialiste, directorul I.A.S. Pietroiu. 23,00 Telejurnalul de noapte. COTELE APELOR DUNĂRII 26 OCTOMBRIE 1970 Drencova Orșova Tr. Severin Calafat Corabia Tr. Măgureh Giurgiu Oltenița Călărași Cernavodă Hîrșova Brăila Galați Isaccea Tulcea 86 cm scade 2 cm 780 cm crește 40 cm 138 cm scade 22 cm 168 cm scade 2 cm 144 cm scade 6 cm 131 cm scade 7 cm 159 cm scade 19 cm 180 cm scade 20 cm 133 cm scade 16 cm 130 cm scade 12 cm 202 cm scade 5 cm 215 cm scade 5 cm 211 cm scade 7 cm 162 cm scade 5 cm 133 cm scade 3 cm HANDBALPolitehnica-Știința lovrin 21-12 (9-6) Duminică a luat sfîrșit prima parte a campionatului masculin divizia A la handbal. Intr-o partidă foarte importantă pentru partea inferioară a clasamentului, Politehnica Galati a întîlnit pe teren propriu formația Știința Lovrin. Desfășurînd un joc mai bine orientat tactic și dispunînd de o mai mare forță de atac, studenții gălățeni au terminat învingători la un scor concludent: 21—12 (9—6). Partida a fost echilibrată doar în prima parte a primei reprize cînd scorul a fost egal (3—3 în min 15 și 4—4 în min 17), pentru ca apoi să fie la discreția gazdelor. Deși învingătoare categorică, jocul Politehnicii s-au totuși în manifestat o serie de carențe, care după opinia noastră scad din randamentul general al echipei. Ne referim la ușurința cu care sunt irosite o serie de atacuri (datorită în special grabei și insuficientei concentrări) și la fisurile din apărare care sunt generate de neatenția și superficialitatea unor jucători. Duminică, de pildă, Politehnica a primit din astfel de greșeli 3—4 goluri, care puteau fi evitate cu ușurință. In același timp, din neatenție, a ratat 5—6 ocazii deosebit de favorabile (printre care și un 7 m !). Știința Lovrin a prezentat o echipă bine pregătită fizic însă cu un joc obstructionist, bătrînesc, orientat în special către antijoc. In fața unei echipe mai bine pusă la punct nu putea face mai mult. Arbitrii I. Dumitrescu și R. Iamandi (ambii din Buzău) au condus bine un joc care nu le-a ridicat probleme. Au jucat formațiile : Politehnica: Răutu, Stanciu — Văduva, Condrea 3, Eftimie, Pădure 4, Menan 7, Hornea 5, Michetin, Ghiță, Spătaru 2, Muraru, Știința Lovrin : Humbert — Lambrecht 4, Bittenbinder, Schmidt 1, Igasac, Rigimeier 3, Niesz 2, Constantinescu 2, Coch. D. CONSTANTIN Nr. 8045 ÎNTREPRINDEREA poligrafica CALAȚI recrutează tineri (băieți) pînă la vîrsta de 18 ani împliniți pentru a fi CALIFICAȚI PRIN UCENICIE LA LOCUL DE MUNCA IN MESERIILE : — mașiniști tip. tipar înalt — mașiniști tip. Offset — culegători manuali (zețari) — culegători mecanici (linotipiști) — fotoreproducător — zincograf — legători mecanici Durata de școlarizare este de 2—3 ani. Pe timpul școlarizării se acordă bursă, înscrierile se fac la sediul întreprinderii poligrafice din Galați bulevardul G. Coșbuc nr. 223/A pînă la data de 1 noiembrie 1970 pe baza următoarelor acte : — Certificat de absolvire a școlii generale în original — certificat medical — actul de naștere original și copie. Relații suplimentare la telefon 30602. D.N.F. „NAVROM“ - GALAȚI angajează MACARAGII și recrutează candidați, absolvenți a 7 clase elementare, cu stagiul militar satisfăcut, vîrsta maximă 32 ani și domiciliul stabil în municipiul Galați. PENTRU CALIFICARE IN MESERIA DE MACARAGIU, înscrieri se primesc zilnic la sediul D.N.F. — serviciul personal — învățămînt, pînă la data de 31 octombrie a.c. COMBINATUL SIDERURGIC GALAȚI angajează muncitori necalificați pentru a fi calificați In meseriile: — STRUNGAR — ELECTRICIAN ÎNTREȚINERE — MAȘINIST POD RULANT (MACARAGIU) — RECTIFICATOR In timpul școlarizării se asigură cazare gratuită, înscrierile se fac la serviciul învățămînt C.S.G. pînă la data de 1 noiembrie 1970, pe baza următoarelor acte : — copie legalizată de notariat după certificatul de studii — copie nelegalizată după certificatul de naștere — copie de pe prima pagină a livretului militar — cerere de înscriere. ȘCOALA PROFESIONALA DE MATERIALE DE CONSTRUCȚII ROMAN organizează între 7—10 noiembrie 1970 CONCURS DE ADMITERE IN ANUL I SCOALA PROFESIONALĂ (forma de ucenicie la locul de muncă) IN MESERIA DE ■ BETONIST — pentru întreprinderea de prefabricate din beton Galați cu școlarizare la școala profesională de materiale de construcții Roman. Condițiile necesare sunt cele prevăzute pentru școala profesională și anume : — act de studii în original — act de naștere în copie — fișă medicală în scrieri și informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii de prefabricate beton din Galați, strada Bazinul Nou nr. 83, zilnic între orele 13 și 15 — 18, pînă la data ținerii concursului, care constă din examen oral și scris la 1. română și matematici. Oficiul pentru construirea de locuințe , proprietate personală aduce la cunoștința celor interesați că se mai primesc cereri pentru APARTAMENTE CONFORT I SAU II ce se construiesc în microraionul 19 Galați, cu termene de predare în trimestrul IV 1970. Relații suplimentare se pot obține la sediul oficiului din Galați, str. Republicii nr. 60 (telefon 16042) în fiecare zi între orele 8—15 iar în zilele de luni — miercuri — vineri și după amiază între orele 17—20. Duminica este deschis pînă la ora 12,00. întreprinderea montaj instalații automatizare BUCUREȘTI Șantierul nr. 2 Galați Platforma C.S.G. ■* ANGAJEAZA . Contabil materiale în condiții de angajare conform H.C.M. 328/1967 și 914 1968. Doritorii se vor adresa la telefon 18300 interior 475 sau 540. >